fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

PO VYMENE PALIVOVEHO FILTRU NESTARTUJE akutní,,díky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=21320
Stránka 1 z 1

Autor:  jirkam [ 19 led 2009 12:49 ]
Předmět příspěvku:  PO VYMENE PALIVOVEHO FILTRU NESTARTUJE akutní,,díky

PORADTE PROSIM, po vymene pal. filtru nechtel startovat, nesal naftu, ted saje ale nestartuje, kdyz povolim matku ktera drzi tu zeleznou hadici ke vstrikum tak z toho jde takova pěna - takže mi to nekde saje vzduch???

zhavice jsou ok, naprosto zhavi po cele delce, zhavicema to neni, ale pri startovani neskytne,,,jen toci m a nic ...... kdyz tocim a mam povoleny vstrik tak to chcije jako svina,,

Díky ZA RADY VSEM

Autor:  Marpie [ 19 led 2009 13:34 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud jde pěna tak to někde přisává takže bych zkusil filtr znovu rozebrat složit, napojit bez připojení vývodu, pumpovat dokud z filtru nepoteče nezpěněná nafta pak připojit vývod a dotlakovat dokud pumpička úplně neztvrdne. Pokud by z filtru šla nafta stále zpěněná tak je asi problém v membráně ruční pumpičky.

Autor:  Boban [ 19 led 2009 13:55 ]
Předmět příspěvku: 

no a zaplnil si ten palivák při zpětný montáži ?

Autor:  jirkam [ 19 led 2009 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

ano samo sem filtr zaplnil naftou, pak nejvice tlakoval pumpou, ale nic ze vstriku tece pena, kdyz odpojim hadici z filtru do cerpadla a pumpnu tak nafta s bublinama, vypada to asi na filtr tesneni atd,,,, znovu rozebrat udelat, vyzkousim na hadici misto filtru napijit nadobu s naftou a jestli naskoci tak jasne chyba ve filtru, do toho jedineho se sahalo...

Autor:  Boban [ 19 led 2009 14:16 ]
Předmět příspěvku: 

přesně tak, jedině tak to poznáš.

Autor:  Marpie [ 19 led 2009 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud se při zpětném nasazení a pumpování odpojí vývod z filtru tak se filtr ani nemusí zalévat naftou a v pohodě si ji natáhne sám. Pokud jde ale zpěněná nafta už z filtru tak je problém v něm - tj. špatně složený nebo je prasklinka v membráně ruční pumpy která se projevila při vypuštění nafty z filtru. Aspoň tak to vidím já.

Autor:  jirkam [ 20 led 2009 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

zjisteno, praskla membrana, proste pri pumpovani to bere vzduch takze bych to tou starou pumpou nikdy snad nenakopl..... porizena univerzalni napojena .... a v pohode nastartovano,,,, s novymi zhavici startuje rano na BRNK a po vymene pal. filtru (v nem byl kal, snad voda humus,,) tak jede jako svine dobre,,,, díky všem

Autor:  Marpie [ 20 led 2009 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

Není zač :wink:

Autor:  BATMAN [ 20 led 2009 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

Nevidim duvod proc ten filtr zalivat naftou kdyz lze nekolika zmacknutima natahnout ho z nadrze......

Za kolik a kde jsi sehnal tu univerzalni? Ja vim jen o opravne saade za cca 800 s nejistym vysledkem.

Jo a ty spatny starty byly proste zpusobene uz deletrvajici netesnosti te membrany kterou jsi pri onom pumpovani po vymene filtru protrhl :-)

Autor:  jirkam [ 21 led 2009 07:19 ]
Předmět příspěvku: 

jj presne tak pumpovanim sem ji protrhl, zalil jsem ten filtr abych nemusel moc pumpovat, jinak tu rucni pumpicku do ruky mel kamos, da se koupit v obchode za 550 cca,

jinak je to napojene na vyvod filtru - pokracuje to do cerpadla - ta origo hadicka je zatim pryc... vse funguje jak ma,,,,

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/