fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 17:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 led 2011 21:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 307
Bydliště: kousek od Jaroměře
Když jsem měnil filtr tak jsem pumpoval (do ztvrdnutí) a poté točil startérem bez známek nastartování tak celkem 4x než to chytlo :roll: .

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.05
--------------------------------
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 úno 2011 11:15 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2011 11:12
Příspěvky: 1
také se mi to před lety stalo.... musel jsem povolit potrubí na vstřikách a pak startovat delší dobu, pak jsem dotáhnul potrubí a nastartoval jsem celkem v pohodě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2011 11:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Nejlepší je měnit naft. filtr dle Walkera:
-povolím dvě matky, odpojím dvě hadičky - mám celý filtr venku. Můžu ke všem gumičkám, vidím, že jsem žádnou neskřípl.
Nepobliju si převodovku naftou.
-celek filtru dám zpět, utáhnu dvě matky, nasadím přívod. Pak pumpuju, dokud se nezaplní filtr a nafta začne vytékat. Připojim hadičku do čerpadla.
Někdy to nechcípne vůbec, někdy jednou. V životě jsem nepovoloval vstřik :wink:

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivový filtr - naftový (diesel)
PříspěvekNapsal: 04 zář 2011 19:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Naposledy upravil Belous dne 10 kvě 2014 08:14, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivový filtr - naftový (diesel)
PříspěvekNapsal: 22 bře 2014 21:25 
Offline
Nováček

Registrován: 03 dub 2010 22:53
Příspěvky: 5
Teda když to tak čtu musim říct a dost někdo si myslí že si vyměnil kolo a je borec jak prase 1) neni věc která by se nedala udělat doma takže lidi co tvrdí že na TdCI se nedá nic udělat doma nesmysl jako tvrdit že kuli výměně je třeba vakuovat ? Věčí nesmysl sem neslyšel takže pro lidi který si ho chtěj fakt vyměnit a né číst jakej je to problém tak

1) Vokoukněte si držáky skontrolujte nářadí a noví díl třeba ford má inteligentně jeden kus VW nevim proč ale ten má vložku a tak
2) Konkrétně u forda starší typi třeba escort a tyhle roky maj mechanickou pumpu membranu v pravo na motoru mosazná hlava ze který je dolu filtr nahoru pumpa u novějších třeba jako focus 1,8 TdCI je to už jinak jelikož je to rail takže pumpu už nepotřebuje má filt v levo nahoře vedou doněj 3 hadice
3) U starších fordů povolíte hadice a 3 matky který sou zboku k motoru dobrá rada hadice si dejte vejš než čerpadlo nebo seškrtit nebo si zlejete celej motor a zbatečně si zamastíte ruce a všechno nářadí ale jinak se nebojte že vyteče nafta
celej filtr i s pumpou vytáhnete na pracovní stůl doporučuju na hadr nebo do nádoby Pozor je plnej nafty neklopit nebo se zlejete naftou, připravte si nádobu a vylejte filtr otvorama po hadicích poté je nahře 8čka šroub naten bacha novej do filtrů nedávaj takže nestrhnout a nezlomit ale pokud se člověk vo auto stará nic se mu nestane po povolení filtr lehce oddělíte od pumpy a spodní mysky pozor pořád je tam nafta vyměníte přidané gumičky podle paměti u šroubu ve spodní mysce a u pumpy ale sou dobře vidět kam která de dáme noví filtr složíme stejně jako sme rozebrali a když je filtr na svém místě nenasazujeme horní hadici která de do čerpadla jen spodní která de od nádrže začneme pumpovat záleží jak stará je pumpa některá de lehce některá těžko ale měla by dolu snadno nahoru cejtit jak saje až začne nafta tect horním otvorem tlačit pořád a nasadit hadici utáhnout a stále pumpovat až začne nafta tect přepadem z5 to člověk cejtí jak de víc a víc ztuha jak se tlačí přes čerpadlo všechno skontrolovat nastartovat bude se trochu hádat chviličku ale stačí ho nechat proběhnout minutku pod 1500 ot.. a tod vše kdyby zdechnul znova napumpovat do tvrda a bude to dobrý vypadá to složitě ale i slabě zdatnej kutil to prostě vidí co stim práce na 5 minut
4) u novejch je to sranda pro králíky u 1,8 stačí povolit držák sundat hadice vedle už mít nalitej filtr vyndat nandat novej hadice z5 utáhnout start minutku 1,5 otáček ende KECY ODBORNÍKU JAK SE TO MUSÍ VÁKUOVAT NEPOSLOUCHEJTE U KAŽDÝHO AUTA JE TO PODOBNÝ NEVIDIM DŮVOD PROČ BY SE TO MĚLO ZAVZDUŠNIT JAK ASI KDYŽ ČLOVĚK POŘÁDNĚ ZALEJE FILTR KDE BY SE TAM VZDUCH VZAL TY DVĚ BUBLINKY PŘEBĚHNOU MOTOREM

Kdo neví jak se nalejvá filtr konkrétně u focuce na spodku je plastovej šroubek otočit filtr upevnit nejlíp do hadru otevřít nalejt já to leju uřízlou petkou ale komu se klepou ruce triktéř doplna zároven počkat von se nasákne dolejt zase do plna šroub hotovo ale POZOR má to jednu technickou ford nato ale myslel z filtru neodstranujte gumičky na přívodech červený a žlutá jinak by to bylo jak lejt do kanálu :-D nahoře lejt dole teče :-D bacha nato ale i mistr se utne :-D proto při práci zásadně nemyslet na ženský :-D

Jinak kdo to stejně nepochopí napište si pošlu fotky od jakýho koli auta s postupem ale je to všude stejný rozdílní sou jen patenty a tvary člověk když použije to na krku místo špuntu proti vodě vono to často pomůže


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz