fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
fiesta 1.6D http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=19409 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | capri [ 30 zář 2008 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | fiesta 1.6D |
nazdar pánové, nevíte na co jsou tyhle 2věci? je to motor fiesta 1.6D obrázek je na fordever foru díky moc http://www.fordever.cz/forum/viewtopic.php?t=3252 |
Autor: | capri [ 01 říj 2008 09:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
stejný motor je v escortu mk3 |
Autor: | PADY [ 01 říj 2008 10:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přiklonil bych se k názoru,jak píší na Fordeveru.Tlakový spínač,nebo čidlo pro budík tlaku a předehřev. Motor je stejný s Escortem,ale já to tam nemám. |
Autor: | moto [ 01 říj 2008 11:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to tak ako tam píšu. Ten spodok je vyhrievanie nafty a hore je snímač teploty pre to vyhrievanie. Teda, keď je chladno, snímač je otvorený a pustí elektriku do vyhrievacieho telesa. Až sa to všetko patrične ohreje, snímač sa uzavre a vypne teleso. Odporúčam zapojiť cez relátko, lebo to tuším aj orig. tak má byť. |
Autor: | catrr [ 01 říj 2008 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak psal pady čidlo teploty + předehřev. |
Autor: | capri [ 01 říj 2008 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
catrr píše: jak psal pady čidlo tlaku +teploty + předehřev.
tak čidlo tlaku nebo teploty 2 v jednom asi těžko čidlo tlaku nafty jsem ještě neviděl ale dík za rady snad to bude fungovat na předehřev fritovacího oleje |
Autor: | catrr [ 01 říj 2008 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
ted to vidím nebër mne zas jak ve škole tlak odeberu,a když to víš tak proč s e ptáš? |
Autor: | capri [ 01 říj 2008 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
catrr píše: ted to vidím nebër mne zas jak ve škole tlak odeberu,a když to víš tak proč s e ptáš?
jen jsem něco tušil ale chtěl jsem to vědět přesně k čemu to slouží tlak to je jasný to je blbost snad spínač předehřevu tohle když špatně zapojíš tak se to spálí a nový díl už se nevyrábí |
Autor: | catrr [ 01 říj 2008 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand. |
Autor: | capri [ 01 říj 2008 22:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
catrr píše: stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand.
to je možný ale já jezdim na vyjetý fritovací olej takže předehřev potřebuju olej houstne už při -2 stupních |
Autor: | catrr [ 02 říj 2008 08:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
capri píše: catrr píše: stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand. to je možný ale já jezdim na vyjetý fritovací olej takže předehřev potřebuju olej houstne už při -2 stupních |
Autor: | capri [ 02 říj 2008 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
catrr píše: capri píše: catrr píše: stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand. to je možný ale já jezdim na vyjetý fritovací olej takže předehřev potřebuju olej houstne už při -2 stupních t je zbytečný jezdím na friták asi 5let s transitem a bez předehřevu a fungujeto ale transit má jinej system žhavení se využívá až v -20 a má přímý vsřik do válce olej čerpadlo nasaje i v hustčím stavu ale už neprojde vtřikem takže předehhřev u filtru, je to stejný jako v dřív se do nafty nepřídávalo tolika aditiv proto má stará fiesta asi předehřev po roce 90 se změnily evropské normy pro benzin a naftu a předehrevy se přestaly používat, samotná nafta bez nemrznoucího aditiva taky tuhne (nebo říká se že zamrzá ale vlastně jako med) |
Autor: | catrr [ 02 říj 2008 09:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
capri píše: catrr píše: capri píše: catrr píše: stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand. to je možný ale já jezdim na vyjetý fritovací olej takže předehřev potřebuju olej houstne už při -2 stupních t je zbytečný jezdím na friták asi 5let s transitem a bez předehřevu a fungujeto ale transit má jinej system žhavení se využívá až v -20 a má přímý vsřik do válce olej čerpadlo nasaje i v hustčím stavu ale už neprojde vtřikem takže předehhřev u filtru, je to stejný jako v dřív se do nafty nepřídávalo tolika aditiv proto má stará fiesta asi předehřev po roce 90 se změnily evropské normy pro benzin a naftu a předehrevy se přestaly používat, samotná nafta bez nemrznoucího aditiva taky tuhne (nebo říká se že zamrzá ale vlastně jako med) |
Autor: | capri [ 02 říj 2008 10:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
catrr píše: capri píše: catrr píše: capri píše: catrr píše: stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand. to je možný ale já jezdim na vyjetý fritovací olej takže předehřev potřebuju olej houstne už při -2 stupních t je zbytečný jezdím na friták asi 5let s transitem a bez předehřevu a fungujeto ale transit má jinej system žhavení se využívá až v -20 a má přímý vsřik do válce olej čerpadlo nasaje i v hustčím stavu ale už neprojde vtřikem takže předehhřev u filtru, je to stejný jako v dřív se do nafty nepřídávalo tolika aditiv proto má stará fiesta asi předehřev po roce 90 se změnily evropské normy pro benzin a naftu a předehrevy se přestaly používat, samotná nafta bez nemrznoucího aditiva taky tuhne (nebo říká se že zamrzá ale vlastně jako med) no je tu řeč o fiestě jen jsem chtěl upřesnit že transit jezdí bez předehřevu a žhavení, ale fiesta ten předehřev potřebuje, proto se pídim jak to má bejt zapojený a jestli to vůbec takhle funguje jinak naftu jsem mrazil i dusíkem a naftu s olejem e olej... pokusů jsem dělal hodně |
Autor: | Micko [ 03 kvě 2011 15:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fiesta 1.6D |
Sem tady na to narazil a mám zkušenost, tak kdyby se to někomu hodilo: Termospínač předehřevu sepne asi při 6°C a má to docela odběr, takže zapojovat určitě přes relé. Uvnitř jsou 3 takový pilulkovitý topný tělesa. Účinek je však diskutabilní. Nečekal bych, že to ohřeje friťák na 70°C..není v tom žádný labyrint, takže se to o moc neohřeje. Když mi v -25°C zatuhla nafta, tak to vůbec nepomohlo - hádám, že neprošla přes sýtko v nádrži. Pomohl až benzín 1:10. Na rostlinu je asi nejlepší mít dvě nádrže a nechat to zahřát na naftu a pak přepnout na rostlinu a vyhřívat teplou vodou z chlazení - omotání palivové hadice kolem hadice topení nestačí - guma je celkem dobrý izolant...takže udělat kovový výměník. Vyfiltrovanej friťák nedoporučuju, protože soli a koření se z toho těžko dostává a motoru asi moc nešmakuje. A řepka je dnes pod 30Kč jen v akcích, což je prakticky nepoužitelný ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |