fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

motor je hodně horky a ma velké vybrace
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=18514
Stránka 1 z 1

Autor:  hapix [ 08 srp 2008 15:14 ]
Předmět příspěvku:  motor je hodně horky a ma velké vybrace

motor je hodně horky a ma velké vybrace, při na startování rano když vlezu do auta motor tak moc nevybruje ale pozahřatí šílěně vybruje s autem až mi to klepe ve vnitř ,šahnu na motor je horky jak svina, teromstat vyměněny, teplota mi ukazuje dobře neukazuje že by se přehřival větrak se pustí automaticky jak překroči hodnotu poradte prosím ,mohl bych i klidně dojet za někym z Vás a poradil mi přímo na místě dojedu kldně i do 200km děkuju :(

Autor:  Walker [ 08 srp 2008 22:59 ]
Předmět příspěvku: 

To vypadá na závadu vstřikování, od špatného počátku vstřku(posunutý čerpadlo) až po vadu některý vstřikovací trysky...pokud si něco dělal s motorem a od té doby to je, tak bych začal tím...pokud to nastalo samo, tak nezbyde než projít vše od čepadla až po trysky a najít závadu...

Autor:  hapix [ 09 srp 2008 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

nedavno mi seřizovaly čerpadlo předstřik, tak to bude asi těmi tryskama zjistím to dík za radu

Autor:  maros000 [ 09 srp 2008 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

Ako ked sa zapne ventilator to uz musi byt dost zle ja co jazdim tak vzivote som nenzaznamenal zeby sa ventilator pustil snad len raz co som smykoval na snehu v 10 km rychlosti a daval tomu zabrat do otacok. Ja by som ti radil riesit to rychle podla mna kludne mozes tak prepalit piest ked je to vztrek.

Autor:  Floki [ 09 srp 2008 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ventilátor se zapíná často docela normálně i na volnoběh. To že se zapíná často vůbec není problém. kdyt termostat otevírá při 92 stupních a sahara se pouští při 95,takže je logicky že spíná často

Autor:  maros000 [ 09 srp 2008 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ako na benzine je to normalne ale 1.8D mal som uz dve a v beznej prevacke ventilator sa nezapol nikdy a to bol funkcny.

Autor:  catrr [ 11 srp 2008 08:28 ]
Předmět příspěvku: 

špatné vstřikovače neb nastavené čerpadlo v žádném případě nemaj vliv na teplotu motoru,ale na chod ,vybrace a podobně,jak poznáš po zahřátí když sáhneš na motor jak má být horký, od toho máš ukazatel teploty motoru neb chlazení.Vybrace pokud by bylo špatně nastavené čerpadlo poznáš hned a ne jen u motoru ohřátého na provozní tepl.Tryska je něco jiného ta to dělat může.Ono stačí když vstřik při zborce někdo přetáhne moment utažení a ta tryska pak může blbnout.Ale pokud šíleně vybruje jen při zahřátém motoru myslím že bude jiný problém

Autor:  ACEMajky [ 11 srp 2008 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

maros000 píše:
Tak ako na benzine je to normalne ale 1.8D mal som uz dve a v beznej prevacke ventilator sa nezapol nikdy a to bol funkcny.


Jak poznas ze ti za jizdy treba po dalnici nesepne vetrak? - ja ot poznam, jelikoz mam kontrolku, ale jinak podle sluchu tezko - kdyz sme mel new vodni pumpu, neseplo to ani na pomalou jizdu do kopce, ted to obcas sepne

Autor:  maros000 [ 11 srp 2008 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

poznas do tych osemdesiat. ako jazdym po meste hlavne na dialnici no neviem no ale vzivote som nezaznamenal ani po brutal jazde a ked som hned zastavil na nulu zeby vetrak bezal a to poznas ze bezi. Ale zas ty mas TD a nie hladky diesel takze podla mna bude vtom. Predsa len ty ked do toho pribijes ta to ma ine zrychlenie ako moje plazenie sa.

Autor:  Karel [ 11 srp 2008 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

No ja po dalnici 140-150km/h+(Gps)tak mam asi seplej porad,protoze to leze i k L.Asi to chladic nestaci uchladit.Samo ze ted v lete. :?

Autor:  maros000 [ 12 srp 2008 08:21 ]
Předmět příspěvku: 

Otec ma 1.8 benzin 115 koni 96rocnik a tam sa ventilator zapina az na Lku ale tak rucicka je dost neobjektivna vec a na kazdom moze ukazovat trochu inac. Ja som sa este nikdy nedostal nad polovicu stale je rucicka tesne nad polovicou a je tam ako pribita ci kopec ci dole kopcom nikdy sa nepohne :D

Autor:  ACEMajky [ 12 srp 2008 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

ja ji mam mezi O a N, ale na to tu uz bylo tema kdo kde ma rucicku, jinak jako maros000 - kazdej to ma jinak

Autor:  hapix [ 17 srp 2008 14:41 ]
Předmět příspěvku: 

Takže jsem udělal co ste poradily a byli vadne trysky ve vstřikovačich dokonce 2,zajimave před 2 měsici sem v ostravě heřmanicich v servise co se zajimaji o čerpadla atd nechal vyměnit trysku na vstřikovači, ted jak sem byl na kontrole zjistili že tu trysku co mi měnili vubec nedržela tlak a tekla jak svina ted povyměně trysek je rozdil k nepoznání motor šlape jak hodinky a vybrace motoru jsou pryč diky za radu

Autor:  maros000 [ 20 srp 2008 23:05 ]
Předmět příspěvku: 

A moze podla vas tryska zle vztrekovat len dakedy. lebo sa mi stalo nedavno ze stojim na volnobech pred garazou a zrazu to chytilo taky neskutocne divny zvuk a cely motor sa triasol.Tak som ho radcej hned vypol a pot 5 min som zas natocil a pohodicka potom.

Autor:  hapix [ 21 srp 2008 07:07 ]
Předmět příspěvku: 

tryska se muže zadrrhnout a pak se vratiti do puvodni polohy

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/