fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 říj 2024 16:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: frudy1
PříspěvekNapsal: 02 bře 2009 22:22 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2009 01:28
Příspěvky: 8
Bydliště: Karlovy Vary
Ahoj nečekal jsem tak rychlou odpověd díky za ty utahovací momenty,taky dělám auta ale s takovou závado jsem se ještě nesetkal,dneska jsem se pustil do rozebírání hlavy ale pak jsem s toho upustil protože jsem našel skrytou závadu která by to mohla dělat vysvětlím o co jde.Když ráno nastartuju a nechám motor ohřát tak všechno funguje jak má temostat otvírá voda normálně cirkuluje,topí to pumpa dává při přidání plynu klesá hladina ve vyr nádržce prostě všechno funguje jak má ale jakmile se rozjedu tak při zátěži zhruba po třech kilometrech mi to uplně přestane topit voda se mi začne tlačit z vyr nádržky ven po té zapne sahara voda klesne ale stejně to netopí motor není přehřátý ale při opojení hadice vedoucí do topení nešla žádná voda a při přidání plynu se hladina ve vyr nádržce ani nehne ale jakmile se zase rozjedu tak se všechno zase srovná a funguje jak má ale jsem chudčí o pul lytru fridexu,vyměnil jsem:termostat,chladič,topení,termospínač sahary,vyrovnávací nádržku,víčko apropláchl jsem vše co je možné a bez vísledku ale dnes při rozebírání jsem vše co jsem odmontoval poctivě kontroloval a zjistil jsem že v tý obtokoví hadici jak vede od těla termostatu poračuje do vyr nádržky a dále do zadní části hlavy tak v ní jsou dva umělé válečky teré mají vnitří prutokovou dirku cirka 1mm a ta jedna byla ucpaná,taková banalita!! tak jsem zase všechno složil a jel to projet topení topí jak šlak a je po závadě ale když jsem ho vzal na dálnici a pustil ho na 180km/h tak mi to zase vytlačilo vodu ven ale auto se nepřehřálo pěkně to drželo teplotu a topilo to,když jedu jen do 130km/h tak to neudělá jsem stoho v šoku když jedu 120km/h tak i když ujedu 300km tak se voda nestratí nejde mi to ani do oleje ani do motoru auto vubec nehulí ani ráno a olej mám bez vody to je masakr co?tak ted porad

_________________
Ford Mondeo r.v94 1.8.TD 65KW.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2009 09:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Prasklá hlava tipuju. ;-)

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2009 09:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
...a já jsem nečekal,že budeš zakládat tři vlákna!!!!

TADY

TADY

No taky to vidím na něco v palici....

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2009 09:43 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2009 01:28
Příspěvky: 8
Bydliště: Karlovy Vary
ještě udělám tlakovou skoušku ale jestly tam budou nějaký mikroskopický netěsnoti tak mi to bude stejně prd platný pak to pujdu rozkuchat ale vubec se mi do toho nechce před tim jsem měr ropáčka escortíka bez turba tam to byla sranda,jinak dík a at vám to jezdí

_________________
Ford Mondeo r.v94 1.8.TD 65KW.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2009 22:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
no mě to dělalo to samý, s tím že mi při tom neotevřel termostat a vařil jsem. ted sjem to zase rozebral celý a to zúžení 1mm jsem pěkně uřízl na celý průměr té trubky...nikdo mi neodkázal vysvetlit k čemu to tam je, tak jsem to prostě uříz...no a zatím dobrý...ujel jsem 500km, z toho 100km v horách a ručička se drží mírně nad polovinou...sem tam si zakolísá, ale drží...jo a taky topí...tak uvidím co to udělá do budoucna...

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz