fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Kdy vam zapina TURBO
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=21458
Stránka 1 z 1

Autor:  cachty [ 26 led 2009 17:58 ]
Předmět příspěvku:  Kdy vam zapina TURBO

Cau chci se zeptat v kolika priblizne vam zapina turbo me kolem 2000 AZ 2500 ot.min dik za odpoved

Autor:  Michal Ševeček [ 26 led 2009 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

to je myslím docela normální

Autor:  Lancer [ 26 led 2009 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

Mě taky tak..
Je to normální.

Autor:  BATMAN [ 27 led 2009 02:36 ]
Předmět příspěvku: 

Turbo ma zapinat pri cca 1800ot.
Vlivem mnoha faktoru (zjednodusene receno starim vozu) zabira pozdeji 2000-2200.
2500 se mi zda uz moc...

Autor:  jirkam [ 27 led 2009 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

mozná blbá otázka, ale dá se tady ten start turba nejak posunout na nizsí či vetší otáčky???

nejak poladit??

Autor:  Lancer [ 27 led 2009 11:48 ]
Předmět příspěvku: 

Záměnou turba :mrgreen:
- čím větší turbo, tím dýl se bude rozátáčet - bude potřebovat víc plynu = víc otáček motoru, ale pak taky dodá víc vzduchu - víc výkonu, pokud teda bude i dost paliva.

Autor:  jirkam [ 27 led 2009 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

a zkoumal jste nekdo rozidl motoru 1.8TD 66kw v escortu a v mondeu??? rozdil v turbech? v mezichladicich?? je neco lepsiho na moneovskym motoru??

u jednoho borca sem videl v escortovy mezichladic z mondea, nejak jsem si ale nevsiml rozmeru,,,

Autor:  pisty [ 27 led 2009 17:29 ]
Předmět příspěvku: 

Chvilku hledej určitě najdeš mnoho vláken, kde se to už řešilo, resp. kde leckdo vyjádřil svůj názor...
V podstatě je jedno jestli máš Esco TD nebo Mondi TD - jsou stejný (liší se jen v detailech jako uchycení startéru a IC..) a maj i stejný chyby - ta největší - IC nad motorem...

Autor:  Michal Ševeček [ 27 led 2009 18:52 ]
Předmět příspěvku: 

s tím sepínáním tak v jak na to se píše že turbo jakoby tlačí až v 2500 asi myslí plnej tlak

Autor:  jirkam [ 28 led 2009 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

to je fakt nej chyba ic nad motorem, ale co clovek nadela, stejne nej by bylo ho dát do nárazníku, ---nárazový jak má být... by se chladilo,

resil jste to takhle nekdo?? já uvazuji aspon nad nasávacem na kapotu zase by to mohlo trochu pomoci - nez ten tunylek pod kapotou,,,,,

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/