fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

escort 1.6D- přístrojovka s otáčkoměrem za tu s hodinama
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=17561
Stránka 1 z 2

Autor:  zeli [ 12 čer 2008 12:23 ]
Předmět příspěvku:  escort 1.6D- přístrojovka s otáčkoměrem za tu s hodinama

Ahoj,mam dotaz,koupil jsem si pšistrojovku s otáčkoměrem a chtěl bych si jí dát do escorta mk4 1.6D.....ted tam mam s hodinama a chtěl bych to vyměnit.....ale problém je v tom,že na jsou tam jiný konektory.....tak bych se chtěl zeptat,jestli stim pude něco udělat....díky za rady... :)

Autor:  PADY [ 12 čer 2008 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud jsou tam jiné konektory,něco není správně.
U MkIV je to vpohodě záměnné. U MkIII konektory také pasovaly,jen se pak muselo v konektorech přeházet pár drátů.
Jedině ,že by jsi měl MkIII překopanou na MkIV.Jakou barvu měly ručky ukazatelů?
Staré MkIII budíky měly žluté ručky a teploměr a benzinoměr byly svisle uprostřed, mezi tachometrem a hodinama (otáčkoměrem).

Autor:  zeli [ 12 čer 2008 13:43 ]
Předmět příspěvku: 

http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00245.JPG takhle vypada ta co tam mam teď,s hodinama
tady je foto ze zadu na konektory http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00247.JPG
a takhle vypadaj konektory na ty s tim otáčkoměrem http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00248.JPG ....ty jsou větší ty konektory

Autor:  PADY [ 12 čer 2008 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

No tak to koukám. Ten malý konektor na té s hodinama vidím poprvé. Protože i na BERUŠCE je přístrojovka s hodinama a jsou tam velké konektory.
Jediná rada, zajeď na vrakáč a sežeň konektor s kusem kabelů a přestav do něj svojí el.a zbytek (určitě signál pro otáčkoměr z altíku)
použiješ pin a dotáhneš drát.

Jinak doma ještě kouknu,ale zdá se mi,že i ta s tím otáčkoměrem má oproti XR budíkum nahoře málo kontolek.

Autor:  zeli [ 12 čer 2008 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

ta s tim otáčkoměrem je přímo vyndaná s 1.6dieslu....skusim sehnat ty konektory a předělat to;-)

Autor:  Micko [ 21 bře 2009 22:48 ]
Předmět příspěvku: 

Tak teď je výše popisovaný problém na mých bedrech - zelí to nepředělal a já to koupil, takže to chci dokončit...vše mi je celkem jasné, ale nechápu, proč má otáčkoměr rozsah do 6500ot..to by mi ten motor už asi utekl :D foto zde: http://htc.wgz.cz/image/13554635 konektroy neseděj, ale to vyřeším čokoládou...z altíku to stačí přivézt napřímo do palubovky? díky za tipy a hlavne za vysvetlení těch 6500ot

Autor:  spepas [ 22 bře 2009 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

tak ta palubovka nebude z diesla ale to poznáš aš to zapojíš ja jsem dělal přesně to samé, a otáčkoměr šel na plný plyn tak max na 3500 ot/min. a taky palivoznak na stare palubovce po vypnutí klíčku spadnul a u téhle ne.

Autor:  Micko [ 23 bře 2009 13:34 ]
Předmět příspěvku: 

no tak to je nemilé :( copak bez otáčkoměru bych se asi obešel...ale nehorázně mě serou ty blinkry (na staré mají jen jednu kontrolku...ten palivoměr je debilí, ale dumal jsem jesli by nešel přehodit z té staré...ale jestli ten otáčkoměr ukazuje blbě, tak je to o ničem :(

Autor:  spepas [ 23 bře 2009 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

tak palivoměr a teplota jsou zrovna opačné takže přehodit nejdou. ty blinkry to je celkem v pohode. Popíšeš si všechny barvy drátů a k čemu jdou a pak to nasoukáž do té druhé palubovky,myslím že se nějaké dráty musí přidělat ale už jsem to tu komusi popisoval co která barva je.

Autor:  Micko [ 01 dub 2009 01:37 ]
Předmět příspěvku: 

nebyla by fotečka palubovky s otáčkomerem, která je fakt na diesla? A nemáte někdo zkušenost jak změřit otáčky třeba Hertzmetrem? Díky :)

Autor:  Micko [ 11 dub 2009 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem dnes jen tak ty tři vývody (+ - signál) palubky s otáčkoměrem připojil přímo k altíku a ukazovalo to volnoběh něco málo přes 1000ot (mám ho podle ucha vysokej takže bych tomu i věřil) ale na plyn to reagovalo tak do 2000ot..vejš už ne..a po chvíli už ta ručička byla tak na první čárce a nešlo to už vůbec..tak nevím co dělám blbě :(

Autor:  Leny [ 12 dub 2009 06:44 ]
Předmět příspěvku: 

dáváš tam palubku co tam nepatří :-D Vrátil bych tam co bylo a máš klid..

Autor:  Karel [ 12 dub 2009 09:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ace-Majky vydelal rid.jednotku a mel ten sam problem,upravoval to tusim nejakym nasobicem ci cim.Napis mu.

Autor:  Micko [ 13 dub 2009 18:40 ]
Předmět příspěvku: 

Nojo, ale já tam žádnou řídící jednotku nemám...prostě budík má tři vstupy - hádám +, -, a signál z altíku...na něm je přímo šroub, na kterým hertzmetrem naměřím proti zemi i nějakou frekvenci...asi 300Hz na volnoběh...budík si po propojení drží volnoběh...ale nad 2000ot ho nedostanu...to že tam nepatří vím už taky, ale nechápu proč by to nemělo jít jenom propojit :) zlatá 120ka :lol:

Autor:  Karel [ 13 dub 2009 18:56 ]
Předmět příspěvku: 

Sak pisu ze ji vydelal ne,pak resil jak to zapojit.

Autor:  Micko [ 14 dub 2009 09:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ACE majky měl jinej problém...z jakýho typu tedy pochází ta moje palubovka? neví někdo? :) Ze bych se dopátral, jak je to zapojený originálně

Autor:  Micko [ 20 dub 2009 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

Tam jsem ejště zkoušel štelovat tím trimrem, ale žádný efekt...akorát když mi upadl + drát, tak ručička vylítla vejš a reagovala na otáčky trochu líp....nevítě někdo co leze z toho alternátoru? Přemýšlím, že si něco sbastlím sám

Autor:  Micko [ 22 dub 2009 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

please, jak vypadá palubovka s otáčkoměrem do MKIV do diesla? Díky za fotečku :) asi tam vbastlím nějakej externí otáčkoměr...to je hrůza..jak vůbec někoho může napadnout tam cpát ručičkový hodiny :)

Autor:  Micko [ 24 črc 2009 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

nikdo nemá v dieslu otáčkoměr? existuje to vůbec? už dost pochybuju :(

Autor:  Elf [ 25 črc 2009 16:23 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám v 1.8 D otáčkoměr:-P

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/