fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
palivový filtr - naftový (diesel) http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=2089 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Marpie [ 04 dub 2005 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | palivový filtr - naftový (diesel) |
Chci se zeptat jak často bych měl měnit u Escorta 1,8 TD 51 kW palivový filtr? Vždy při výměně oleje a olejového filtru nebo stačí méně častěji?Někde jsem ve fóru četl, že někdo mění vždy před zimou olej a všechny filtry tj, vzduch, olej i palivo. Jsem laik ale palivový i vzduchový filtr mi připadá zbytečné měnit jednou ročně. Nebo se mýlím? |
Autor: | Zipík [ 05 dub 2005 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já měním po 40000km.Tak mi to bylo aspoň řečeno |
Autor: | Tom69 [ 05 dub 2005 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zipík píše: Já měním po 40000km.Tak mi to bylo aspoň řečeno
Tak tak já též |
Autor: | karner [ 06 dub 2005 08:23 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna |
Rád bych ho vyměnil, ale nevím jak se tam přesně dostanu, je to dost zapadlý za vzduchovejma hadicema. Máte na výměnu nějakej fígl, je potřeba měnit i těsnění. A další tipy. Dík lidi. |
Autor: | Zipík [ 06 dub 2005 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lepsi je vzduchove sani oddelat pak tam mas lepsi pristup.Jenom odpojis privod odchod paliva pak ho vytahnes a das novy.Nic hrozneho.Doporucuji ho pred tim naplnit naftou pro lepsi odvzdusneni |
Autor: | Karel [ 07 dub 2005 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Staci odpojit hadicku u cerpadla a natahnot pumpou.Pak trochu povolit sroub(ventil) co jde od prepadu a znovu odvzdusnit pumpickou a je to OK.Ja jsem dost od nafty pri sundani staryho filtru a davat spatky plnej nafty se mi nechce.(dvakrat slitej od nafty)Pouzivam chir.rukavice.Ona ta nafta nejde dost dobre umejt.Smrdi dva dny na rukou. |
Autor: | ACEMajky [ 21 srp 2007 12:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sem ted vymenil ten naftovej filtr, vyndal sem z nej hadicku co vede do cerpadla a zapumpoval, az tekla nafta, vse zase pripojil a mam problem: kdyz se rozjedu, tak po 200m mi dojde jakoby nafta - mam nahu na podlaze a autak zastavi, napumpuju rucni pumpou, nastartuju a jedu zase tak 600-700m a zase KO, takhle treba 3x (4x) a pak auto jede treba 30km, pak zaparkuju na rekneme 20minut a vse znova, uz sem na cerpadle povoloval tu prevlecnou matici - co pres ni de nafta do cerpadla, zapumpoval, vysel nejaky vzduch, ale nepomohlo to. Napada me, jestli to nekde neprisava vzduch, ale proc to pak zase v pohode jede - kdyz sem to nechal pres noc, tak pumpicka sla 2x zmacknout a pak uz byla tvrda (takhle to bylo i kdyz vse slapalo), je sance ze by se cerpadlo odvzdusnilo samo po nejaky dobe - pokud ano, tak to znamena, ze to fakt asi nekde bere vzduch.... Jinak nemam origo cerpadlo z forda, ale mechaniku bosch z tusim audi 1,6TD Tady je par fotek cerpadla: http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm |
Autor: | catrr [ 21 srp 2007 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
po 10000 měním vše |
Autor: | ACEMajky [ 21 srp 2007 15:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
catrr - i auto - vtip dneska zkusim vyndat ten filtr (to zase budu smrdet), jestli neni nekde spatne skriply tesneni - ale nezda s emi to - daval sem si na to majzla |
Autor: | catrr [ 21 srp 2007 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
žádný vtip když budu tankovat u čer.stanic tak ho neměním tak brzo. |
Autor: | ACEMajky [ 22 srp 2007 07:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sem ten filtr vcera rozebral jeste jednou, vse se zda byt v poradku, tesneni je pravidelne vymackany, jenom zvrchu, jak de ten sroub, jakto stahuje cele dohromady, tak na ten sroub sem pridal jeste jedno tesneni (O krouzek) - pri dotazeni se krasne pod podlozkou rozplacnul, takze to uz taky musi 100% tesnit, nakopnul sem to a vse hned bezelo v pohode, podrzel sem ho na volnobeh na 1500ot a vse OK, takhle bezel asi 3 minuty v pohode, takze sem to parknul, rano pridu, nakopnu to, vyjedu z garaze, zavru ji, vyjedu z vrat, zavru je a rozjedu se a po 100m uz to zase nejelo - takze napumpovat, unet tak 700m a zase napumpovat - tak uz nevim!!! |
Autor: | ACEMajky [ 22 srp 2007 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak problem vyresen, je praskla membrana na te rucni pumpe |
Autor: | Vogi [ 25 srp 2007 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Naftovej filtr měnim jednou za rok před zimou.Je to lepší než ho měnit na silnici v 5:30 ráno při cestě do práce,protože ta kaše zkrz něj neprotekla. .Od jara mám vyhřívání nafty před filtrem . Někde jsem četl že membrána jde tuším přistříhnout z membrány benzínové ruční pumpy ze škodovky. |
Autor: | Návštěvník [ 26 srp 2007 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já ho menil po 30 tisicích,preventivně,jinak ho pred každou zimou odvodnim. |
Autor: | ACEMajky [ 27 srp 2007 07:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to ja ho ted menil po 40 000km a celou dobu sem na nej ani nesahnul - pri demontazi sem nepozoroval, ze by ve filtru byla nejaka voda,a le rozhodne uz nebyl bilej, byl sedivej |
Autor: | Návštěvník [ 09 zář 2007 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
No za meho provozu tam taky voda neni teda par kapek ale kdys sem auto koupil tak tam byly vody 2 deci tak me to trochu znepokojilo,tak to hlidam,znamemu fiesta zamrzla ve filtru. |
Autor: | vita-repa [ 26 bře 2008 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | filtr |
Čau Řeším dilema Chtěl sem u Fiesty vyměnit palivovej filtr a bylo mě řečeno že žádný nemá?! Je to tak? Je tam prý jen sítko v nádrži?! dík za radu |
Autor: | Walker [ 26 bře 2008 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím kým ti to bylo řečeno, ale filtr tam je...tady je jeho obrázek...otevři kapotu a na motoru z boku nad převodovkou ho najdeš... |
Autor: | odletelo [ 26 bře 2008 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jako každý jiný auto, filtr má. Najdeš ho při pohledu na motor vpravo, vedle posilovače brzd... |
Autor: | vita-repa [ 28 bře 2008 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky sem si říkal že to je hovadina ,aby tam nebyl. dík za radu Jo a když se otevře a pořípadě vymění musí se pak u diesela ovzdušnovat čerpadlo? |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |