fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Kdy vam zapina TURBO http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=21458 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | cachty [ 26 led 2009 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | Kdy vam zapina TURBO |
Cau chci se zeptat v kolika priblizne vam zapina turbo me kolem 2000 AZ 2500 ot.min dik za odpoved |
Autor: | Michal Ševeček [ 26 led 2009 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je myslím docela normální |
Autor: | Lancer [ 26 led 2009 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě taky tak.. Je to normální. |
Autor: | BATMAN [ 27 led 2009 02:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Turbo ma zapinat pri cca 1800ot. Vlivem mnoha faktoru (zjednodusene receno starim vozu) zabira pozdeji 2000-2200. 2500 se mi zda uz moc... |
Autor: | jirkam [ 27 led 2009 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
mozná blbá otázka, ale dá se tady ten start turba nejak posunout na nizsí či vetší otáčky??? nejak poladit?? |
Autor: | Lancer [ 27 led 2009 11:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záměnou turba - čím větší turbo, tím dýl se bude rozátáčet - bude potřebovat víc plynu = víc otáček motoru, ale pak taky dodá víc vzduchu - víc výkonu, pokud teda bude i dost paliva. |
Autor: | jirkam [ 27 led 2009 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
a zkoumal jste nekdo rozidl motoru 1.8TD 66kw v escortu a v mondeu??? rozdil v turbech? v mezichladicich?? je neco lepsiho na moneovskym motoru?? u jednoho borca sem videl v escortovy mezichladic z mondea, nejak jsem si ale nevsiml rozmeru,,, |
Autor: | pisty [ 27 led 2009 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chvilku hledej určitě najdeš mnoho vláken, kde se to už řešilo, resp. kde leckdo vyjádřil svůj názor... V podstatě je jedno jestli máš Esco TD nebo Mondi TD - jsou stejný (liší se jen v detailech jako uchycení startéru a IC..) a maj i stejný chyby - ta největší - IC nad motorem... |
Autor: | Michal Ševeček [ 27 led 2009 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
s tím sepínáním tak v jak na to se píše že turbo jakoby tlačí až v 2500 asi myslí plnej tlak |
Autor: | jirkam [ 28 led 2009 08:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je fakt nej chyba ic nad motorem, ale co clovek nadela, stejne nej by bylo ho dát do nárazníku, ---nárazový jak má být... by se chladilo, resil jste to takhle nekdo?? já uvazuji aspon nad nasávacem na kapotu zase by to mohlo trochu pomoci - nez ten tunylek pod kapotou,,,,, |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |