fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Dlhy start http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=18712 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | stislav [ 20 srp 2008 15:31 ] |
Předmět příspěvku: | Dlhy start |
Viem ze sa to tu popisalo uz vela...Mam Escort 1.8 TD 66KW kod RFS, problem je v tom ze dlho startujem, ked pocitam pretocenie motora tak rano okolo 12-20 krat cez leto a to je dost dlho. Mal som to iste aj minuly rok (minuly rok som skontroloval aj zhavice a boli OK, vizualna kontrola na bateriu, bateria nova Varta Silver), v lete proste startuje katastrofalne, v zime je to lepsie i ked tuto zimu som velmi nestartoval so studenym startom (nahodil som si Webasto a v zime ked bol predhriaty startoval dost dobre). Teraz rano ked napumpujem manualne s rucnou pumpou naftu (tak asi 3 stlacenia a uz je riadne tvrda), potom mi to chyti na 3 otacky. Skusal som tam dat spatny ventil aby mi nepadala nafta (aj s takou pumpou a dvojity ventil), no nepomohlo mi to. Skusil som dat priamo hadicku z pumpy do cerpadla privodu a je to to iste. Dnes rano som skusil zapnut Webasto na 20 minut, mal som dobre predhriaty motor a stale to startuje nahovno (dnes 20 otacok). Cerpadlo mam kompletne pretesnene, bolo minuly rok a bolo aj na stolici nastavene, cerpadlo by malo byt OK. Pripada mi to ako keby tak, ze ked dlhsie stojim (pridem z prace na vecer a rano startujem), tak mi to dlhsie toci. Minuly tyzden som skusal dat z punpy do cerpadla priesvitnu hadicku a vzduchova bublina tam nebola ziadna, rano sice bolo pod 13° a uz mi to chytilo na 4 otacky. Akokeby to zaviselo od zhavenia, cez zimu dlahsie zhavi a lepsie aj toci. Skusal som zhavit aj ked zhasne kontrolka a aj ked cvakne relatko, stale to iste. Viete mi niekto poradit s mojim problemom? Diky za kazdu radu |
Autor: | pisty [ 21 srp 2008 02:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak sám píšeš, bylo toho tu už tuny napsáno... Jestli jsem ale dobře pochopil tvůj příspěverk, tak když jsi tam dal tu průhlednou hadičku, tak ti to nastartovalo na 4 otočení, jo?? Tak jí tam chvilku nech, skoro bych si tipnul, že to tim vyřešíš... Je takřka jisté, že je to způsoben netěsností, tak když to nepomůže tady, zkoušej dál a dál a dál, kudy ti to přisává... Hodně štěstí... |
Autor: | hapix [ 21 srp 2008 07:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja bych to viděl na trysky ,jestli je nějaka vadna pak to huř startuje |
Autor: | stislav [ 21 srp 2008 08:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Re pisty. No ja som na skusku uz dal na tyzden hadicku na naftu, ale startovalo mi to tak isto zle. Bola to taka hruba hadicka a stiahnuta eskapaskami a ked som ju potom daval dole som zistil ze som ju pri pumpicke pretiahol a asi dobre nedrzala, moznoze tam mi tiez nasaval vzduch. Teraz cez vikend to skusim este raz s tou priesvitnou hadickou a budem jazdit tyzden, som zvedavy ci to bude v tom. Mimochodom neviete niekto co je to na privode na plastovej hadicke s rychlospojkami na vrchu hadicky? Vyzera to ako nejaky ventil, ale ked som vybral stred, tak tam boli len dve gumicky tesniace a v strede plastova tycinka. Nechapem na co to je. Uz mam objednanu novu hadicku s rychlospojkami, lebo ja si tiez myslim ze to moze byt v tom ze tieto povodne nie su bohovie co kedze sa uz parkrat davali aj dole...uvidim a dam potom vediet ako som pochodil. |
Autor: | stislav [ 21 srp 2008 13:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Re hapix. Trysky to nebudu podla mna urcite, pretoze vykon to ma a nedymi to. Ked nastartujem tak motor krasne taha bez problemov ... |
Autor: | tukololo [ 21 srp 2008 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
caute mam podobny problem,len to dlho toči ked je motor tepli,žhaviče OK,pumpička tvrda na 3 napumpovania a ked už motor chyti tak ťaha uplne normalne,nedymi ani netrha |
Autor: | stislav [ 22 srp 2008 07:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
a ako ti startuje ked je studeny? |
Autor: | tukololo [ 22 srp 2008 16:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
