fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Otacky starteru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1864
Stránka 1 z 2

Autor:  ACEMajky [ 14 bře 2005 13:59 ]
Předmět příspěvku:  Otacky starteru

Zkuste si pustit toto http://escort.wz.cz/starter.wav

tady je delsi a kvalitnejsi:
http://escort.wz.cz/starter2.wav
nej je si dat opakovani dokola a co si myslite, jsou to dostatecny otacky - je to pri 0stupnich (bez nazhaveni jsem proste startoval)

a tohle pri -3 s nazhavenim (ale asi mam ko zhavky) http://escort.wz.cz/minus_tri.wav

Autor:  carPWR [ 14 bře 2005 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

covece, to jsou otacky v pohode, ja kdyz mel 309D linou mrchu, tak takhle startovala v lete :-)

Autor:  Slow D [ 10 led 2006 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

Tady jsem zkusil zaznamenat otáčky startéru. Venku bylo zhruba -5°C. Zajímalo by mě, jestli vám startér točí rychleji. Musím říct, že ráno bylo -11 a startér točil ještě trochu pomaleji. Zkusím to ještě znovu zaznamenat ráno, když auto stojí přes noc a je pořádně ztuhlé.

Autor:  Tom69 [ 11 led 2006 07:29 ]
Předmět příspěvku: 

Slow D píše:
Tady jsem zkusil zaznamenat otáčky startéru. Venku bylo zhruba -5°C. Zajímalo by mě, jestli vám startér točí rychleji. Musím říct, že ráno bylo -11 a startér točil ještě trochu pomaleji. Zkusím to ještě znovu zaznamenat ráno, když auto stojí přes noc a je pořádně ztuhlé.


To si děláš srandu to jsi ho nastartoval???????

TO: Ace Chyba 404 - soubor nebyl nalezen

Autor:  ACEMajky [ 11 led 2006 09:18 ]
Předmět příspěvku: 

Tak takhle pomalu kdyby mi to tocilo, tak to nenakopnu... ME to toci jedou tolik, ale tak pri 0 - ted chci autak vystrcit ven na mraz a zkusit to - vystrcit ho pres noc, tak to pak zkusim taky nahrat

Autor:  Slow D [ 11 led 2006 10:33 ]
Předmět příspěvku: 

No budu muset prověřit v čem je problém. Baterku jsem před nedávnem testoval, ta by měla býk OK. Takže to spíše vidím na přechoďák někde na kabelech ke startéru nebo by možná pomohlo startér vyčistit.
Pro představu jsem ještě dneska ráno zaznamenal celý start. Na teploměru bylo –10.7°C. Odkaz je zde .
Ještě dodávám, že jsem žhavil 2x po sobě, vždy do zhasnutí kontrolky žhavení.

Autor:  ACEMajky [ 11 led 2006 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

Jj,jak posloucham, dela ti to to co to delalo me kdyz byla KO baterka, starter toci, motor slace, blafe,a le trochu mu jeste chybi aby naskocil, dneska jsme se objednal na konec pristiho tydne do servisu, promereni a sestelovani vstriku a predvstriku - uz nepodle ucha, ale podle stroje

Autor:  Slow D [ 11 led 2006 11:22 ]
Předmět příspěvku: 

On ten záznam není zrovna kvalitní, takže není moc dobře poznat, že motor opravdu nastartoval. Startér jsem držel jen ty první dvě vteřiny, potom už to totiž chytlo.

Autor:  Karel [ 11 led 2006 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

No myslim ze na Forda ti to chytlo docela dobre.

Autor:  ACEMajky [ 11 led 2006 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

Tak 2 dny v garazi -3 stupne a tak to du navrknout, masakr, tosci jako divej autak nechyta

www.acemajky.com/start.wav

takze pristi tyden de na vstriky promereni a na sestelovani predvstriku na masine, zadny od ucha jako ten co mi to dela ted - ja mu porad rikam, nech promerit ty vstriky, nee, to by bylo slyset!!

Autor:  Lancelote [ 14 led 2006 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

No točí ti to tedy perfektně a co žhaviče? Myslím, že jsi někde psal,že máš nějakou novou banerku, ne? Ta tedy ten startér roztočí pořádně...

