fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zabirani turba
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=18461
Stránka 1 z 1

Autor:  bobr [ 05 srp 2008 13:01 ]
Předmět příspěvku:  Zabirani turba

Tak mam uspesne za sebou prestavbu D 44kw na TD 66kw
Jen mam maly problem se spinanim turba zacne znatelne tlacit as pri cca 2900 ot coz mi prijde dost kdyz ostatni tady pisou ze jim spina kolem 2100 - 2200.
Otazka tedy zni jak to poladit co jsem to tady prohledaval narazil jsem jen na odpovedi bud ze turbo us je vybehane coz se mi nezda protoze v tech 2900 tahne fakt slusne a nebo sem narazil ze nekdo radil rozhejbat klapku na turbu jenze ta klapka ma bejt na otevreni aby se turbo nepretocilo ne ? a pak tu nekdo psal tlaky a temi to taky neni takze fakt us nevim
diky

Autor:  Floki [ 05 srp 2008 13:29 ]
Předmět příspěvku: 

na druhou stranu máš tu výhodu že když budeš jezdit do těch 2900 otáček tak jedeš bez turba a máš menší spotřebu a když na to šlápneš tak turbo zabere :)

Autor:  Karel [ 06 srp 2008 13:39 ]
Předmět příspěvku: 

Ta prestavba je kompletni?Myslim i ridici jednotka a jine cerpadlo?66kW cerpadlo ma navic zarizeni pro pridani nafty,protoze prez chladic tam turbo nazene vic vzduchu.Ted mi vypadlo jak se to jmenuje a proto to u tebe ma asi malo nafty.

Autor:  bik3r [ 06 srp 2008 16:02 ]
Předmět příspěvku: 

prestavba je kompletni jak s cerpadlem, tak i s jednotkou

Autor:  bobr [ 06 srp 2008 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Ta prestavba je kompletni?Myslim i ridici jednotka a jine cerpadlo?66kW cerpadlo ma navic zarizeni pro pridani nafty,protoze prez chladic tam turbo nazene vic vzduchu.Ted mi vypadlo jak se to jmenuje a proto to u tebe ma asi malo nafty.


Jo poslali jsme tam vsechno od komplet motoru elektriky ridici jednotky poloos atd.

Ale asi to byl planej poplach ten motor dlouho nejel us to turbo zacina zabirat cim dal niz

Autor:  Takeshi [ 07 srp 2008 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

nebo jenom znovu nahrát mapu do ecu,ale když už to frčí tak pohoda

Autor:  Walker [ 07 srp 2008 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

A to se u mechanickýho rotodieselu s mechanickým řízením turba opravdu vyplatí....

Autor:  BATMAN [ 08 srp 2008 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

Floki píše:
na druhou stranu máš tu výhodu že když budeš jezdit do těch 2900 otáček tak jedeš bez turba a máš menší spotřebu a když na to šlápneš tak turbo zabere :)


Huh a ja zil dotedka v tom ze jizda s turbem spis na spotrebe ubira......

Autor:  Lancer [ 08 srp 2008 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

:-D

Víc vzduchu do motoru, víc paliva k tomu :)

Autor:  ACEMajky [ 08 srp 2008 13:39 ]
Předmět příspěvku: 

ja se bavim, to sou reakce :) - nove mapy do RJ, hmm...

Autor:  JaneCk [ 08 srp 2008 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm. Taková mapa Evropy do ECU... :-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/