studeny štartuje lepšie ale tiež žiadna slava kolega hovoril že to bude nejaki vysokotlaky piestik v čerpadle.A ešte jeden problem ked vyradim rychlost tak otačky padnu až pod 500ot. až sa rozsvieti mazanie a potom otačky stupnu na normal,cele to trva tak 2sekundy |
Autor: | Karel [ 22 srp 2008 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ze by motorek co ridi volnobeh?Tedy jeho seruzeni? |
Autor: | stislav [ 22 srp 2008 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska som nahodil tu priesvitnu hadicku a uvidim zajtra rano ako nastartujem, necham ju tam cely tyzden a budem ju sledovat...Tie otacky by to mal riadit motorcek, ktory skrieka ako keby tam boli macky privrete ![]() ten piestik vysokotlakovy, no neviem v tomto poradit, v cerpadle sa absolutne nevyznam. Mne zacalo tiect takym pramienkom naraz z niciho nic a tak som ho dal pretesnit a nastavit...9300 v hajzli ![]() |
Autor: | tukololo [ 23 srp 2008 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
lanko od toho motorčeka je napnute dobre aj to chodi ako predtym.Ale zistil som že 4-tý vstrek bol mokry od nafty a hadička prepadu prasknutá tak som ich vymenil a štart studeny na otočku,teply za 2sekundy.Ten volnobeh to robil až po dlhšej ceste,alebo do kopca a len pri teplom počasi tak uvidime. |
Autor: | stislav [ 24 srp 2008 08:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ked mas start studeny na otocku tak to mas super ![]() |
Autor: | stislav [ 25 srp 2008 10:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nahodil som hadicku a na druhy den nastartoval na 4 otocenia. Na dalsi den to bolo to iste, dnes okolo 24 otacok ... Takze to nepomohlo, problem bude niekde asi inde, takze asi cez vikend obidem manualnu pumpicku a dam tam palivovy filter, ze ci nenasava vzduch tadial cez filter alebo cez pumpu. Nasiel som este jednu prepadovu hadicku z trysiek taku nasiaknutu trosku, tak som ju vymenil. Teraz som si dal objednat nove, vymenim aj zhavice, lebo co mam auto este som ich nemenil ... |
Autor: | stislav [ 02 zář 2008 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Konecne som sa k niecomu dopracoval, vymenil som vsetky prepadove hadicky, nove zhavice, novy privod paliva (pumpa a predohrev isli von, kde som zistil ze pumpa ma netesnosti okolo membrany - dal som do vody a fukol trosku vzduchu a hned sa to ukazalo, predohrev sa javil ze je dobry), pozrel na netesnosti u nadrze-tam to bolo vsetko vporiadku, pred cerpadlo som dal filter s 2 vyvodmi a pred neho pumpicku aku maju Peugeoty. Na druhy den som nastartoval a stale to iste... ![]() |
Autor: | stislav [ 08 zář 2008 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Po tyzdni jazdenia som zistil ze pumpicka nie je stastne riesenie, motor nesiel ako mal, nemal taky vykon a mal aj ostrejsi zvuk. Co bolo ale najhorsie tak obcas si sam akokeby pridal paliva a zrychlilo mi to auto tak na 2-3 sek. a potom sa to dalo do normalu. to spravilo niekolkokrat za jazdu napr. 50 km. Tak som ju vyhodil a zase mi to velmi zle startuje ![]() |
Autor: | catrr [ 08 zář 2008 10:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
než to začneš natahovat od nádrže skus to na přímo z nádobky a hned poznáš kde a co je to nejrychlejší a nejjednodušší způsob nalézt závadu.Pokud to přestane je problém nádrž čerpadlo,pokud závada trvá tak čerpadlo atd |
Autor: | stislav [ 08 zář 2008 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky, vyskusam to a dufam ze to nebude cerpadlo, pred rokom a pol bolo kompletne robene ![]() |
Autor: | catrr [ 08 zář 2008 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale dej to přes ten malej filtřík u nás stojí asi 30 kč čerpadlo jen tak neodejde většinou se zničí špatnou naftou |
Autor: | stislav [ 08 zář 2008 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm, OK, vyskusam a dam vediet ako som dopadol |
Autor: | catrr [ 08 zář 2008 11:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
když tak se se mnou spoj přes sz navedu tě co a jak at to tu nezaplnujem |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |