Zdárek, uhodily první mrazíky a můj vůz odjel až po roztažení sousedovo Octavií.. Začal jsem řešit, bádat, zkoumat. Esco 1.8D - nešťastný to motor, ale ještě nemá moc nalítáno, točim točim, bílej kouř, jakoby chtěl chytit, ale fakt jenom jakoby.. mam nový žhavíky, nafta nepadá, předehřev nafty funguje. Zkoušel jsem měřit žhavicí proud, jestli se třeba neztrácí něco na nějakym přechoďáku ale ikdyž žhavim ručně přímo z plusu, mam smůlu....
Jel jsem tedy za jedním kozlem odborníkem zahradníkem a ten mi řekl: "Svíčku z ávie do sání, do ní přes elmg. ventil naftu z přepadu.. Žhavení týhle svíčky paralelně k žhavení stávajícímu a paralelně ke souštění startéru zapoj ten elmg. ventil." Takže z toho drastickýho řešení jsem pochopil, že já svíčku rozpálím a ve chvíli kdy začne točit startér svíčka pustí lišáka do sání. Buď mi chytne motor, nebo celý auto...
Bádal jsem dál a zjistil jsem, že tenhle tuning je u některejch tranzitů sériově...
Věřim, že tohle sestavení bych zvládnul, obávám se však, co řekne plastový sání (parohy) na rozpálenou svíčku. Plamen si myslim, že by jim neublížil, protože je to jenom šleh a sání ho nasaje. Nejspíš jako poslední řešení to bude dobrý. Ještě budu řešit vstřiky - jestli správně prášej, je možný, že spíš čuraj a stávající žhavení spíš uhasej... To prý je docela možný. Takže někdy v příštim tejdnu vyndavám vstřiky a posílám na přeměření případnou opravu. Pokud tady chyba nebude, začnu uvažovat o tom již popsanym flambování.
Teď proč to jsem píšu?... Má s timhle někdo zkušenost? Je dosud na živu?
(tlaky motoru jsou prej slabší ale ještě ne kritický, proto zatím neřeším...)
Předem díky za reakce.[/b]
_________________ klepadlo Ford escort 96 1,8D kombi 44kW, servo, central, 2x pytel na hlavu.. (dopad špatně)
letadlo Ford escort 98 1.8 16V Zetec 85kW, servo, klima, ABS, central, 2x airbag, el. okna (včas prodán)
Fordem tam, vlakem zpátky.
|