fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Bez turba nejede
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=18907
Stránka 1 z 1

Autor:  BATMAN [ 02 zář 2008 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Bez turba nejede

Uz delsi dobu resim nizsi vykon.
Stale vic si ale vsimam ze pri jakemkoliv zarazenem rychlostnim stupni nez se otacky vysplhaji po 2000+ se auto chova strasne line a abych rychle akceleroval rekneme na 90ku musim vytacet jako prase (3500rpm).
Dokonce i treba trosku zahrabat na jednicku je temer nemozne a to nemluvim o rozjizdeni do kopce se studenym motorem po ranu.
je uplne jedno jestli mam plyn zeslaply z 1/4 nebo na podlaze, auto pomalicku vyleze na otacky spinani turba a pak teprve jakztakz jede.
Taky jsem si pri vetsim vytaceni vsiml ze na 1cku nemuzu z motoru vytahnout vic jak cca 3750otacek, pak auto tak strasne ztrati na vyklonu, jako kdyby v ten moment rozepla spojka.


Nevim zda zajet na diagnostiku, nebo spis ten litr dat zkusenemu mechanikovi at se v tom 3 hodiny vrta a proliza to.....

Naftu tankuju pouze na Shellu. Rucni pumpa i s filtrem stara mesic. Vzduch filtr cca 14 dni. auto ma poctivych 192.000 startuje bez problemu.

Ma nekdo obdobny problem ci zkusenost (radu)?

Autor:  Perňa [ 02 zář 2008 19:17 ]
Předmět příspěvku: 

Mrkni na hadičku co vede z turbo do čerpadla......poškození...steřelá atd..

Autor:  BATMAN [ 02 zář 2008 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Myslis zajiste hadicku turbokorektoru.
Ano koukal jsem. Bez zjevneho mechanickeho poskozeni a jinych anomalii.

Autor:  xxx.smoke [ 22 zář 2008 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

no nevim scim chces jet na diagnostiku ale s tim TD asi nepochodis ne?:)
sel bych po predvstriku

Autor:  nat [ 22 zář 2008 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

Odpoj tu hadičku, co o ní píšete, při přidání plynovým pedálem z ní musí funět. Funí-li, turbo jde. Pak závadu hledat u čerpadla, vstřiků...... nebo málo vzduchu. Nefuní-li, chyba je v turbu nebo v té hadičce. Pak jsou ještě nepravděpodobné, ale možné závady: přicpaný výfuk nebo přicpaný přívod nafty.

Autor:  Karel [ 22 zář 2008 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

xxx.smoke píše:
no nevim scim chces jet na diagnostiku ale s tim TD asi nepochodis ne?:)
sel bych po predvstriku

Pokud nesahal na nastaveni, tak bych do neho moc ned...al!Spis tlak turba a funkcnost turbo kolektoru,tedy pridavani nafty pri vysim tlaku.

Autor:  Walker [ 22 zář 2008 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

ještě je tu možnost netěsnosti egr ventilu...

Autor:  Pedros [ 23 zář 2008 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

a nemůže být skočený rozv. řemen o zub?

Autor:  BATMAN [ 23 zář 2008 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

Na tohle jsem se ptal svyho servisakaco dela fordy 1/4 stoleti a prej to dela uplne jinou paseku.
Navic rozvody tam jsou par mesicu nove origo takze ty vylucuju - stejny stav pred i po.

Autor:  Belous [ 23 zář 2008 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

to Batman: tak koukam, ze ti vsichni radi, to co jsem ti prave napsal jinde.

to Walker: jak to mysli s tim EGRem? na Mondeu (alespon tom co mam ja) je EGR pridelanej na vstupnim parozi motoru zezhora. samozrejme jako snad na kazdym co jsem videl z nej spodem vyteka sajrajt. mas na mysli tuto netesnost? bohuzel se neda jednoduse vymenit (jak jsem se docetl), je to snad nalisovany

Autor:  BATMAN [ 23 zář 2008 13:17 ]
Předmět příspěvku: 

jj je to jako mor :-)

Autor:  catrr [ 23 zář 2008 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

egr to neni to vím stopro. podívej se na chladič vzduchu zda není zaolejovaný

Autor:  BATMAN [ 24 zář 2008 00:06 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
egr to neni to vím stopro. podívej se na chladič vzduchu zda není zaolejovaný

Tim myslis jako intercooler jo?
Koukal jsem. Za tech 11 let a 200.000km se do nej dycky troska oleje dostane.
Jak bude jeste trosku teplo mam v planu ho vyndat a proplachnout lihem ci benzinem.

Autor:  Belous [ 24 zář 2008 00:50 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam IC zamastenej taky, asi jako kazdej.

apeluju, zkus porovnat jizdni vlastnosti jineho mondea treba nekde v bazaru, verim ze bude jezdit stejne. je to nejlevnejsi test!

Autor:  BATMAN [ 24 zář 2008 01:19 ]
Předmět příspěvku: 

Uz me to napadlo nekdy na jare....... http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1537

Ten autobazar je dobrej napad. Prubnu :-)

Autor:  catrr [ 24 zář 2008 07:42 ]
Předmět příspěvku: 

Belous píše:
ja mam IC zamastenej taky, asi jako kazdej.

apeluju, zkus porovnat jizdni vlastnosti jineho mondea treba nekde v bazaru, verim ze bude jezdit stejne. je to nejlevnejsi test!
to máš pravdu ,ale zamaštěný a ucpaný je rozdíl.

Autor:  macomen [ 28 zář 2008 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

No nevím jek Mondeo ale moje esco jako každé pořádný rozjezd až tak od 1800 ot/min,pak jsem ale dělal spojku a u toho sundal přední díl výfuku kde je kat když jsem se podíval dovnitř chytil jsem záchvat smíchu.To co tam bylo vzáleně připomínalo Kat:takže majzlíkem recyklace (odstranění překážky) montáž zpět pak sem koukal ůplně jiná jízda turbo je slyšet i citět už od 1100 ot a auto jede jak pila i spotřeba ok . :-D

Autor:  Michal99 [ 29 zář 2008 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

zkus ten kat vykuchat už toho bude mít dost nic tim nezkazíš

Autor:  BATMAN [ 29 zář 2008 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

...krom zvyseni spotreby

Autor:  Nebe [ 02 srp 2012 21:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Bez turba nejede

To BATMAN: vyřešil jsi nejak ten tvůj problém s nízkým výkonem? Já mám totiž uplně to same, co ty stejné přiznaky co jsi tu psal...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/