fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Velká spotreba a dým u 1,8D
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1938
Stránka 1 z 1

Autor:  Zipík [ 19 bře 2005 13:09 ]
Předmět příspěvku:  Velká spotreba a dým u 1,8D

Mam v zime spotrebu 6,5 az 7,0l.V lete to je 6 az 6,2l.Taky mi to pri jizde stale trochu kouri :( Vstriky jsem nechal kontrolovat a pry nejsou jeste na vymenu.Tlaky mam 28 ale nejsem si moc jisty papir jsem stratil :( Zkuste nekdo poradit.

Autor:  ACEMajky [ 19 bře 2005 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ty tlaky nejsou az tak uzasny, jak ti to startuje? Tusim ze 28 se udava jako minimum

Autor:  Zipík [ 19 bře 2005 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

Startuje to mizerne:-(.Jak vsechny stare Fordy.Nejspis mi pada nafta.Shanim pupicku se zpetnym ventilem ale zatim bez uspehu:-(

Autor:  ACEMajky [ 19 bře 2005 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

Spise to vidim na ty tlaky, pokud to ma jak pises

Autor:  Tino [ 20 bře 2005 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

Mne vychádza spotreba v lete 6l-6,5l.Vačšinou jazdím kratšie trasy,niečo po meste,niečo mimo.Na dlhšiu trasu a keď si dávam trocha pozor na pedál sa to blíži k tým 5,5l.No v kombinovanej prevádzske sa pod 6l jazdiť u mna nedá.Orion má možno od esca pár kg naviac,ale nie som si istý.Ja štartujem studený motor tak,že hned bez žhavenia pár krát pretočím motorom pri plnom plyne,potom nažhavím kým nevypne relé(16s).Potom znova začnem zhavit a ked zhasne kontrolka(4s) začnem startovat pri plnom plyne a pekne chytí.Má nabehaných niečo po 250 000kmTlaky som si zatial radšej nezmeral kým startuje a nežerie olej,veď načo si aj kaziť naládu
Majky,počul som tvoje štartovacie otáčky a u mna je ten zvuk obdobný a lepšie to už asi nebude.Jedine zapojiť dve baterky do serie :lol:

Autor:  Eskláda [ 23 bře 2005 09:33 ]
Předmět příspěvku: 

kde se měří ty tlaky??

Autor:  carPWR [ 23 bře 2005 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

Zipík píše:
Startuje to mizerne:-(.Jak vsechny stare Fordy.Nejspis mi pada nafta.Shanim pupicku se zpetnym ventilem ale zatim bez uspehu:-(



...kde jsi vzal, ze vsechny stare fordy startujou mizerne? :lol: :lol: :lol:

Autor:  ACEMajky [ 23 bře 2005 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

Meri se to prez vstriky ci zhavici svicky

Autor:  Zipík [ 23 bře 2005 20:28 ]
Předmět příspěvku:  Pro car PWR

Je to dane koncepcne zastaralym motorem.Nevidel jsem Forda,ktery by chytl jak 20let stary WW Jetta.-20 jedno nazhaveni a jedno otoceni.To je parada :).Kdyz mi najdes Forda ktery tak chytne tak vezmu tuto hlasku zpet!

Autor:  carPWR [ 24 bře 2005 19:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pro car PWR

Zipík píše:
Je to dane koncepcne zastaralym motorem.Nevidel jsem Forda,ktery by chytl jak 20let stary WW Jetta.-20 jedno nazhaveni a jedno otoceni.To je parada :).Kdyz mi najdes Forda ktery tak chytne tak vezmu tuto hlasku zpet!


...ford sierra 2.3D, to je neznicitelna kara, co se motoru tyka!!!! kam se na to hrabe VW...

Autor:  Zipík [ 24 bře 2005 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Bavime se o startech!!! Ne o vydrzi!!!Taky zalezi na tom jak se o to kdo stara!Znam Escorta ktery vydrzel 500000km.Nepopiram,ze Siera nevydrzi jsou to dobre auta akorat jsou line jak Escorty bez turba :( Jo ta Jeta mela 350000km kdyz jsem videl na vlastni oci jak v -20 chytla na brknuti.Nechci samozrejme pomlouvat Fordy ale ten Diesel je fakt mizerny :cry: Jinak co se tyce jizdnich vlastnosti a komfortem tak je to super.Vzhledove je taky super!!!Proto jsem si ho koupil jen skoda, ze ne benzina :cry: .Dal jsem za nej pred 2 lety 95000 a ted ho prodam pokud ho nekdo bude vubec nekdo chtit tak za 70000 a budu rad :( Pred pul rokem jsem daval inzerat a bez vysledku :( .Jinak zpet k tematu nevite nekdo na co se mam zamerit?Please

Autor:  Karel [ 26 bře 2005 06:06 ]
Předmět příspěvku: 

Vsechno zalezi na motoru!!!Me je jedno jestli zhavim i 3x a nastartuju.Staci mit starter OK a taky silnou (nabitou) baterku a je to.Dost zalezi na sestelovani motoru.Sestelujes ho na start, ale je hlucnej a hovno jede(stary typy),takze kompromis.Na starym dieslaku jsem to steloval(hlavne predvstrik)podle ucha a po tydnu zkouseni jsem na vychrochtanym motoru po smrti do - 10 nastartoval skoro na drc,a jezdil za 6-6,5l.A to funel, ze jsem odvzdusneni skrine musel vyvest dolu pod motor.A ty si myslis, ze benzin se nesere??Precti si problemy bezinaku(zdvihatka,lambda,volnobeh atd)Podle me ma jedinou nevyhodu,ze je hlucnejsi.Pokud tomu moc nerozumis, tak si najdi dobryho garazistu at ti to skoukne a je to.Je dost malejch motor servisu kteri to dovedou a lip nez FORD-servis.

Autor:  Zipík [ 26 bře 2005 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

Vim o jednom kde jsou dobry ale chteji az 6000 za opravu cerpadla coz se mi zda docela dost :cry:

Autor:  carPWR [ 27 bře 2005 11:05 ]
Předmět příspěvku: 

Zipík píše:
Bavime se o startech!!! Ne o vydrzi!!!Taky zalezi na tom jak se o to kdo stara!Znam Escorta ktery vydrzel 500000km.Nepopiram,ze Siera nevydrzi jsou to dobre auta akorat jsou line jak Escorty bez turba :( Jo ta Jeta mela 350000km kdyz jsem videl na vlastni oci jak v -20 chytla na brknuti.Nechci samozrejme pomlouvat Fordy ale ten Diesel je fakt mizerny :cry: Jinak co se tyce jizdnich vlastnosti a komfortem tak je to super.Vzhledove je taky super!!!Proto jsem si ho koupil jen skoda, ze ne benzina :cry: .Dal jsem za nej pred 2 lety 95000 a ted ho prodam pokud ho nekdo bude vubec nekdo chtit tak za 70000 a budu rad :( Pred pul rokem jsem daval inzerat a bez vysledku :( .Jinak zpet k tematu nevite nekdo na co se mam zamerit?Please


...no, mas pravdu ze sierra 2.3D jezdi stejne jak 120tka, no, ale startuje v pohode a udrzbu ma teda dost mizernou no, co ja vim. Tovis, ted prodavat kamna je blby, kdyz nafta stoji stejne jako benzin, to si nikdo nekoupi no...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/