fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Prehrivani motoru za jizdy do kopce http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=18728 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | sojka [ 21 srp 2008 09:27 ] |
Předmět příspěvku: | Prehrivani motoru za jizdy do kopce |
Ahoj vespolek, potreboval bych poradit. Pri jizde do tahleho kopce se velice rychle ohreje motor, az na hranici cerveneho pole. Po uvolneni plynu se pak zase pomerne rychle vrati do stredu pole. Po vymene chladice (byl pricpany), cidel a termostatu se situace zlepsila, presto se motor pri jizde do kopce ohreje kousek pod hranici cerveneho. Je to normalni? Uz to resilo jine tema, vysledek snad byla nejaka pricpana hadice, nebylo ale zrejme, ktera. Udajne (to jsem slysel jinde) je tam hadice s jednosmernym ventilem. Nevite o tom neco? Zajimave je, ze staci otevrit topeni na 1/4 a teplota motoru (podle budiku) kolisa pouze v rozmezi spinani sahary. Diky Petr |
Autor: | dj.DEKL [ 21 srp 2008 17:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Třeba je mrtvá vodní pumpa... |
Autor: | sojka [ 22 srp 2008 07:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ted uz to na ni opravdu ukazuje. Presto zkousim, jestli by nebyl nejaky jednodussi tip, nez se do ni pustim. Diky Petr |
Autor: | enjoy [ 23 srp 2008 00:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
O tomhle by se tady nekdo znaly mohl rozepsat vic... taky by me to zajimalo... |
Autor: | sojka [ 26 srp 2008 09:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechal jsem to promerit na pocitaci za jizdy a podle vseho keca budik. Pocitac ukazuje 93° uprostred stupnice a 95° na hranici cerveneho pole. Rozsah pul stupnice na 2°, dobre ne? |
Autor: | wendull [ 27 srp 2008 00:08 ] |
Předmět příspěvku: | no me napda jedno |
Me to taky zarazilo, kdyz jedu na dalnici s "vetrem o zavod a s penezkou" ), tak pri jizde rekneme z Prahy do Brna, kdy jsou asi 3 tahlejsi a dost dlouhy kopce , tak se mi zahreje motor tez skoro k cervenymu, ale kdyz dam nohu z plynu a zvolnim, vsechno se vrati opravdu rychle do normalu. Moje vysvetleni vysledku a je to jen zamysleni selkyho rozumu: podivej se na auto ze spodu a eletroniku a cidla uz nech bejt. Pokud tam nemas ani jeden podbeh na tah vzduchu chladicem, tak je to na TUTY TIM a jsem si s tim jistej, Ja jsem tam nemel taky ani jeden podbeh a kdyz jsem zacal pridavat jak origo i noname(house kutill ), tak se to zacalo zlepsovat a kdyz jsem to dodelal a tah vzuchu byl zarucene dodelanej, tak se mi rucicka skoro ani nehla a to ani kdyz jsem s tim delal skopiciny a zkousky. Vyvetleni , kdyz jedes rychle od cca 130-160km/h tak vzduch proste utece nejrychlejsi cestou a kdyz do doslova neuriznes, tak to proste neuchladis. kdyz bych to vzal do extremu jen se podivej na pritlacny kridla na F1 , je to ten stejne princip proudeni . RIC PIC |
Autor: | enjoy [ 27 srp 2008 00:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: no me napda jedno |
wendull píše: Me to taky zarazilo, kdyz jedu na dalnici s "vetrem o zavod a s penezkou" ), tak pri jizde rekneme z Prahy do Brna, kdy jsou asi 3 tahlejsi a dost dlouhy kopce , tak se mi zahreje motor tez skoro k cervenymu, ale kdyz dam nohu z plynu a zvolnim, vsechno se vrati opravdu rychle do normalu.
Moje vysvetleni vysledku a je to jen zamysleni selkyho rozumu: podivej se na auto ze spodu a eletroniku a cidla uz nech bejt. Pokud tam nemas ani jeden podbeh na tah vzduchu chladicem, tak je to na TUTY TIM a jsem si s tim jistej, Ja jsem tam nemel taky ani jeden podbeh a kdyz jsem zacal pridavat jak origo i noname(house kutill ), tak se to zacalo zlepsovat a kdyz jsem to dodelal a tah vzuchu byl zarucene dodelanej, tak se mi rucicka skoro ani nehla a to ani kdyz jsem s tim delal skopiciny a zkousky. Vyvetleni , kdyz jedes rychle od cca 130-160km/h tak vzduch proste utece nejrychlejsi cestou a kdyz do doslova neuriznes, tak to proste neuchladis. kdyz bych to vzal do extremu jen se podivej na pritlacny kridla na F1 , je to ten stejne princip proudeni . RIC PIC No:-),hezka teorie.. u tebe mozna i praxe:-),ale jak tady u kolegy tak u me bych rekl,ze problem bude jinde. konkretne u me to driv jezdilo kopec nekopec s rucickou pekne uprostred a ted musim jet fakt hodne rovinu abych to tam udrzel.jak jedu za 2 nebo za 3 trosku svizneji nebo kopec tak to leze teplotne nahoru... kolikrat uz to do pulky ani nedostanu a jezdim (po praze) tak ve dvou tretinach stupnice... proste je to zmateny a nevim:-D.ja tam snad dam uz treti termostat novej nebo nevim uz... napadaji me uz takovy silenosti jako vodni pumpa,ucpanej chladic a podobny levny srandy... |
Autor: | Karel [ 27 srp 2008 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
wendull:Mam presne ty same priznaky,dalnice a leze nahoru.Trochu mi pomohlo vymenit termostat.Starej sice zacal otevirat spravne, ale pak se neotevrel uplne,tim padem mensi prutok a vetsi teplota vody.Chladic ucpanej nemam a je pomerne velkej,takze ja vidim problem v termostatu, ze se nedostatecne otevira. |
Autor: | wendull [ 24 zář 2008 00:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo prisel jsem na dalsi dve priciny, spisce nepravdepodobne, ale mozna souvisejici. Prvni je: a jak vubec mate "naockovanou "vodu do kolika? neni to snad tim ze je malo? ja jsem ted po nucenym vymene vody(diky vnitrinu vymeniku tepla) a po pravde, odzvusnil jsem to pres sroub na hadici, dal tomu pred tim destikovej klistir(asi po dobu 7 dnu jsem protocil destilkou celej obeh asi 3x (naoustil, proplachnul a doplnil pod horni rysku )) a vysledek? Uspokojivy, sedi to jako pribyte Druha je:opravdu je tam kapaliny kolik ma byt?. Vsiml jsem si , ze kdyz jsem tam mel kolem horni rysky anebo pres, diky tekouci vode, tak sla teplota opravdu nevyspitatelne nahoru nez dolu a i v situacich . Tak bych se podival ) jak na tom jste |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |