fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
escort 1.6D- přístrojovka s otáčkoměrem za tu s hodinama http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=17561 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | zeli [ 12 čer 2008 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | escort 1.6D- přístrojovka s otáčkoměrem za tu s hodinama |
Ahoj,mam dotaz,koupil jsem si pšistrojovku s otáčkoměrem a chtěl bych si jí dát do escorta mk4 1.6D.....ted tam mam s hodinama a chtěl bych to vyměnit.....ale problém je v tom,že na jsou tam jiný konektory.....tak bych se chtěl zeptat,jestli stim pude něco udělat....díky za rady... ![]() |
Autor: | PADY [ 12 čer 2008 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
No pokud jsou tam jiné konektory,něco není správně. U MkIV je to vpohodě záměnné. U MkIII konektory také pasovaly,jen se pak muselo v konektorech přeházet pár drátů. Jedině ,že by jsi měl MkIII překopanou na MkIV.Jakou barvu měly ručky ukazatelů? Staré MkIII budíky měly žluté ručky a teploměr a benzinoměr byly svisle uprostřed, mezi tachometrem a hodinama (otáčkoměrem). |
Autor: | zeli [ 12 čer 2008 13:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00245.JPG takhle vypada ta co tam mam teď,s hodinama tady je foto ze zadu na konektory http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00247.JPG a takhle vypadaj konektory na ty s tim otáčkoměrem http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00248.JPG ....ty jsou větší ty konektory |
Autor: | PADY [ 12 čer 2008 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak to koukám. Ten malý konektor na té s hodinama vidím poprvé. Protože i na BERUŠCE je přístrojovka s hodinama a jsou tam velké konektory. Jediná rada, zajeď na vrakáč a sežeň konektor s kusem kabelů a přestav do něj svojí el.a zbytek (určitě signál pro otáčkoměr z altíku) použiješ pin a dotáhneš drát. Jinak doma ještě kouknu,ale zdá se mi,že i ta s tím otáčkoměrem má oproti XR budíkum nahoře málo kontolek. |
Autor: | zeli [ 12 čer 2008 14:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
ta s tim otáčkoměrem je přímo vyndaná s 1.6dieslu....skusim sehnat ty konektory a předělat to;-) |
Autor: | Micko [ 21 bře 2009 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak teď je výše popisovaný problém na mých bedrech - zelí to nepředělal a já to koupil, takže to chci dokončit...vše mi je celkem jasné, ale nechápu, proč má otáčkoměr rozsah do 6500ot..to by mi ten motor už asi utekl ![]() |
Autor: | spepas [ 22 bře 2009 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak ta palubovka nebude z diesla ale to poznáš aš to zapojíš ja jsem dělal přesně to samé, a otáčkoměr šel na plný plyn tak max na 3500 ot/min. a taky palivoznak na stare palubovce po vypnutí klíčku spadnul a u téhle ne. |
Autor: | Micko [ 23 bře 2009 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak to je nemilé ![]() ![]() |
Autor: | spepas [ 23 bře 2009 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak palivoměr a teplota jsou zrovna opačné takže přehodit nejdou. ty blinkry to je celkem v pohode. Popíšeš si všechny barvy drátů a k čemu jdou a pak to nasoukáž do té druhé palubovky,myslím že se nějaké dráty musí přidělat ale už jsem to tu komusi popisoval co která barva je. |
Autor: | Micko [ 01 dub 2009 01:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
nebyla by fotečka palubovky s otáčkomerem, která je fakt na diesla? A nemáte někdo zkušenost jak změřit otáčky třeba Hertzmetrem? Díky ![]() |
Autor: | Micko [ 11 dub 2009 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem dnes jen tak ty tři vývody (+ - signál) palubky s otáčkoměrem připojil přímo k altíku a ukazovalo to volnoběh něco málo přes 1000ot (mám ho podle ucha vysokej takže bych tomu i věřil) ale na plyn to reagovalo tak do 2000ot..vejš už ne..a po chvíli už ta ručička byla tak na první čárce a nešlo to už vůbec..tak nevím co dělám blbě ![]() |
Autor: | Leny [ 12 dub 2009 06:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
dáváš tam palubku co tam nepatří ![]() |
Autor: | Karel [ 12 dub 2009 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ace-Majky vydelal rid.jednotku a mel ten sam problem,upravoval to tusim nejakym nasobicem ci cim.Napis mu. |
Autor: | Micko [ 13 dub 2009 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nojo, ale já tam žádnou řídící jednotku nemám...prostě budík má tři vstupy - hádám +, -, a signál z altíku...na něm je přímo šroub, na kterým hertzmetrem naměřím proti zemi i nějakou frekvenci...asi 300Hz na volnoběh...budík si po propojení drží volnoběh...ale nad 2000ot ho nedostanu...to že tam nepatří vím už taky, ale nechápu proč by to nemělo jít jenom propojit ![]() ![]() |
Autor: | Karel [ 13 dub 2009 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sak pisu ze ji vydelal ne,pak resil jak to zapojit. |
Autor: | Micko [ 14 dub 2009 09:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ACE majky měl jinej problém...z jakýho typu tedy pochází ta moje palubovka? neví někdo? ![]() |
Autor: | Micko [ 20 dub 2009 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam jsem ejště zkoušel štelovat tím trimrem, ale žádný efekt...akorát když mi upadl + drát, tak ručička vylítla vejš a reagovala na otáčky trochu líp....nevítě někdo co leze z toho alternátoru? Přemýšlím, že si něco sbastlím sám |
Autor: | Micko [ 22 dub 2009 09:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
please, jak vypadá palubovka s otáčkoměrem do MKIV do diesla? Díky za fotečku ![]() ![]() |
Autor: | Micko [ 24 črc 2009 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
nikdo nemá v dieslu otáčkoměr? existuje to vůbec? už dost pochybuju ![]() |
Autor: | Elf [ 25 črc 2009 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám v 1.8 D otáčkoměr:-P |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |