fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Vstrekovacie čerpadlá a MERO. http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=17223 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ervin [ 25 kvě 2008 02:49 ] |
Předmět příspěvku: | Vstrekovacie čerpadlá a MERO. |
Nazdar borci. Ani po dlhých hodinách hladania na fore,v tajnej sekcii sa mi bohužial nepodarilo nájsť foto vstrek. čerpadiel Bosch a Lucas príp. Delphil. Asi som slepý. Prosím nejakú dobrú dušu, aby zverejnil tieto foto(obr.), príp. mi dal podrobnú nápovedu, kde ich najdem. Už mám odjazdených cca. 800km. na použitý prefiltrovaný fritovací olej s naftou (1:1) a zatial OK na nerozpoznanie od nafty. Ak mám Lucasa rozmýšlam od jazdy na olej upustit. Jazdíte niekto na "mišung" olej+nafta s LUCASOM? Ako dlho a v akom pomere to mixujete pre LUCASA? P.S. Ak mám BOSCH-a tak sa od radosti ožerem. |
Autor: | moto [ 25 kvě 2008 09:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, podľa toho čo máš v popise to vyzerá, že chlastať sa nebude. Iba ak od jedu. Máš tam Lucas. Tu si pozri Lucasa. http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=15721 Dúfam, že ma za to maros000 nezažaluje za autorské práva. Tvoj Lucas má tam ešte čosi viac navešané ale pohľad zhora je skoro taký istý. |
Autor: | nat [ 25 kvě 2008 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
moto, odkaz je blbě (zle) |
Autor: | moto [ 25 kvě 2008 21:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
nat píše: moto, odkaz je blbě (zle)
Že by som sa v niečom sekol? Čo som zvoral? |
Autor: | moto [ 25 kvě 2008 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
A už vidím problém. Odkaz je v tejto sekcii "motor diesel", ako pridanie nafty na čerpadle. Sú tam aj tie obrázky. Už som to opravil aj hore, alebo klikni rovno tu. http://img141.imageshack.us/my.php?image=img2794qd6.jpg |
Autor: | Walker [ 25 kvě 2008 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi takhle, já až na jistý vyjímky nepocházející od forda v escu TD nic jinýho než Lucase neviděl......a krmit ho vyliskem z bylin je dost nemoudré...a krmit ho použitým a notně nasoleným (těžko někdo solí řízky až potom) bylinným výliskem je už diagnóza....kdepak asi ta sůl skončí?...nemluvě o tom zbytku humusu....nevidím to optimisticky, páč mě chybí ta spokojená část odjetých km na Řepkol V-Power, ale já už řeším ty důsledky po oněch šťastně najetých kilometrech už né tolik šťastných majitelů........ale ať si každej jezdí na co chce.... |
Autor: | Pedros [ 26 kvě 2008 10:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
S dvounádrží a předehřevem je to docela jezditelné i s lucasem (ne použitý RO ale nový). Akorát je problém že Lucas je háklivka v zimě při přepnutí z ledové nafty na horký olej - umí umřít právě na teplotní šok. Řešit to lze ohřevem i nafty ale tam je potom trošku riziko že nad určitou teplotu blbě maže takže se na naftu vlastně nedoporučuje jet trvale (když ti dojde olej) protože Lucase přidřeš horkou naftou. Pomoct se dá přidáním oleje do nafty (ne RO) ale prostě s lucasem je to s prominutím spíš jebačka a čekání na průser - leda mít v záloze další čerpadlo na stole - pokud možno bosche. |
Autor: | nat [ 26 kvě 2008 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
moto - odkaz ok - obrázek OK, ale to čerpadlo je ošklivýýýý pedros - na horkou naftu se zadře čerpadlo? |
Autor: | Pedros [ 26 kvě 2008 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
na moc horkou naftu dlouhodobě lucas umí umřít. Nemyslím nějaké minuty ale prostě letní dlouhodobý provoz - naftu třeba 80 - 100st. Radši přimáznout olejem do nafty (to vše pokud máš předehřev i nafty výměníkem) |
Autor: | Karel1 [ 26 kvě 2008 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nespletl ses v teplotě předehřívání nafty ? Bod vzplanutí u nafty je okolo 55°C a ty píšeš o 80 - 100°C . To bych měl strach že mi nafta začne hořet už ve výměníku . |
Autor: | moto [ 27 kvě 2008 12:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="nat"]moto - odkaz ok - obrázek OK, ale to čerpadlo je ošklivýýýý Máš pravdu ale to nie je moje. Ja mám Boscha. |
Autor: | nat [ 27 kvě 2008 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
já myslel spíč vzhled než značku... |
Autor: | Pedros [ 28 kvě 2008 08:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už jsi viděl něco vzplanout v trubce bez vzduchu? |
Autor: | maros000 [ 28 kvě 2008 12:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Este mi to neda ale ten bod vzplanutia je asi pri urcitom tlaku vzduchu... lebo ked zahrejes naftu na 55C pri atmosferickom tlaku tak nic sa nestane podla mna..... |
Autor: | Karel1 [ 29 kvě 2008 00:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
V trubce samozřejmě nafta nevzplane . Já bral v úvahu naftu co jde z přepadu zpět do nádrže . Když ji ohřeji na tech 100°C poteče do nádrže ještě docela horká . Vím o řidiči kamionu který natankoval v létě nekvalitní naftu s nízkým bodem vzplanutí a při jízdě se ta nafta vznítila v uzavřené nádrži . Taky beru v úvahu případnou poruchu na palivovém vedení mezi tepelným výměníkem a vstřikovacím čerpadlem . Myslím si že stačí naftu předehřívat na nějakých 20 - 30°C a to jenom v zimě když se začíná tvořit parafín . |
Autor: | Pedros [ 29 kvě 2008 07:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenže to neřeší problém přestavby na RO který je třeba hřát daleko víc, dále věc dávkování výkonu zima/léto (nevím jak bys chtěl regulovat výměník voda/palivo) takže jsme zpět u varianty 1. Samozřejmě to jde řešit tak že naftu neohřívám ale pak to čerpadlo umí umřít náhlou smrtí při přepnutí v mrazech. Je to přece jen citlivé soustrojí a když tam naráz vletí místo kapaliny -10st kapalina +50st tak je to docela i pravděpodobné že to někdy prdne. Pokud olej nahřeješ jen na 20-30st tak to čerpadlo odděláš eště dřív. |
Autor: | Karel1 [ 29 kvě 2008 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
My si asi nerozumíme , těch 20-30°C myslím samozřejmě pouze pro naftu . Naftu bych ohříval elektrickým ohřívačem ( buď originálním od Forda , nebo nějakým vyrobeným doma ) . RO tepelným výměníkem voda palivo |
Autor: | Pedros [ 30 kvě 2008 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to jo, pokud vyrobit něco s regulací tak to by šlo. Bral jsem jen klasiku voda/nafta a tam teplotu moc nezreguluješ... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |