fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
escort 1.6D- přístrojovka s otáčkoměrem za tu s hodinama http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=17561 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | zeli [ 12 čer 2008 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | escort 1.6D- přístrojovka s otáčkoměrem za tu s hodinama |
Ahoj,mam dotaz,koupil jsem si pšistrojovku s otáčkoměrem a chtěl bych si jí dát do escorta mk4 1.6D.....ted tam mam s hodinama a chtěl bych to vyměnit.....ale problém je v tom,že na jsou tam jiný konektory.....tak bych se chtěl zeptat,jestli stim pude něco udělat....díky za rady... |
Autor: | PADY [ 12 čer 2008 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
No pokud jsou tam jiné konektory,něco není správně. U MkIV je to vpohodě záměnné. U MkIII konektory také pasovaly,jen se pak muselo v konektorech přeházet pár drátů. Jedině ,že by jsi měl MkIII překopanou na MkIV.Jakou barvu měly ručky ukazatelů? Staré MkIII budíky měly žluté ručky a teploměr a benzinoměr byly svisle uprostřed, mezi tachometrem a hodinama (otáčkoměrem). |
Autor: | zeli [ 12 čer 2008 13:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00245.JPG takhle vypada ta co tam mam teď,s hodinama tady je foto ze zadu na konektory http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00247.JPG a takhle vypadaj konektory na ty s tim otáčkoměrem http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00248.JPG ....ty jsou větší ty konektory |
Autor: | PADY [ 12 čer 2008 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak to koukám. Ten malý konektor na té s hodinama vidím poprvé. Protože i na BERUŠCE je přístrojovka s hodinama a jsou tam velké konektory. Jediná rada, zajeď na vrakáč a sežeň konektor s kusem kabelů a přestav do něj svojí el.a zbytek (určitě signál pro otáčkoměr z altíku) použiješ pin a dotáhneš drát. Jinak doma ještě kouknu,ale zdá se mi,že i ta s tím otáčkoměrem má oproti XR budíkum nahoře málo kontolek. |
Autor: | zeli [ 12 čer 2008 14:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
ta s tim otáčkoměrem je přímo vyndaná s 1.6dieslu....skusim sehnat ty konektory a předělat to;-) |
Autor: | Micko [ 21 bře 2009 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak teď je výše popisovaný problém na mých bedrech - zelí to nepředělal a já to koupil, takže to chci dokončit...vše mi je celkem jasné, ale nechápu, proč má otáčkoměr rozsah do 6500ot..to by mi ten motor už asi utekl foto zde: http://htc.wgz.cz/image/13554635 konektroy neseděj, ale to vyřeším čokoládou...z altíku to stačí přivézt napřímo do palubovky? díky za tipy a hlavne za vysvetlení těch 6500ot |
Autor: | spepas [ 22 bře 2009 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak ta palubovka nebude z diesla ale to poznáš aš to zapojíš ja jsem dělal přesně to samé, a otáčkoměr šel na plný plyn tak max na 3500 ot/min. a taky palivoznak na stare palubovce po vypnutí klíčku spadnul a u téhle ne. |
Autor: | Micko [ 23 bře 2009 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak to je nemilé copak bez otáčkoměru bych se asi obešel...ale nehorázně mě serou ty blinkry (na staré mají jen jednu kontrolku...ten palivoměr je debilí, ale dumal jsem jesli by nešel přehodit z té staré...ale jestli ten otáčkoměr ukazuje blbě, tak je to o ničem |
Autor: | spepas [ 23 bře 2009 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak palivoměr a teplota jsou zrovna opačné takže přehodit nejdou. ty blinkry to je celkem v pohode. Popíšeš si všechny barvy drátů a k čemu jdou a pak to nasoukáž do té druhé palubovky,myslím že se nějaké dráty musí přidělat ale už jsem to tu komusi popisoval co která barva je. |
Autor: | Micko [ 01 dub 2009 01:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
nebyla by fotečka palubovky s otáčkomerem, která je fakt na diesla? A nemáte někdo zkušenost jak změřit otáčky třeba Hertzmetrem? Díky |
Autor: | Micko [ 11 dub 2009 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem dnes jen tak ty tři vývody (+ - signál) palubky s otáčkoměrem připojil přímo k altíku a ukazovalo to volnoběh něco málo přes 1000ot (mám ho podle ucha vysokej takže bych tomu i věřil) ale na plyn to reagovalo tak do 2000ot..vejš už ne..a po chvíli už ta ručička byla tak na první čárce a nešlo to už vůbec..tak nevím co dělám blbě |
Autor: | Leny [ 12 dub 2009 06:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
dáváš tam palubku co tam nepatří Vrátil bych tam co bylo a máš klid.. |
Autor: | Karel [ 12 dub 2009 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ace-Majky vydelal rid.jednotku a mel ten sam problem,upravoval to tusim nejakym nasobicem ci cim.Napis mu. |
Autor: | Micko [ 13 dub 2009 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nojo, ale já tam žádnou řídící jednotku nemám...prostě budík má tři vstupy - hádám +, -, a signál z altíku...na něm je přímo šroub, na kterým hertzmetrem naměřím proti zemi i nějakou frekvenci...asi 300Hz na volnoběh...budík si po propojení drží volnoběh...ale nad 2000ot ho nedostanu...to že tam nepatří vím už taky, ale nechápu proč by to nemělo jít jenom propojit zlatá 120ka |
Autor: | Karel [ 13 dub 2009 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sak pisu ze ji vydelal ne,pak resil jak to zapojit. |
Autor: | Micko [ 14 dub 2009 09:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ACE majky měl jinej problém...z jakýho typu tedy pochází ta moje palubovka? neví někdo? Ze bych se dopátral, jak je to zapojený originálně |
Autor: | Micko [ 20 dub 2009 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam jsem ejště zkoušel štelovat tím trimrem, ale žádný efekt...akorát když mi upadl + drát, tak ručička vylítla vejš a reagovala na otáčky trochu líp....nevítě někdo co leze z toho alternátoru? Přemýšlím, že si něco sbastlím sám |
Autor: | Micko [ 22 dub 2009 09:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
please, jak vypadá palubovka s otáčkoměrem do MKIV do diesla? Díky za fotečku asi tam vbastlím nějakej externí otáčkoměr...to je hrůza..jak vůbec někoho může napadnout tam cpát ručičkový hodiny |
Autor: | Micko [ 24 črc 2009 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
nikdo nemá v dieslu otáčkoměr? existuje to vůbec? už dost pochybuju |
Autor: | Elf [ 25 črc 2009 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám v 1.8 D otáčkoměr:-P |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |