fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

VETSI ZIMA- HUR STARTUJE - ZAVADA VETSI?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=21188
Stránka 1 z 2

Autor:  jirkam [ 12 led 2009 12:44 ]
Předmět příspěvku:  VETSI ZIMA- HUR STARTUJE - ZAVADA VETSI?

Zdravím Vás , v zime auto neklape jak má, čím byla větší zima tím hůř startoval, mám novou baterku,ráno protočím start. nažhavím do zhasnutí kontrolky a točím točím začne se jemně chytat - ale myslim ze bez plynu bych to nenatočil, na 2 točení pod plynem začne brblat, ale jak na 2, 3 válce skoro zhasíná frčí a vibruje, dýmu jako svine, protáhnu otáčky přes 1500 a drzí volnobeh jak má - kouř normal.., žhaviče jsem nekontroloval, zatím se chci zeptat když by to nebyly žhav. svíčky jestli by to mohlo být něco jiného.?? jelikož mi kamarád říkal že má to stejný a má nový žhav. svíčky...ale jiny auto,,,,

Díky všem za seriozní rady. vím podobné témata se tu řešili, vše jsem pročetl, ale skrz ty otáčky jsem nic nenašel...

Autor:  jirkam [ 12 led 2009 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

po jízdě a při zahřátém motoru startuje na brnknuti startéru....
a jede jak pes....

Autor:  catrr [ 12 led 2009 13:28 ]
Předmět příspěvku: 

základ- podívej se na žhaviče a pak sem piš

Autor:  blackford [ 12 led 2009 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

Kamarad v praci ma sice koktavku v nafte, a stezoval si ze mu hur startuje, motor vibruje nez se zahreje, rekl jsem mu at zkontroluje a popr. vymeni zhavici svicky, a startuje na drc, jednu mel kaput.....taky zalezi kolik mas najeto, protoze vule pist valec, taky uz urcite nejsou to co z vyroby....

Autor:  catrr [ 12 led 2009 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

najeto můžeš mět u diesla kolik chceš ,ale záleží jak jsi ten motor utahal

Autor:  hubert [ 12 led 2009 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
najeto můžeš mět u diesla kolik chceš ,ale záleží jak jsi ten motor utahal
To by me teda zajimalo co myslis tim utahanim motoru :D Ja mam oriona 5 let jezdim casto po dalnici nebo tak ruzne rychleji a to znamena casto na plnej pres tyden zase 5 km do prace a 5 zpet naopak pomalu po meste porad studenej motora nepozoruju ze by se to nejak casem utahalo.A buhvi co s tim kdo delal tech 10 let prede mnou v nemecku. :D

Autor:  catrr [ 12 led 2009 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

utahanej znamená---- v mrazech nastartuješ a hned vyřážíš a dáváš mu čoud,utahanej znamená že ho honíš ve vysokých otáčkách nadoraz,utahanej znamená že auto přetěžuješ , že neřadíš jak máš a na 5 rychlost jeděš do kopce třeba jen 55 .Ten motor de sr.... unyvuje se rychle a diesla odděláš tímto způsobem dřív neř se rozkoukáš.A pokud máš turbo honíš motor ve vedru a hned to vypneš jde sr.... i turbo a to hodně moc rychle.Takže kdo z Vá chce závodit kupte benzina. :D

Autor:  RS TURBO [ 13 led 2009 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Zdarvím Catrr a ostatní, řeším stejný problém se startováním... a značka žhaváků? Můžeš doporučit nebo to nehraje takovou roli

Autor:  catrr [ 13 led 2009 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

Champion, Febi,Beru ,Brisk,Vím že tu některé nadzvednu ze židle , ale já používám Starline a max spokojenost

Autor:  RS TURBO [ 13 led 2009 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za info mám za to,že minulou zimu jsem tam dával Brisky a letos zase problémy ale svíčkama se jen začíná takže problém bude možná někde jinde

Autor:  catrr [ 13 led 2009 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

když To odejdo žhaviče je to jenom nima,a neb relátkem ž e by byli seplé pořád

Autor:  jozkablack [ 13 led 2009 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
Champion, Febi,Beru ,Brisk,Vím že tu některé nadzvednu ze židle , ale já používám Starline a max spokojenost
Naopak. Já dal do Fiesty Starline a větší spokojenost než s Briskama. Jak jsou na tom tuhle zimu už netušim, Fiesta šla z baráku.

Autor:  hubert [ 14 led 2009 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ja tam dal stejne co tam byly takže BOSCH

Autor:  catrr [ 15 led 2009 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

já dám za jednu 140K kolik Ty za Boscháckou? A i když by vydržela jen polovičku tak na tom budu penězově lépe jak Ty,A nažhavujou stejně. :D

Autor:  Market [ 15 led 2009 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, chci se zeptat jestli nema nekdo podobny problem jako ja. Mam problem s nastartovanim meho fordika ted v zime. Kazdou noc musim odpojit baterku, abych rano nastartovala, ale ne pokazde se mi to podari. Neco tu baterku tam musi žrát, stava se mi to i v létě.

Autor:  nat [ 15 led 2009 15:29 ]
Předmět příspěvku: 

změřit odběr proudu z baterie - ampérmetr dát mezi akb a kabelovou svorku


http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ECr+proudu

Autor:  Market [ 15 led 2009 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

to jsme zkouseli. Kdyz byl Forditko nenastartovan a kamosi zkouseli merit, jestli z toho tece proud kdyz neni nastartovano a tekl

Autor:  Market [ 15 led 2009 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

nebo lepe receno proudil

Autor:  nat [ 15 led 2009 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

a kolik proudu prudilo :-D
teklo..._?

Autor:  Market [ 15 led 2009 16:41 ]
Předmět příspěvku: 

ja tomu teda moc nerozumim, ale ten pristroj ukazoval 0,3-0,5

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/