Autor:  feras [ 14 led 2006 13:04 ]
Předmět příspěvku:  no

hehe to ti robi presne ako moj......sa chyta chyta ale nexce startnut..potom baterka skonci a uz iba lano a roztahujem......a nafta ti nepada??bo ja mam pocit ze mne ano..

Autor:  skacpi [ 14 led 2006 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tohle mám za sebou.Na jednom mém autě to dělalo žhavící relé,po jeho výměně super.Relé rozeber a očisti kontakty.Já tam měl pecku a špatně to převádělo.Dávalo jenom 8,5V a to nestačí.No a na tom druhým špatný tlaky,dal jsem tam kroužky a startuje jak za mlada.Celkem najeto 340000 a po výměně už 37000.Změř tlaky a potom to bude jasný.

Autor:  skacpi [ 14 led 2006 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

Moje odpověd je na Acemajkyho start.Dik skacpi.

Autor:  ACEMajky [ 15 led 2006 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

skacpi:
motor 2 roky po GO, zhavky novy, pred vymenou stary promerovany a braly si 12-14A kazda -ale byli dlouhy a tak se upalili. Ale napeti sjem nemeril, zkusim, pristi tyden to de na kontrolu vstriku a poradny sestelovani predvstriku a necham radeji i tlaky promerit

Autor:  mr.BSE [ 02 led 2009 17:11 ]
Předmět příspěvku: 

Zkusim toto vlakno ozivit :-) .
Mam novou baterku - VARTA BLACK dynamic 12V 70Ah 640A.
Novej palivovej filtr.
Zhavice stary, ale dobry (do cca. 2s vsechny oranzovy).
Na kabelech ubytek neni (meril sem).
Nema vliv jestli namackam pumpu nebo ne.

A chci se zeptat, je takovyto start normalni?

http://www.youtube.com/watch?v=71EeeOXLd40

Po ujeti cca. 5km uz je teplota na zacatku "NORM" a chyta takto:

http://www.youtube.com/watch?v=Wggl81uYDRA

Autor:  Krtek-NA [ 02 led 2009 17:18 ]
Předmět příspěvku: 

Tobě bych řekl padá nafta :wink:

Autor:  mr.BSE [ 02 led 2009 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

No tak sem to ted zkousel :-) A kdyz namackam pumpu, tak nejmin hodinu je porad tvrda :-)

To by nebyla, kdyby padala nafta, ne?

Autor:  ACEMajky [ 04 led 2009 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

Nafta podle me nepada, jelikoz uz pri prvnim protoceni motoru to vzdy trochu skytne, takze tam neco malo de a nemel by tvrdou pumpu, co ti de z vyfuku kdyz to nakopnes? - nezahuli se ti z vyfuku po nakopnuti a nezasmrdi nespalena nafta?

Rekl bych, ze starter ti toci uplne stejne nahovno, jako me...

Vis co zkus, az bude zase auto studeny (nej tak 1/2 dne, nebo po jizde pres noc), sedni do auta a hned startuj, nech motor tak 2x, mozna spise 3x prevalit a pak nazhav (1x, 2x, to je jedno) a startuj - me to dost pomaha, jakoby se protoci motor a pak s nim starter lehceji pootoci a chytne mi to lepe - vyzkouseno, vybita baterka (pri stojicim aute mela asi 11,9V, pakopnuti, jizda 70km, tam auto stalo od 26. do 28. 12. (teplot pod nulou, asi -5 az -9stupnu, pak sem v nedeli protocil motor asi 2x-3x a nazhavil jednou a brm, hned chytnul - ja mam vyhodu, ze mam vypinac na zhaveni, takze protacim motor bez zhaveni, ale zase tolik ti to nesezere

Jeste poznamka k tomu prvnimu videu, poprve si cekal, az rozepne rele a tim ot prestane zhavit, podruhe uz si necekal, takze si to cil starterem + zhavil najednou

Autor:  catrr [ 04 led 2009 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

nic ve zlém ale nehrabal ses někdy s jemným štelováním předvstřiku

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/