fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Prosím všechny Dieseláky o pomoc!!! http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=21196 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Hanz-M [ 12 led 2009 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | Prosím všechny Dieseláky o pomoc!!! |
Ahoj,nemáte někdo:Podtlakový spínač,co od něj vedou 2 hadičky,jedna od EGR ventilu,a druhá k termočlánku,je to u Čerpadla Bosh. Kontaktujte mě prosím na emailu Jan.Marcinek@seznam.cz,za odpověď předem děkuji (Je to u plynového lanka) |
Autor: | Karel1 [ 12 led 2009 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odpoj EGR a nemusíš schánět jiný spínač . Návod najdeš zde na foru . |
Autor: | ACEMajky [ 12 led 2009 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Souhlas |
Autor: | Hanz-M [ 13 led 2009 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chlapi dík,ale nestačilo by třeba jen ty hadičky propojit? Nemůžu nikde najít,jak se to EGR odpojuje! |
Autor: | Karel1 [ 13 led 2009 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli myslíš propojit hadičky co vedou ze spínače na čerpadle , tak jejich propojením bude EGR ventil při běžícím motoru stále otevřen . Vytáhni hadičky ze spínače a každou zaslep třeba nějakým šroubkem . |
Autor: | Hanz-M [ 13 led 2009 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Děkuji za odpověď,a nebude lepší,jen tu od toho Ventilu zaslepit,a od Termočlánku nechat tak? Mě to bez toho spínače špatně startuje! |
Autor: | Karel1 [ 14 led 2009 17:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zaslepení pouze EGR ventilu by mohlo stačit . Hlavně aby to dobře těsnilo , do okruhu s EGR je zapojen také brzdový posilovač . |
Autor: | ACEMajky [ 15 led 2009 09:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nestacilo by z toho el. mag. ventilu, co spina EGRko vytahnout kabel? Proste by pak ten ventil neotevrel |
Autor: | Wizzy [ 15 led 2009 09:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neměla by potom z toho řídící jednota psotník? |
Autor: | ACEMajky [ 15 led 2009 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim, ja ji mam doma v supliku , ale rekl bych, ze ona ten ventil bude jenom otvirat a zavirat,a le uz nebude monitorovat, zdali se otevrel ci zavrel |
Autor: | Wizzy [ 15 led 2009 11:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nooo... Ona má na ten EGR i chybový kód 332... |
Autor: | ACEMajky [ 15 led 2009 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
No vidis |
Autor: | Walker [ 15 led 2009 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hanz má ale 1,8D a ta nemá řj a tedy ani kabílek s konektorem k ovládacímu solenoidu podtlaku...ani ten tam není, vše je řešeno jinak mechanicky hadičkami... |
Autor: | catrr [ 15 led 2009 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
přesně tak |
Autor: | ACEMajky [ 16 led 2009 07:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
OK, ja tyhle neoturbeny potvory neznam - neni zkusenost |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |