fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

palivový filtr - naftový (diesel)
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=2089
Stránka 1 z 3

Autor:  Marpie [ 04 dub 2005 13:59 ]
Předmět příspěvku:  palivový filtr - naftový (diesel)

Chci se zeptat jak často bych měl měnit u Escorta 1,8 TD 51 kW palivový filtr? Vždy při výměně oleje a olejového filtru nebo stačí méně častěji?Někde jsem ve fóru četl, že někdo mění vždy před zimou olej a všechny filtry tj, vzduch, olej i palivo. Jsem laik ale palivový i vzduchový filtr mi připadá zbytečné měnit jednou ročně. Nebo se mýlím?

Autor:  Zipík [ 05 dub 2005 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

Já měním po 40000km.Tak mi to bylo aspoň řečeno :)

Autor:  Tom69 [ 05 dub 2005 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

Zipík píše:
Já měním po 40000km.Tak mi to bylo aspoň řečeno :)


Tak tak já též

Autor:  karner [ 06 dub 2005 08:23 ]
Předmět příspěvku:  Výměna

Rád bych ho vyměnil, ale nevím jak se tam přesně dostanu, je to dost zapadlý za vzduchovejma hadicema. Máte na výměnu nějakej fígl, je potřeba měnit i těsnění. A další tipy. Dík lidi.

Autor:  Zipík [ 06 dub 2005 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

Lepsi je vzduchove sani oddelat pak tam mas lepsi pristup.Jenom odpojis privod odchod paliva pak ho vytahnes a das novy.Nic hrozneho.Doporucuji ho pred tim naplnit naftou pro lepsi odvzdusneni :)

Autor:  Karel [ 07 dub 2005 15:28 ]
Předmět příspěvku: 

Staci odpojit hadicku u cerpadla a natahnot pumpou.Pak trochu povolit sroub(ventil) co jde od prepadu a znovu odvzdusnit pumpickou a je to OK.Ja jsem dost od nafty pri sundani staryho filtru a davat spatky plnej nafty se mi nechce.(dvakrat slitej od nafty)Pouzivam chir.rukavice.Ona ta nafta nejde dost dobre umejt.Smrdi dva dny na rukou.

Autor:  ACEMajky [ 21 srp 2007 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem ted vymenil ten naftovej filtr, vyndal sem z nej hadicku co vede do cerpadla a zapumpoval, az tekla nafta, vse zase pripojil a mam problem:

kdyz se rozjedu, tak po 200m mi dojde jakoby nafta - mam nahu na podlaze a autak zastavi, napumpuju rucni pumpou, nastartuju a jedu zase tak 600-700m a zase KO, takhle treba 3x (4x) a pak auto jede treba 30km, pak zaparkuju na rekneme 20minut a vse znova, uz sem na cerpadle povoloval tu prevlecnou matici - co pres ni de nafta do cerpadla, zapumpoval, vysel nejaky vzduch, ale nepomohlo to.

Napada me, jestli to nekde neprisava vzduch, ale proc to pak zase v pohode jede - kdyz sem to nechal pres noc, tak pumpicka sla 2x zmacknout a pak uz byla tvrda (takhle to bylo i kdyz vse slapalo), je sance ze by se cerpadlo odvzdusnilo samo po nejaky dobe - pokud ano, tak to znamena, ze to fakt asi nekde bere vzduch....


Jinak nemam origo cerpadlo z forda, ale mechaniku bosch z tusim audi 1,6TD

Tady je par fotek cerpadla:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm

Autor:  catrr [ 21 srp 2007 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

po 10000 měním vše

Autor:  ACEMajky [ 21 srp 2007 15:16 ]
Předmět příspěvku: 

catrr - i auto - vtip

dneska zkusim vyndat ten filtr (to zase budu smrdet), jestli neni nekde spatne skriply tesneni - ale nezda s emi to - daval sem si na to majzla

Autor:  catrr [ 21 srp 2007 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

žádný vtip když budu tankovat u čer.stanic tak ho neměním tak brzo.

Autor:  ACEMajky [ 22 srp 2007 07:34 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem ten filtr vcera rozebral jeste jednou, vse se zda byt v poradku, tesneni je pravidelne vymackany, jenom zvrchu, jak de ten sroub, jakto stahuje cele dohromady, tak na ten sroub sem pridal jeste jedno tesneni (O krouzek) - pri dotazeni se krasne pod podlozkou rozplacnul, takze to uz taky musi 100% tesnit, nakopnul sem to a vse hned bezelo v pohode, podrzel sem ho na volnobeh na 1500ot a vse OK, takhle bezel asi 3 minuty v pohode, takze sem to parknul, rano pridu, nakopnu to, vyjedu z garaze, zavru ji, vyjedu z vrat, zavru je a rozjedu se a po 100m uz to zase nejelo - takze napumpovat, unet tak 700m a zase napumpovat - tak uz nevim!!! :(

Autor:  ACEMajky [ 22 srp 2007 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

Tak problem vyresen, je praskla membrana na te rucni pumpe

Autor:  Vogi [ 25 srp 2007 13:07 ]
Předmět příspěvku: 

Naftovej filtr měnim jednou za rok před zimou.Je to lepší než ho měnit na silnici v 5:30 ráno při cestě do práce,protože ta kaše zkrz něj neprotekla. :roll: .Od jara mám vyhřívání nafty před filtrem :wink: .
Někde jsem četl že membrána jde tuším přistříhnout z membrány benzínové ruční pumpy ze škodovky.

Autor:  Návštěvník [ 26 srp 2007 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Já ho menil po 30 tisicích,preventivně,jinak ho pred každou zimou odvodnim.

Autor:  ACEMajky [ 27 srp 2007 07:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to ja ho ted menil po 40 000km a celou dobu sem na nej ani nesahnul - pri demontazi sem nepozoroval, ze by ve filtru byla nejaka voda,a le rozhodne uz nebyl bilej, byl sedivej

Autor:  Návštěvník [ 09 zář 2007 12:21 ]
Předmět příspěvku: 

No za meho provozu tam taky voda neni teda par kapek ale kdys sem auto koupil tak tam byly vody 2 deci tak me to trochu znepokojilo,tak to hlidam,znamemu fiesta zamrzla ve filtru.

Autor:  vita-repa [ 26 bře 2008 22:04 ]
Předmět příspěvku:  filtr

Čau
Řeším dilema :D
Chtěl sem u Fiesty vyměnit palivovej filtr a bylo mě řečeno že žádný nemá?!
Je to tak?
Je tam prý jen sítko v nádrži?!
dík za radu :-D

Autor:  Walker [ 26 bře 2008 23:17 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím kým ti to bylo řečeno, ale filtr tam je...tady je jeho obrázek...otevři kapotu a na motoru z boku nad převodovkou ho najdeš... :wink: Obrázek

Autor:  odletelo [ 26 bře 2008 23:18 ]
Předmět příspěvku: 

Jako každý jiný auto, filtr má. Najdeš ho při pohledu na motor vpravo, vedle posilovače brzd...

Autor:  vita-repa [ 28 bře 2008 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

Taky sem si říkal že to je hovadina ,aby tam nebyl. dík za radu
Jo a když se otevře a pořípadě vymění musí se pak u diesela ovzdušnovat čerpadlo?

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/