fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
PO VYMENE PALIVOVEHO FILTRU NESTARTUJE akutní,,díky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=21320 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jirkam [ 19 led 2009 12:49 ] |
Předmět příspěvku: | PO VYMENE PALIVOVEHO FILTRU NESTARTUJE akutní,,díky |
PORADTE PROSIM, po vymene pal. filtru nechtel startovat, nesal naftu, ted saje ale nestartuje, kdyz povolim matku ktera drzi tu zeleznou hadici ke vstrikum tak z toho jde takova pěna - takže mi to nekde saje vzduch??? zhavice jsou ok, naprosto zhavi po cele delce, zhavicema to neni, ale pri startovani neskytne,,,jen toci m a nic ...... kdyz tocim a mam povoleny vstrik tak to chcije jako svina,, Díky ZA RADY VSEM |
Autor: | Marpie [ 19 led 2009 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud jde pěna tak to někde přisává takže bych zkusil filtr znovu rozebrat složit, napojit bez připojení vývodu, pumpovat dokud z filtru nepoteče nezpěněná nafta pak připojit vývod a dotlakovat dokud pumpička úplně neztvrdne. Pokud by z filtru šla nafta stále zpěněná tak je asi problém v membráně ruční pumpičky. |
Autor: | Boban [ 19 led 2009 13:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
no a zaplnil si ten palivák při zpětný montáži ? |
Autor: | jirkam [ 19 led 2009 14:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
ano samo sem filtr zaplnil naftou, pak nejvice tlakoval pumpou, ale nic ze vstriku tece pena, kdyz odpojim hadici z filtru do cerpadla a pumpnu tak nafta s bublinama, vypada to asi na filtr tesneni atd,,,, znovu rozebrat udelat, vyzkousim na hadici misto filtru napijit nadobu s naftou a jestli naskoci tak jasne chyba ve filtru, do toho jedineho se sahalo... |
Autor: | Boban [ 19 led 2009 14:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
přesně tak, jedině tak to poznáš. |
Autor: | Marpie [ 19 led 2009 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud se při zpětném nasazení a pumpování odpojí vývod z filtru tak se filtr ani nemusí zalévat naftou a v pohodě si ji natáhne sám. Pokud jde ale zpěněná nafta už z filtru tak je problém v něm - tj. špatně složený nebo je prasklinka v membráně ruční pumpy která se projevila při vypuštění nafty z filtru. Aspoň tak to vidím já. |
Autor: | jirkam [ 20 led 2009 11:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
zjisteno, praskla membrana, proste pri pumpovani to bere vzduch takze bych to tou starou pumpou nikdy snad nenakopl..... porizena univerzalni napojena .... a v pohode nastartovano,,,, s novymi zhavici startuje rano na BRNK a po vymene pal. filtru (v nem byl kal, snad voda humus,,) tak jede jako svine dobre,,,, díky všem |
Autor: | Marpie [ 20 led 2009 14:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Není zač |
Autor: | BATMAN [ 20 led 2009 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevidim duvod proc ten filtr zalivat naftou kdyz lze nekolika zmacknutima natahnout ho z nadrze...... Za kolik a kde jsi sehnal tu univerzalni? Ja vim jen o opravne saade za cca 800 s nejistym vysledkem. Jo a ty spatny starty byly proste zpusobene uz deletrvajici netesnosti te membrany kterou jsi pri onom pumpovani po vymene filtru protrhl |
Autor: | jirkam [ 21 led 2009 07:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj presne tak pumpovanim sem ji protrhl, zalil jsem ten filtr abych nemusel moc pumpovat, jinak tu rucni pumpicku do ruky mel kamos, da se koupit v obchode za 550 cca, jinak je to napojene na vyvod filtru - pokracuje to do cerpadla - ta origo hadicka je zatim pryc... vse funguje jak ma,,,, |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |