fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Opět špatný start-prosím po lopatě http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=21004 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | people [ 01 led 2009 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | Opět špatný start-prosím po lopatě |
Ahoj lidi, mám asi tradiční problém.. Začali mrazy a miláček nechytá.. Točí, točí,točí a prd.. Zkusila jsem všechno možné (2x žhavit, počkat na cvaknutí, víc plynu, málo plynu, atd..) a pořád se nedaří.. Chytne tak na pošesté.. Nejdřív jen točí bez snahy se chytit, po dvou, třech pokusech začne hrozně kopat, pak jako by už chtěl chytnout a tak po dalších dvou pokusech se konečně čapne. Přitom jakmile chytne, můžu klidně vypnout klíček a znovu to zkusit natočit a chytne na ťuk. Klidně ho i můžu nechat stát tři, čtyři hodiny venku na mrazu ( teď při -6) a znovu krásně naskočí.. Otáčky drží v pohodě, volnoběh taky, jede nádherně.. Co s tím? Na co se mám zaměřit? Ale prosím, po lopatě, neboli jako pro blbý.. Nejsem sice blondýna, ale automechanik taky ne.. |
Autor: | catrr [ 01 led 2009 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
začnem po lopatě,tak nejdříve Zkuste natlakovat ruční pumpu ta je jak je naftovej filtr, po kolika zmačknutí vydává odpor. |
Autor: | catrr [ 01 led 2009 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak s ese mnou spojte přes SZ |
Autor: | people [ 01 led 2009 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
catrr píše: začnem po lopatě,tak nejdříve Zkuste natlakovat ruční pumpu ta je jak je naftovej filtr, po kolika zmačknutí vydává odpor.
Takže: díky této a dalším "polopatickým" radám jako pro blbce, jsme snad konečně přišli na to, co s tím mým miláčkem je.. O víkend se podívám na svíčky a pak zahlásím, jak to dopadlo.. Držte palce.. |
Autor: | jozkablack [ 02 led 2009 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsou to svíčky. Pokud Ti to chytalo dobře třeba do 0°C a teď když mrzne ne, tak vyměň svíčky. Mě odešla jen jedna a při -10 mám taky problem. Nasatrtuju tak napotřetí, tři válce hald nestačej. Jinak motor chladne staršně pomalu a i když se může zdát že po čtyřech hodinách na mrze je vychladlej neni to pravda. V neděli je jdu měnit taky. Jak zjistim která svíčka je včudu? Myslilm když to nemám čim změřit. Chtěl bych zkusit vyměnit jen jednu. Slyšel jsem že nejlepší je vyndat žhavičku, konec svíčky chytit drátem k plusu a závit přiložit ke kostře. Když se rozpálí dočervena je OK. Taky jsem slyšel verzi že se svíčka nedemontuje, jen se k ní přiloží jednoduchá zkoušečka ze žárovky a když se žárovka nerozsvítí, tak je KO. Ale moc se mi to nzdá, mě přijde že šťávu převádí i když žhaví blbě, nebo vůbec. Nebo se mejlim? |
Autor: | Red Devil [ 02 led 2009 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
jozkablack píše: Taky jsem slyšel verzi že se svíčka nedemontuje, jen se k ní přiloží jednoduchá zkoušečka ze žárovky a když se žárovka nerozsvítí, tak je KO. Ale moc se mi to nzdá, mě přijde že šťávu převádí i když žhaví blbě, nebo vůbec. Nebo se mejlim? Da se takhle vyzkouset,musis ale sundat ten kabel jak jsou jim spojeny,protoze bys si v tu chvily meril vsechny a spatnou bys nezjistil.... A kdyz se zarovka nerozsviti,tak je fakt mrtva |
Autor: | Red Devil [ 02 led 2009 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam dotaz proc nechyta nas fordik... Je to 96 rok najeto necelych 140tis. Koupily jsme ho s tim,ze ten automaticky sytic nefunguje poradne a ze je potreba pridat plyn,ale to potreba nebylo,chytal dobre. I lonskou zimu. Letos kdyz byla zena(je to jeji auto),u rodicu tak tam z nicehoz nic lehla baterka. Nesel natocit pres kabely,to je pry u fordu normalni ja musel cestou z prace koupit baterku,letet za ni 100Km (bylo to v sobotu kolem 12hod a zena ji tam nemela kde koupit) dat baterku (naskocil ihned),jit se podivat na tchyni a leteli sme zase domu. Nejakou dobu chytal normalne (asi tri mesice). Ted najednou z nicehoz nic nechce chytat,zaclo to jeste pred temahle mrazena,chytne jedine kdyz se dlouho toci,tak mozna k minute,mozna dyl,nastesti to ta baterka vydrzi. Byla spatna jedna svicka,dyl jsem tam z WV kterou mel bratr doma,nezabralo,koupil jsem urcenou pro forda,nepomohlo,skousel jsem napumpovat naftu,nepomohlo. Dali jsme jinej(komplet bez ty pumpicky) naftovej filtr,jestli to tam nesaje vzduch. Nepomohlo Dneska jsme skusili pridat na tom sytici,takze ma vyssi volnobeh,skousel jsem to po 4 hod,natocit,to samozdrejmne chytitl,byla to podle me kratka doba,kdyz sem nechal otevrenou kapotu,at vystydne. Ten sytic ma vymezenej krok dorazem z obou stran,na tu kdy je jako zavrenej jde na doraz,kdyz ma byt otevrenej se vrati jen do pulky... Muze to byt tim? |
Autor: | malejmirda [ 02 led 2009 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten sytič je jen zvýšenej volnoběh takže to na start nemá vliv |
Autor: | Renda [ 02 led 2009 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj taky potřebuji poradit, při teplotě kolem nuly to chytá celkem dobře jak je ale -5 a pod.tak je to tragédie.Trochu mi padá nafta musím tak 5x zmáčknout.Při začátku startu mi hned naskočí dva válce ale pak dlouho nic ,musim točit a točit.Postupně naskakuje nějaký válec pak to najednou naskočí a motor běží pravidelně bez vynechávání.Trochu pomůže když po protočení motoru zase dopumpuji naftu pak to naskočí rychleji.Myslel jsem si že je to tím padáním nafty ale když tolik nemrzne tak to chytá v pohodě.Svíčky jsem měl venku a žhavý do běla.V létě mi kontrolovali vstřiky a byly ok.Tak nevim ,snad už jedině aby tu bylo jaro . |
Autor: | jozkablack [ 02 led 2009 23:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak je to dlouho co jsi kontroloval ty žhaviče? To co poisuješ vipadá na ně? |
Autor: | Red Devil [ 02 led 2009 23:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
malejmirda píše: Ten sytič je jen zvýšenej volnoběh takže to na start nemá vliv
A proc je teda napojenej na teplotu vody? Nepredsouva to cerpadlo na jinej vstrik? |
Autor: | Red Devil [ 02 led 2009 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
jozkablack píše: Jak je to dlouho co jsi kontroloval ty žhaviče? To co poisuješ vipadá na ně?
Jima to 100% neni vcera dneska rano to nechtelo chytit a odpoledne jsem je kontroloval a zhavy vsechny Nekdo tvrdi vymenit vsechny najednou,nekdo tvrdi,ze staci ta spatna? Moje cordoba ma spatny asi dve a chyta jak blazen,jenze mam rucni sytic vytahnu ho,ona se chyti na dva valce zaklokta si a bezi... A to ma o 100tis Km vyc,nez ten ford |
Autor: | Walker [ 02 led 2009 23:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jo...on Bosch VE4 nejni Lucas... |
Autor: | jimmy_xp [ 02 led 2009 23:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmm, pred rokom sme mali podobny problem ked nechcel natocit a pomohlo nam dost vybratie predohrevu nafty ktory aj tak nefungoval a cital som na tomto fore ze jedine co ten predohrev robi tak nasava vzduch do nafty, takze sme ho vyhodili a je po probleme, no a este cem pripomenut ze otec stale pridava nejake aditivum do nafty pocas celeho roka. |
Autor: | jozkablack [ 02 led 2009 23:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Red Devil píše: jozkablack píše: Jak je to dlouho co jsi kontroloval ty žhaviče? To co poisuješ vipadá na ně? Jima to 100% neni vcera dneska rano to nechtelo chytit a odpoledne jsem je kontroloval a zhavy vsechny Nekdo tvrdi vymenit vsechny najednou,nekdo tvrdi,ze staci ta spatna? Moje cordoba ma spatny asi dve a chyta jak blazen,jenze mam rucni sytic vytahnu ho,ona se chyti na dva valce zaklokta si a bezi... A to ma o 100tis Km vyc,nez ten ford Já reagoval na Rendy příspěvek. Jinak bych ale ještě dodal že starý koncernový diesely vždy chytali líp než Forďácký, tak asi proto má muj Escort při -10°C problem chytit a to je v čudu asi jen jedna žhavička. Na starym Golfu jsme jednou při extra mrazech nemohly nastartovat a když jsme to nakonec nakoply a dojely do servisu řek mechanik že žhaviče jsou komplet KO. Do -10°C chytal jak hodinky. |
Autor: | Red Devil [ 03 led 2009 00:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Walker píše: No jo...on Bosch VE4 nejni Lucas...
?? Nerozumim |
Autor: | Red Devil [ 03 led 2009 00:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
jimmy_xp píše: hmm, pred rokom sme mali podobny problem ked nechcel natocit a pomohlo nam dost vybratie predohrevu nafty ktory aj tak nefungoval a cital som na tomto fore ze jedine co ten predohrev robi tak nasava vzduch do nafty, takze sme ho vyhodili a je po probleme, no a este cem pripomenut ze otec stale pridava nejake aditivum do nafty pocas celeho roka.
Ale nam se nafta podle vseho nevraci kontrolovali jsme to kdyz jsme davali ten jinej palivovej filtr,tak jsme dali pruhledny hadicky |
Autor: | Walker [ 03 led 2009 00:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Starty s BOSCHem jsou o dost lehčí než s Lucasem...Bosch se líp popere s nasátím nafty než Lucas, kterýmu hustší nafta nebo lehčí zavzdušnění dělá problém...což je dost evidentní, cordoba, golf nebo felda 1,9d tím moc netrpí a chytne hned...ani 1,8D ford s Boschem nemá větší problém...dneska jsem auto natočil po svátcích a chytlo na votočku při -7stupních...ale dostalo čerstvě nabitou baterku...což snad nejni takovej "podfuk" v porovnání s tím jak se tu píše že dali lidi baterku novou... |
Autor: | Red Devil [ 03 led 2009 00:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja si to myslel,ze jsou to cerpadla.... Nerozumim tomu zas tak abych vedel co je tam za cerpadla.... Ale kdyz loni chytal? Je teda pravda,ze asi tak nemrzlo a ze nedavame zadny aditivum,do ted nebylo treba |
Autor: | jozkablack [ 03 led 2009 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele hoši mám problem. Koupil jsem u Štangla žhavící svíčky Champion s označenim CH 147. Tyhle žhavičky mu vylezly dle katalogu že jsou na Escorta 51kW, r.v. 97. Koupil jsem neřešil jsem. Ale na netu mi vylezlo že do 51kW Escorta jsou Championy s označenim CH 205. A co mě mate je to že ty CH 205 jsou dlouhý jen 63mm a ty CH 147 70mm. Už jsem se chystal na to že je zase dojdu vyměnit a trochu je tam pošlu do p...., ale pak jsem zjistil že například Brisk Exklusive jsou dlouhý taky 70mm a dle katalog. čísla se do Ecorta VII TD 51kW hoděj. Tak teď nevim jestli to mám jít vyměnit, nebo jestli je tam mohu dát. Nerad bych něco pos*al Co mám dělat?? |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |