fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Označení motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1657
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 18 úno 2005 17:31 ]
Předmět příspěvku:  Označení motoru

Zdravím.
Mám Eskorta 1.8 TD 1996 kombajn a byl jsem s ním na technický přímo u Forda. Chlápek kouknul na motor a řek, že je tam jinej, než v papírech.
Prej tam mám mít RFS a mám RFK. Ale když jsem byl jinde (ne u Forda), tak to označení nemohl na motoru ani přečíst. Takže je asi i na první pohled poznat, že je jinej.
Tak jsem koukal do německýho techničáku, tam žádný označení motoru není a podle VIN kódu to taky nerozlousknu.
Jakej je mezi nima rozdíl. Nebo, řešil to už tady někdo? Mám to nechat oficiálně změnit?
Díkec.

Autor:  Karel [ 18 úno 2005 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

Koukam do Etzolda a ten RFS co to vubec je?? Bud je to RVA-1/96-8/98 51 kW nebo RFK-9/93-8/98 66 kW,oba TD. Tak jak si proboha prisel k tomu RFS? :?:

Autor:  Návštěvník [ 18 úno 2005 23:01 ]
Předmět příspěvku:  označení motoru

Podle knihy "Jak na to" od Etzolda na str. 13 jsou motory Ford značeny takto :
na 1. pozici třípísmenového kódu znamená R motor 1,8
na 2. pozici F : turbo, T : atmosférický
na 3. pozici je pouze "pořadí ve výrobní sérii"
Já sám ovšem mám dle TP motor typu RVA. Písmeno V přitom v přehledu Etzolda vůbec není, na motoru jsem označení nenašel. Zřejmě není Etzold úplný. Pro informaci : mám 1,8 TD 51kW r.v.2000.
Zdraví Rosťa

Autor:  Návštěvník [ 18 úno 2005 23:05 ]
Předmět příspěvku:  označení motoru

Tak Karle, než jsem to naťukal, už jsi odpověděl dříve. Ale teď se zase divím já. To RFS je klidně možné (viz můj příspěvek), ale odkud ty máš to RVA - speciálně to V uprostřed. To přece v Etzoldovi není.

Autor:  Karel [ 18 úno 2005 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ja to opsal ze str.13! Asi mas starsi vydani ,ja mam 4. 2002.A ja ten RVA (bohuzel) mam. To je tech 51kW.

Autor:  Slow D [ 18 úno 2005 23:17 ]
Předmět příspěvku: 

Na Etzolda bych rozhodně nedal, vůbec v něm nenajdeš zmínku o tom, že Endura TD používá nějakou řídící jednotku EEC-V, natož pak schema jejího zapojeni. Já osobně mám v techničáku typ motoru RFS. Také jsem hledal před evidenční kontrolou, kde je to na motoru vyraženo, ale nic jsem nenašel. Jinak ten typ RFS je také zmíněn na http://www.fordfans.cz/technics/motory.htm – je to úplně poslední položka.
RFS zdar :) ,
David

Autor:  herma [ 18 úno 2005 23:20 ]
Předmět příspěvku: 

tož v mém TP je taky psáno RVA. A v Etzoldovi mám psané to samé co Karel.

Autor:  Karel [ 18 úno 2005 23:22 ]
Předmět příspěvku: 

Koukam na to a co znamena to oznaceni TC nebo TCI ?

Autor:  Slow D [ 18 úno 2005 23:25 ]
Předmět příspěvku: 

I jako Intercooler, to je pak tech 66kW :lol:
Řekl bych, že ty motory RFD a RFK nebudou mít řídící jednotku, poznávací znamení - snímač na třetím vstřiku, ale možná se pletu.

Autor:  Karel [ 18 úno 2005 23:28 ]
Předmět příspěvku: 

A taak! :idea: Uz me to trklo.

Autor:  Návštěvník [ 19 úno 2005 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

Slow D píše:
I jako Intercooler, to je pak tech 66kW :lol:
Řekl bych, že ty motory RFD a RFK nebudou mít řídící jednotku, poznávací znamení - snímač na třetím vstřiku, ale možná se pletu.

Na vstřiku nic není.
Jen u spolujezdce je nějakej Lucas Diesel Systems. Docela mě zlobil, než jsem přišel na to, že je povytaženej ten vícepólovej konektor :x
Takže jak dál? Změnit přímo u Forda?

Autor:  Karel [ 19 úno 2005 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

Marty: Tobe z 3 vstriku netrci 2 draty?

Autor:  Slow D [ 19 úno 2005 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

To Marty: Řekl bych, že tam nemáš ani MAF senzor, snímač polohy regulátoru na čerpadle a několik dalších snímačů, pomocí kterých pak řídící jednotka u RFS a RVA řídí volnoběh, začátek vstřiku a činnost EGR ventilu.

S tou změnou typu těžko říct, na magistrátu kde to tuším dělají by určitě chtěli nějaké potvrzení od dealera, že tam máš RFK. Otázkou je, zdali jsou schopni u Forda zjistit s jakým typem motoru vyjelo tvoje auto z fabriky a napsat na to nějaké potvrzení. Doložil bys tak, že při přihlášení auta udělali s tím typem chybu.
Druhou možností je zkusit jinou technickou, kde se v tom nebudou tak šťourat. Jestli to tedy nekontrolují všude. Zatím jsem totiž se svým autem na technické nebyl.

Autor:  Karel [ 19 úno 2005 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

Mi se nezda, ze 1,8TD 66kW 1996 nema ridici jednotku a tudis i vsechny snimace! Je to posledni model Esca. Marty vyfot motorovej prostor a posli foto.

Autor:  Návštěvník [ 20 úno 2005 12:00 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Marty: Tobe z 3 vstriku netrci 2 draty?

Na žádnym vstřiku nic není :(
Kolem vstřikovacího čerpadla jsou nějaký dráty, ale na vstřicích nic.
Jen vím, že když jsem měl ten konektor povytaženej, tak se motor choval jako studenej a pořád cvakalo relátko studenýho startu.
Ale vyfotím to a hodím to sem. Jsou někde ještě další "poznávací" znaky, než řídící jednotka u nohou spolujezdce?

Autor:  ACEMajky [ 21 kvě 2008 09:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to doplnim, jelikoz se chystam koupit rozvody:

v technicaku napsano RFS
Konektor na vstriku mam
MAF mam
RJ mam

Autor:  Karel [ 21 kvě 2008 09:51 ]
Předmět příspěvku: 

S tou ridici jednotkou(tvou)si nejsem tak jistej. :-D

Autor:  ACEMajky [ 21 kvě 2008 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

Nevnasej rozruch :)

Autor:  nat [ 22 kvě 2008 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

dobře probuzený téma po třech letech...

u mně: 1.8 TCI D RFS
mám: maf, drát na š. vstřiku
jednotku nevím, neviděl jsem. ale u nohou spolujezdce(na sloupku dveří) je nějaký konektor...

Autor:  ACEMajky [ 26 kvě 2008 08:28 ]
Předmět příspěvku: 

Konektor, nebo i RJ? - http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/