fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

2,0TDCi Přepínání do nouzového režimu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=17927
Stránka 1 z 1

Autor:  felixs [ 07 črc 2008 13:47 ]
Předmět příspěvku:  2,0TDCi Přepínání do nouzového režimu

Po nastartování, které je někdy až na druhý pokus a ujetí pár km auto zahlásí redukci akcelerace, rozsvítí se červená kontrolka a auto jede bez výkonu na 2000ot/min. Četnost je různá. Někdy ujedu i několik stovek km, jindy ani metr. Při každém nastartování se tato chyba resetuje. Byl jsem na diagnostice a závada je specifikována - přenos signálu mezi plynovým pedálem a škrtící klapkou. Neměl jste někdo podobný problém? Bojím se dát auto do servisu Ford, protože zatím mám pouze špatné zkušenosti. Při posledním servisu kdy měnily čidlo teploty, které znaly z diagnostiky si naúčtovali 3800kč bez čidla za práci a diag.( proměřování elektro). Jsem po výměně oleje,olej., vzduch. a paliv.filtru. Prosím o pomoc. Předem všem děkuji. :(

Autor:  Wizzy [ 07 črc 2008 14:04 ]
Předmět příspěvku: 

Nechci ze sebe dělat troubu, ale on má diesel škrrtící klapku?
Jestli tomu dobře rozumím, tak tam nemáš lanko od plynu, ale jen snímač - potenciometr a tipnul bych, že bude buď v hají ten, nebo dráty od něj. Proměřit, zapátrat...

Autor:  dj.DEKL [ 07 črc 2008 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

Můžu ti domluvit diagnostiku+případný servis za lepší peníze než u Forda... v Praze - Vinoři

Jinak bych to viděl na čidlo tlaku na vstřikách, nebo už mrtvý vstřiky.

Odborníci na TDCI jsou taky ZDE

Autor:  felixs [ 07 črc 2008 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

Děkuji za názory a prosím o upřesnění. Opravdu je tam plyn.pedál s čidlem. Ten potenciometr je součástí pedálu? jak ho poznám? V případě druhého názoru, je možno proměřit-zjistit správnou funkci vstřikovačů? Díky za odpověď.

Autor:  dj.DEKL [ 07 črc 2008 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Je tam elektronickej plyn (5000Kč) a vstřiky se daj orientačně diagnostikovat... jinak profi test v tom HALE...

Autor:  PADY [ 08 črc 2008 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Jo ten poťák plynového pedálu je velmy častou závadou u Fokusů TDCi.

Autor:  felixs [ 16 črc 2008 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

Tento týden jsem dal auto do Fordu Charouz Mělník. Provedli diagnostiku, a prý to je plynový pedál-má trochu jinou křivku? za tuto výměnu a diagnostiku si naúčtovali 4100kč. Po ujetí sta kilometrů se mi opět ozvala ta samá chyba a auto se přeplo do nouzového režimu. Volal jsem pro reklamaci a dnes jsem tam byl opět. Je to prý divné a že to opět napojí a proměří. Po pěti hodinách zjištování mi dali informaci, že to budeřídící jednotka. Na otázku jestli jsou si jisti na sto procent, jsem dostal odpověď - snad ano. V rámci reklamace jsem uplatnoval vrácení mého pedálu a peněz, ale otom nechtěli ani slyšet. Za tuto druhou návštěvu jsem byl nucen zaplatit 3800kč a to byla reklamace!!!!. Protože neměli jednotku a kabeláž, poslali mě domů se stejnou chybou, ale lehčího o osm tisíc!!!!!! Jsem nesmírně zklamaný :cry: Tuto samou odpověď a službu jsem mohl dostat v kdejakém servisu a za pětinu!!!! Nemůžete mi prosím někdo pomoci s otestováním PCM? Odborníci mi nabídli výměnu za pouhých 50000kč . Jsem ze středočeského kraje. Díky všem.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/