fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Označení motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1657 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Návštěvník [ 18 úno 2005 17:31 ] |
Předmět příspěvku: | Označení motoru |
Zdravím. Mám Eskorta 1.8 TD 1996 kombajn a byl jsem s ním na technický přímo u Forda. Chlápek kouknul na motor a řek, že je tam jinej, než v papírech. Prej tam mám mít RFS a mám RFK. Ale když jsem byl jinde (ne u Forda), tak to označení nemohl na motoru ani přečíst. Takže je asi i na první pohled poznat, že je jinej. Tak jsem koukal do německýho techničáku, tam žádný označení motoru není a podle VIN kódu to taky nerozlousknu. Jakej je mezi nima rozdíl. Nebo, řešil to už tady někdo? Mám to nechat oficiálně změnit? Díkec. |
Autor: | Karel [ 18 úno 2005 22:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koukam do Etzolda a ten RFS co to vubec je?? Bud je to RVA-1/96-8/98 51 kW nebo RFK-9/93-8/98 66 kW,oba TD. Tak jak si proboha prisel k tomu RFS? |
Autor: | Návštěvník [ 18 úno 2005 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | označení motoru |
Podle knihy "Jak na to" od Etzolda na str. 13 jsou motory Ford značeny takto : na 1. pozici třípísmenového kódu znamená R motor 1,8 na 2. pozici F : turbo, T : atmosférický na 3. pozici je pouze "pořadí ve výrobní sérii" Já sám ovšem mám dle TP motor typu RVA. Písmeno V přitom v přehledu Etzolda vůbec není, na motoru jsem označení nenašel. Zřejmě není Etzold úplný. Pro informaci : mám 1,8 TD 51kW r.v.2000. Zdraví Rosťa |
Autor: | Návštěvník [ 18 úno 2005 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | označení motoru |
Tak Karle, než jsem to naťukal, už jsi odpověděl dříve. Ale teď se zase divím já. To RFS je klidně možné (viz můj příspěvek), ale odkud ty máš to RVA - speciálně to V uprostřed. To přece v Etzoldovi není. |
Autor: | Karel [ 18 úno 2005 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja to opsal ze str.13! Asi mas starsi vydani ,ja mam 4. 2002.A ja ten RVA (bohuzel) mam. To je tech 51kW. |
Autor: | Slow D [ 18 úno 2005 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na Etzolda bych rozhodně nedal, vůbec v něm nenajdeš zmínku o tom, že Endura TD používá nějakou řídící jednotku EEC-V, natož pak schema jejího zapojeni. Já osobně mám v techničáku typ motoru RFS. Také jsem hledal před evidenční kontrolou, kde je to na motoru vyraženo, ale nic jsem nenašel. Jinak ten typ RFS je také zmíněn na http://www.fordfans.cz/technics/motory.htm – je to úplně poslední položka. RFS zdar , David |
Autor: | herma [ 18 úno 2005 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
tož v mém TP je taky psáno RVA. A v Etzoldovi mám psané to samé co Karel. |
Autor: | Karel [ 18 úno 2005 23:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koukam na to a co znamena to oznaceni TC nebo TCI ? |
Autor: | Slow D [ 18 úno 2005 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
I jako Intercooler, to je pak tech 66kW Řekl bych, že ty motory RFD a RFK nebudou mít řídící jednotku, poznávací znamení - snímač na třetím vstřiku, ale možná se pletu. |
Autor: | Karel [ 18 úno 2005 23:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
A taak! Uz me to trklo. |
Autor: | Návštěvník [ 19 úno 2005 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Slow D píše: I jako Intercooler, to je pak tech 66kW
Řekl bych, že ty motory RFD a RFK nebudou mít řídící jednotku, poznávací znamení - snímač na třetím vstřiku, ale možná se pletu. Na vstřiku nic není. Jen u spolujezdce je nějakej Lucas Diesel Systems. Docela mě zlobil, než jsem přišel na to, že je povytaženej ten vícepólovej konektor Takže jak dál? Změnit přímo u Forda? |
Autor: | Karel [ 19 úno 2005 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Marty: Tobe z 3 vstriku netrci 2 draty? |
Autor: | Slow D [ 19 úno 2005 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Marty: Řekl bych, že tam nemáš ani MAF senzor, snímač polohy regulátoru na čerpadle a několik dalších snímačů, pomocí kterých pak řídící jednotka u RFS a RVA řídí volnoběh, začátek vstřiku a činnost EGR ventilu. S tou změnou typu těžko říct, na magistrátu kde to tuším dělají by určitě chtěli nějaké potvrzení od dealera, že tam máš RFK. Otázkou je, zdali jsou schopni u Forda zjistit s jakým typem motoru vyjelo tvoje auto z fabriky a napsat na to nějaké potvrzení. Doložil bys tak, že při přihlášení auta udělali s tím typem chybu. Druhou možností je zkusit jinou technickou, kde se v tom nebudou tak šťourat. Jestli to tedy nekontrolují všude. Zatím jsem totiž se svým autem na technické nebyl. |
Autor: | Karel [ 19 úno 2005 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mi se nezda, ze 1,8TD 66kW 1996 nema ridici jednotku a tudis i vsechny snimace! Je to posledni model Esca. Marty vyfot motorovej prostor a posli foto. |
Autor: | Návštěvník [ 20 úno 2005 12:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: Marty: Tobe z 3 vstriku netrci 2 draty?
Na žádnym vstřiku nic není Kolem vstřikovacího čerpadla jsou nějaký dráty, ale na vstřicích nic. Jen vím, že když jsem měl ten konektor povytaženej, tak se motor choval jako studenej a pořád cvakalo relátko studenýho startu. Ale vyfotím to a hodím to sem. Jsou někde ještě další "poznávací" znaky, než řídící jednotka u nohou spolujezdce? |
Autor: | ACEMajky [ 21 kvě 2008 09:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to doplnim, jelikoz se chystam koupit rozvody: v technicaku napsano RFS Konektor na vstriku mam MAF mam RJ mam |
Autor: | Karel [ 21 kvě 2008 09:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tou ridici jednotkou(tvou)si nejsem tak jistej. |
Autor: | ACEMajky [ 21 kvě 2008 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevnasej rozruch |
Autor: | nat [ 22 kvě 2008 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
dobře probuzený téma po třech letech... u mně: 1.8 TCI D RFS mám: maf, drát na š. vstřiku jednotku nevím, neviděl jsem. ale u nohou spolujezdce(na sloupku dveří) je nějaký konektor... |
Autor: | ACEMajky [ 26 kvě 2008 08:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Konektor, nebo i RJ? - http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |