fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

fiesta 1.6D
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=19409
Stránka 1 z 1

Autor:  capri [ 30 zář 2008 22:11 ]
Předmět příspěvku:  fiesta 1.6D

nazdar pánové, nevíte na co jsou tyhle 2věci? je to motor fiesta 1.6D

obrázek je na fordever foru
díky moc

http://www.fordever.cz/forum/viewtopic.php?t=3252

Autor:  capri [ 01 říj 2008 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

stejný motor je v escortu mk3

Autor:  PADY [ 01 říj 2008 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

Přiklonil bych se k názoru,jak píší na Fordeveru.Tlakový spínač,nebo čidlo pro budík tlaku a předehřev. Motor je stejný s Escortem,ale já to tam nemám.

Autor:  moto [ 01 říj 2008 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

Je to tak ako tam píšu. Ten spodok je vyhrievanie nafty a hore je snímač teploty pre to vyhrievanie. Teda, keď je chladno, snímač je otvorený a pustí elektriku do vyhrievacieho telesa. Až sa to všetko patrične ohreje, snímač sa uzavre a vypne teleso. Odporúčam zapojiť cez relátko, lebo to tuším aj orig. tak má byť.

Autor:  catrr [ 01 říj 2008 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

jak psal pady čidlo teploty + předehřev.

Autor:  capri [ 01 říj 2008 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
jak psal pady čidlo tlaku +teploty + předehřev.


tak čidlo tlaku nebo teploty 2 v jednom asi těžko

čidlo tlaku nafty jsem ještě neviděl ale dík za rady
snad to bude fungovat na předehřev fritovacího oleje

Autor:  catrr [ 01 říj 2008 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

ted to vidím nebër mne zas jak ve škole tlak odeberu,a když to víš tak proč s e ptáš?

Autor:  capri [ 01 říj 2008 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
ted to vidím nebër mne zas jak ve škole tlak odeberu,a když to víš tak proč s e ptáš?


jen jsem něco tušil ale chtěl jsem to vědět přesně k čemu to slouží
tlak to je jasný to je blbost snad spínač předehřevu
tohle když špatně zapojíš tak se to spálí a nový díl už se nevyrábí

Autor:  catrr [ 01 říj 2008 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand.

Autor:  capri [ 01 říj 2008 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand.


to je možný ale já jezdim na vyjetý fritovací olej
takže předehřev potřebuju olej houstne už při -2 stupních

Autor:  catrr [ 02 říj 2008 08:18 ]
Předmět příspěvku: 

capri píše:
catrr píše:
stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand.


to je možný ale já jezdim na vyjetý fritovací olej
takže předehřev potřebuju olej houstne už při -2 stupních
aha další friták tak to jo ale tam bys měl dát jinačí předehřev

Autor:  capri [ 02 říj 2008 08:43 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
capri píše:
catrr píše:
stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand.


to je možný ale já jezdim na vyjetý fritovací olej
takže předehřev potřebuju olej houstne už při -2 stupních
aha další friták tak to jo ale tam bys měl dát jinačí předehřev


t je zbytečný jezdím na friták asi 5let s transitem a bez předehřevu a fungujeto ale transit má jinej system žhavení se využívá až v -20 a má přímý vsřik do válce

olej čerpadlo nasaje i v hustčím stavu ale už neprojde vtřikem takže předehhřev u filtru, je to stejný jako v dřív se do nafty nepřídávalo tolika aditiv proto má stará fiesta asi předehřev po roce 90 se změnily evropské normy pro benzin a naftu a předehrevy se přestaly používat, samotná nafta bez nemrznoucího aditiva taky tuhne (nebo říká se že zamrzá ale vlastně jako med)

Autor:  catrr [ 02 říj 2008 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

capri píše:
catrr píše:
capri píše:
catrr píše:
stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand.


to je možný ale já jezdim na vyjetý fritovací olej
takže předehřev potřebuju olej houstne už při -2 stupních
aha další friták tak to jo ale tam bys měl dát jinačí předehřev


t je zbytečný jezdím na friták asi 5let s transitem a bez předehřevu a fungujeto ale transit má jinej system žhavení se využívá až v -20 a má přímý vsřik do válce

olej čerpadlo nasaje i v hustčím stavu ale už neprojde vtřikem takže předehhřev u filtru, je to stejný jako v dřív se do nafty nepřídávalo tolika aditiv proto má stará fiesta asi předehřev po roce 90 se změnily evropské normy pro benzin a naftu a předehrevy se přestaly používat, samotná nafta bez nemrznoucího aditiva taky tuhne (nebo říká se že zamrzá ale vlastně jako med)
pokud vím je tu řeč o Fiestě a ne transitu,a nafta když houstne tak víš co se tam utvoří ? ne že je jak med .

Autor:  capri [ 02 říj 2008 10:06 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
capri píše:
catrr píše:
capri píše:
catrr píše:
stejně to je k ničemu takové kaltny tu nemáme.není to auto na prodej do Skand.


to je možný ale já jezdim na vyjetý fritovací olej
takže předehřev potřebuju olej houstne už při -2 stupních
aha další friták tak to jo ale tam bys měl dát jinačí předehřev


t je zbytečný jezdím na friták asi 5let s transitem a bez předehřevu a fungujeto ale transit má jinej system žhavení se využívá až v -20 a má přímý vsřik do válce

olej čerpadlo nasaje i v hustčím stavu ale už neprojde vtřikem takže předehhřev u filtru, je to stejný jako v dřív se do nafty nepřídávalo tolika aditiv proto má stará fiesta asi předehřev po roce 90 se změnily evropské normy pro benzin a naftu a předehrevy se přestaly používat, samotná nafta bez nemrznoucího aditiva taky tuhne (nebo říká se že zamrzá ale vlastně jako med)
pokud vím je tu řeč o Fiestě a ne transitu,a nafta když houstne tak víš co se tam utvoří ? ne že je jak med .


no je tu řeč o fiestě jen jsem chtěl upřesnit že transit jezdí bez předehřevu a žhavení, ale fiesta ten předehřev potřebuje, proto se pídim jak to má bejt zapojený a jestli to vůbec takhle funguje

jinak naftu jsem mrazil i dusíkem a naftu s olejem e olej... pokusů jsem dělal hodně

Autor:  Micko [ 03 kvě 2011 15:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: fiesta 1.6D

Sem tady na to narazil a mám zkušenost, tak kdyby se to někomu hodilo: Termospínač předehřevu sepne asi při 6°C a má to docela odběr, takže zapojovat určitě přes relé. Uvnitř jsou 3 takový pilulkovitý topný tělesa. Účinek je však diskutabilní. Nečekal bych, že to ohřeje friťák na 70°C..není v tom žádný labyrint, takže se to o moc neohřeje. Když mi v -25°C zatuhla nafta, tak to vůbec nepomohlo - hádám, že neprošla přes sýtko v nádrži. Pomohl až benzín 1:10. Na rostlinu je asi nejlepší mít dvě nádrže a nechat to zahřát na naftu a pak přepnout na rostlinu a vyhřívat teplou vodou z chlazení - omotání palivové hadice kolem hadice topení nestačí - guma je celkem dobrý izolant...takže udělat kovový výměník. Vyfiltrovanej friťák nedoporučuju, protože soli a koření se z toho těžko dostává a motoru asi moc nešmakuje. A řepka je dnes pod 30Kč jen v akcích, což je prakticky nepoužitelný :o(

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/