fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Bez turba nejede http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=18907 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | BATMAN [ 02 zář 2008 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | Bez turba nejede |
Uz delsi dobu resim nizsi vykon. Stale vic si ale vsimam ze pri jakemkoliv zarazenem rychlostnim stupni nez se otacky vysplhaji po 2000+ se auto chova strasne line a abych rychle akceleroval rekneme na 90ku musim vytacet jako prase (3500rpm). Dokonce i treba trosku zahrabat na jednicku je temer nemozne a to nemluvim o rozjizdeni do kopce se studenym motorem po ranu. je uplne jedno jestli mam plyn zeslaply z 1/4 nebo na podlaze, auto pomalicku vyleze na otacky spinani turba a pak teprve jakztakz jede. Taky jsem si pri vetsim vytaceni vsiml ze na 1cku nemuzu z motoru vytahnout vic jak cca 3750otacek, pak auto tak strasne ztrati na vyklonu, jako kdyby v ten moment rozepla spojka. Nevim zda zajet na diagnostiku, nebo spis ten litr dat zkusenemu mechanikovi at se v tom 3 hodiny vrta a proliza to..... Naftu tankuju pouze na Shellu. Rucni pumpa i s filtrem stara mesic. Vzduch filtr cca 14 dni. auto ma poctivych 192.000 startuje bez problemu. Ma nekdo obdobny problem ci zkusenost (radu)? |
Autor: | Perňa [ 02 zář 2008 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mrkni na hadičku co vede z turbo do čerpadla......poškození...steřelá atd.. |
Autor: | BATMAN [ 02 zář 2008 22:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslis zajiste hadicku turbokorektoru. Ano koukal jsem. Bez zjevneho mechanickeho poskozeni a jinych anomalii. |
Autor: | xxx.smoke [ 22 zář 2008 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
no nevim scim chces jet na diagnostiku ale s tim TD asi nepochodis ne?:) sel bych po predvstriku |
Autor: | nat [ 22 zář 2008 21:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odpoj tu hadičku, co o ní píšete, při přidání plynovým pedálem z ní musí funět. Funí-li, turbo jde. Pak závadu hledat u čerpadla, vstřiků...... nebo málo vzduchu. Nefuní-li, chyba je v turbu nebo v té hadičce. Pak jsou ještě nepravděpodobné, ale možné závady: přicpaný výfuk nebo přicpaný přívod nafty. |
Autor: | Karel [ 22 zář 2008 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
xxx.smoke píše: no nevim scim chces jet na diagnostiku ale s tim TD asi nepochodis ne?:)
sel bych po predvstriku Pokud nesahal na nastaveni, tak bych do neho moc ned...al!Spis tlak turba a funkcnost turbo kolektoru,tedy pridavani nafty pri vysim tlaku. |
Autor: | Walker [ 22 zář 2008 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
ještě je tu možnost netěsnosti egr ventilu... |
Autor: | Pedros [ 23 zář 2008 08:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nemůže být skočený rozv. řemen o zub? |
Autor: | BATMAN [ 23 zář 2008 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na tohle jsem se ptal svyho servisakaco dela fordy 1/4 stoleti a prej to dela uplne jinou paseku. Navic rozvody tam jsou par mesicu nove origo takze ty vylucuju - stejny stav pred i po. |
Autor: | Belous [ 23 zář 2008 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
to Batman: tak koukam, ze ti vsichni radi, to co jsem ti prave napsal jinde. to Walker: jak to mysli s tim EGRem? na Mondeu (alespon tom co mam ja) je EGR pridelanej na vstupnim parozi motoru zezhora. samozrejme jako snad na kazdym co jsem videl z nej spodem vyteka sajrajt. mas na mysli tuto netesnost? bohuzel se neda jednoduse vymenit (jak jsem se docetl), je to snad nalisovany |
Autor: | BATMAN [ 23 zář 2008 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj je to jako mor |
Autor: | catrr [ 23 zář 2008 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
egr to neni to vím stopro. podívej se na chladič vzduchu zda není zaolejovaný |
Autor: | BATMAN [ 24 zář 2008 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
catrr píše: egr to neni to vím stopro. podívej se na chladič vzduchu zda není zaolejovaný
Tim myslis jako intercooler jo? Koukal jsem. Za tech 11 let a 200.000km se do nej dycky troska oleje dostane. Jak bude jeste trosku teplo mam v planu ho vyndat a proplachnout lihem ci benzinem. |
Autor: | Belous [ 24 zář 2008 00:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja mam IC zamastenej taky, asi jako kazdej. apeluju, zkus porovnat jizdni vlastnosti jineho mondea treba nekde v bazaru, verim ze bude jezdit stejne. je to nejlevnejsi test! |
Autor: | BATMAN [ 24 zář 2008 01:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Uz me to napadlo nekdy na jare....... http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1537 Ten autobazar je dobrej napad. Prubnu |
Autor: | catrr [ 24 zář 2008 07:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Belous píše: ja mam IC zamastenej taky, asi jako kazdej. to máš pravdu ,ale zamaštěný a ucpaný je rozdíl.
apeluju, zkus porovnat jizdni vlastnosti jineho mondea treba nekde v bazaru, verim ze bude jezdit stejne. je to nejlevnejsi test! |
Autor: | macomen [ 28 zář 2008 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
No nevím jek Mondeo ale moje esco jako každé pořádný rozjezd až tak od 1800 ot/min,pak jsem ale dělal spojku a u toho sundal přední díl výfuku kde je kat když jsem se podíval dovnitř chytil jsem záchvat smíchu.To co tam bylo vzáleně připomínalo Kat:takže majzlíkem recyklace (odstranění překážky) montáž zpět pak sem koukal ůplně jiná jízda turbo je slyšet i citět už od 1100 ot a auto jede jak pila i spotřeba ok . |
Autor: | Michal99 [ 29 zář 2008 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus ten kat vykuchat už toho bude mít dost nic tim nezkazíš |
Autor: | BATMAN [ 29 zář 2008 20:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
...krom zvyseni spotreby |
Autor: | Nebe [ 02 srp 2012 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bez turba nejede |
To BATMAN: vyřešil jsi nejak ten tvůj problém s nízkým výkonem? Já mám totiž uplně to same, co ty stejné přiznaky co jsi tu psal... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |