fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Prosím všechny Dieseláky o pomoc!!!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=21196
Stránka 1 z 1

Autor:  Hanz-M [ 12 led 2009 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Prosím všechny Dieseláky o pomoc!!!

Ahoj,nemáte někdo:Podtlakový spínač,co od něj vedou 2 hadičky,jedna od EGR ventilu,a druhá k termočlánku,je to u Čerpadla Bosh. Kontaktujte mě prosím na emailu Jan.Marcinek@seznam.cz,za odpověď předem děkuji (Je to u plynového lanka)

Autor:  Karel1 [ 12 led 2009 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

Odpoj EGR a nemusíš schánět jiný spínač . Návod najdeš zde na foru .

Autor:  ACEMajky [ 12 led 2009 23:09 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlas

Autor:  Hanz-M [ 13 led 2009 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi dík,ale nestačilo by třeba jen ty hadičky propojit? Nemůžu nikde najít,jak se to EGR odpojuje!

Autor:  Karel1 [ 13 led 2009 18:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli myslíš propojit hadičky co vedou ze spínače na čerpadle , tak jejich propojením bude EGR ventil při běžícím motoru stále otevřen .
Vytáhni hadičky ze spínače a každou zaslep třeba nějakým šroubkem .

Autor:  Hanz-M [ 13 led 2009 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Děkuji za odpověď,a nebude lepší,jen tu od toho Ventilu zaslepit,a od Termočlánku nechat tak? Mě to bez toho spínače špatně startuje!

Autor:  Karel1 [ 14 led 2009 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Zaslepení pouze EGR ventilu by mohlo stačit . Hlavně aby to dobře těsnilo , do okruhu s EGR je zapojen také brzdový posilovač .

Autor:  ACEMajky [ 15 led 2009 09:51 ]
Předmět příspěvku: 

A nestacilo by z toho el. mag. ventilu, co spina EGRko vytahnout kabel? Proste by pak ten ventil neotevrel

Autor:  Wizzy [ 15 led 2009 09:56 ]
Předmět příspěvku: 

Neměla by potom z toho řídící jednota psotník?

Autor:  ACEMajky [ 15 led 2009 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim, ja ji mam doma v supliku :), ale rekl bych, ze ona ten ventil bude jenom otvirat a zavirat,a le uz nebude monitorovat, zdali se otevrel ci zavrel

Autor:  Wizzy [ 15 led 2009 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

Nooo... Ona má na ten EGR i chybový kód 332...

Autor:  ACEMajky [ 15 led 2009 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

No vidis :)

Autor:  Walker [ 15 led 2009 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

Hanz má ale 1,8D a ta nemá řj a tedy ani kabílek s konektorem k ovládacímu solenoidu podtlaku...ani ten tam není, vše je řešeno jinak mechanicky hadičkami...

Autor:  catrr [ 15 led 2009 21:24 ]
Předmět příspěvku: 

přesně tak

Autor:  ACEMajky [ 16 led 2009 07:59 ]
Předmět příspěvku: 

OK, ja tyhle neoturbeny potvory neznam - neni zkusenost

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/