fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Chlazeni chladice turba???
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=20129
Stránka 1 z 1

Autor:  jirkam [ 06 lis 2008 12:10 ]
Předmět příspěvku:  Chlazeni chladice turba???

od masky pod kapotou vede pruduch zakoncujici gumou na chladic k turbu, kdyz jezdim mimo mesto teplota chladice (na omak ruky) je chladny ledovy, pri meste teply skoro jako motor blok,

ok normal ale resil jste to nekdo pridavnym nasavacem na kapote, kratsi vzdalenost pro vzduch mene prekazek hm???

uvazuju o tom,,,,

nekdo máte?? ;-)

Autor:  Freeman [ 06 lis 2008 16:30 ]
Předmět příspěvku: 

daj si tam dva ventilatory z PC zdroja :-D a mas vybavebe niekde na nete som to uz videl

Autor:  pisty [ 12 lis 2008 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

Já o tom uvažuju už taky nějakou chvíly - mám pokroucenej a zničenej ten papundekl pod kapotou, pod kterym to má přivádět vzduch... Navíc mám trochu ťuklou kapotu, tak jestli to zas přes zimu vylepšim nějakou srnou, na jaře to udělám...
Jenom opravdu decentku, maličkej přivod...
Hodilo by se to možná spíš do tématu karoserie, ale jaký byste udělali spíš? Pozitivní, nebo negativní sání? (Vystouplý z kapoty, nebo zapuštěný)

Ty ventilátory tady freemane ani nevypouštěj z pusy, ještě se toho nějakej chytrák chytne :)
Dokážeš si představit, co by dělali ty větráky při 160? Přetočily by se, zapekly kluzný ložiska a byly by spíš jako ucpávka intercooleru, než jeho pomoc :D

Autor:  PADY [ 12 lis 2008 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

No taky jsem nad tím uvažoval,že bych udělal vstup jako má Subaru Impreza.Protože tem papundekl je fakt výmysl.

Nebo lepší by bylo sehnat intercooler z Volva,nebo Avie.To by se pak děly věci. :-D

Autor:  jirkam [ 12 lis 2008 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

No nebojte ty vetracky bych ani nechtel,,,, premyslim o vystouplem nasavaci styl impreza,,,, at nabere co nejvice vzduchu, samozrejme tam ten seriovy tunel necham, cim vice tim lepe,,, aspon tady tez vzduch z nasavace na kapote nebude tak teply nez ten co jde seriovym tunelem,,,

ano a pak klidne lepsi mezi chladic. hodne se tam dava z mondea, je takovy jinaci,,,, se mi aspon zda..... nevim,,, a chci tam stopro dat filtr kuzel ale zachovat to sani z masky fordika,,,

Autor:  pisty [ 12 lis 2008 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim že v mondeu nejsou jinačí IC...Záleží asi na typu motoru, víc by pověděl třeba Walker... Ale já mám v mondeu motor RFN a ten má stejnej cooler, jako novější sierry a myslim, že je to stejný i jako u escorta...
Dát IC dopředu je samozřejmě nejlepší řešení, ale to by znamenalo udělat nový sání a na to určitě nemám...
Nicméně ten vývojář od fordu, co navrhl dát IC nad blok a výfukový potrubí má zcela jistě neklidný spaní, páč ho všici TDslaři proklínaj až do pátýho kolene...

Mluvil jsem o tomhle problému s kamarádem, který jezdí s Imprezou, kdo by nechtěl vrtat do kapoty - je tu elegantní řešení - chlazení IC vodní mlhou... Jen si všiměte, o co líp vám jezdí TDčko za vlhka :-)

Autor:  Lancer [ 12 lis 2008 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

Uvažival jsem nad násosem na kapotu ze Subaru Forestr. Už jsem měl i jedno sehnaný, ale nakonec jsem od toho upustil... Jak napsal Miloš. Aby to bylo na 100% funkční, musíš vyřešit nejen přívod, ale i odvod vzduchu. Dál sem přemýšlel nad ostřikem IC vodou - to maj taky Subara. Nejsem si ale jistej o kolik by to na odpichu pomohlo...

Edit: Aha, o Pisty už se o tom zmiňuje, nevadí :mrgreen:

Autor:  Karel [ 12 lis 2008 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

[img][img]http://img396.imageshack.us/img396/9783/nasavacmo7.th.jpg[/img]Obrázek[/img]Vypada dobre ne?Myslim ze tohle(nasavac) tu uz probehlo i s fotkama.

Autor:  pisty [ 12 lis 2008 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

Vypadá to moc krásně, ale dokážeš si představit, jak to bude vypadat na mojem otlučeném sériovém mondeu, kde oba dva nárrazníky drží pohromadě 20m GAFFApásky? Anoo, jako tuzing první třídy :-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/