fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Escort nechce naskočit http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=19951 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | M4rt4s [ 28 říj 2008 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | Escort nechce naskočit |
Ahojte všichni. Jeden můj známý mi nechá Escorta, pokud se mi podaří s ním odjet (podotýkám, že nejsem naftalista). Ale chyba je ta, že to auto stálo 3/4 roku pod plachou na zahradě a nechce naskočit. Baterka ok, žhavičky rok staré (snad teda funkční), nafta v tom je, startér startéruje. Ale motor nenaskočí, jenom jako by jeden válec sem tam chytnul. Z výfuku nejde žádný dým, ani smrad, jen lehký větříček. Měl bych vyměnit nějaké filtry?Nafťák jde fakt mimo mě. Prosím zkuste mi říct nějakou bohulibou raduuu. Děkujuuu. |
Autor: | vašík [ 28 říj 2008 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
napumpuj mu naftu do čerpadla |
Autor: | M4rt4s [ 28 říj 2008 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ehm.... A kde je ta pumpička? |
Autor: | M4rt4s [ 28 říj 2008 23:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://img75.imageshack.us/my.php?image=1001073sh0.jpg http://img523.imageshack.us/my.php?image=1001072kl5.jpg |
Autor: | vašík [ 28 říj 2008 23:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja mám TD a pumpa je na pravé straně motoru |
Autor: | M4rt4s [ 28 říj 2008 23:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jak vypadá, nebo kam mám strčit ruku? popř. je to vidět na těch fotkách? |
Autor: | Walker [ 28 říj 2008 23:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Což to se ti moc nehodí, protože tenhle Escort má vstřikovací čerpadlo Bosch a nemá tu pumpičku, protože to čerpadlo jí nutně nepotřebuje....navíc ten bílej drát co přichází na žhavičky je nějakej dobastl, kterej by tam bejt neměl, originál žhavící relé je na podběhu nahoře na straně řidiče, takže nejprve kontrola toho, zda funguje ten bílej drát na žhavičích (zřejmě byl nějakej problém), pak zda jde proud na ventil nafty na čerpadle (je zezhora vpravo, měl by na něj přicházet drát od klíčku, lze to zkontrolovat tak, že pokud jeden pohne klíčkem do polohy kdy se rozsvítí kontrolky, tak v čerpadle cvakne)...pokud to žhaví a ventil je taky funkční, lze tomu pomoci povolením matic na vstřikovacích trubkách (aby čerpadlo němělo protitlak a mohlo lépe nasát naftu) a zastartovat až nafta začne vytékat z trubek, pak vypnout, matky zase dotáhnout a znovu startovat až to chytne....snad jsem to popsal dost srozumitelně, ještě je tam jeden problém v ulomený přírubě na podtlakovou hadici egr okruhu....pokud je ten okruh zaslepenej a zrušenej, tak se nic zlýho neděje, pokud ne, nebudou dobře fugovat brzdy, páč vývěva nasáváním falešnýho vzduchu tou utrženou hadicí nebude dodávat dostatečnej podtlak to posilovače brzd... |
Autor: | M4rt4s [ 29 říj 2008 00:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
To všecko vidíte z jedný fotky? klobouk dolů... Ono to auto bylo normálně pojízdné, lítali jsme tím na výlety. Pak jednoho dne se prostě hodilo pod plachtu a zapomělo se na něj... Vaše rady vyzkouším a napíšu. Za další rady se taky zlobit nebudu....(když už se v tom budu vrtat) |
Autor: | Karel [ 29 říj 2008 07:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten bilej drat na zhavice,nekleklo nahodou to relatko a nejjednodussi cesta byla, tam privezt(+) drat zevnitr prez vypinac?Tzv.zhaveni rukou. |
Autor: | Perňa [ 29 říj 2008 08:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
No to jsi mi Karliku vyfouk...jestli tam není zašitej někde vypínač..... |
Autor: | catrr [ 29 říj 2008 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
toto je bosch ne lucas to nemá žádné protitlaky |
Autor: | PJ [ 02 pro 2008 21:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten biely kábel je podla mňa ,kontrola žhavenia(doby žhavenia.Pretože takým tenkým káblom nemôže napájať žhavenie. šikety |
Autor: | pisty [ 02 pro 2008 23:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale můžeš, už jsem viděl i horší bastly, vypadá to na 1,5, ta to nějako chvíly vydrží... I když je to už dávno pasé, dovolím si reagovat na tvůj příspěvek catrre - japato že tam nejsou protitlaky? To jako čerpadlo netlačí naftu do válců? To co psal Walker je u bosche bez pumpičky prakticky jedinej způsob jak rychle a dobře nasát naftu... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |