fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
frudy1 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=22108 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frudy1 [ 02 bře 2009 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | frudy1 |
Ahoj nečekal jsem tak rychlou odpověd díky za ty utahovací momenty,taky dělám auta ale s takovou závado jsem se ještě nesetkal,dneska jsem se pustil do rozebírání hlavy ale pak jsem s toho upustil protože jsem našel skrytou závadu která by to mohla dělat vysvětlím o co jde.Když ráno nastartuju a nechám motor ohřát tak všechno funguje jak má temostat otvírá voda normálně cirkuluje,topí to pumpa dává při přidání plynu klesá hladina ve vyr nádržce prostě všechno funguje jak má ale jakmile se rozjedu tak při zátěži zhruba po třech kilometrech mi to uplně přestane topit voda se mi začne tlačit z vyr nádržky ven po té zapne sahara voda klesne ale stejně to netopí motor není přehřátý ale při opojení hadice vedoucí do topení nešla žádná voda a při přidání plynu se hladina ve vyr nádržce ani nehne ale jakmile se zase rozjedu tak se všechno zase srovná a funguje jak má ale jsem chudčí o pul lytru fridexu,vyměnil jsem:termostat,chladič,topení,termospínač sahary,vyrovnávací nádržku,víčko apropláchl jsem vše co je možné a bez vísledku ale dnes při rozebírání jsem vše co jsem odmontoval poctivě kontroloval a zjistil jsem že v tý obtokoví hadici jak vede od těla termostatu poračuje do vyr nádržky a dále do zadní části hlavy tak v ní jsou dva umělé válečky teré mají vnitří prutokovou dirku cirka 1mm a ta jedna byla ucpaná,taková banalita!! tak jsem zase všechno složil a jel to projet topení topí jak šlak a je po závadě ale když jsem ho vzal na dálnici a pustil ho na 180km/h tak mi to zase vytlačilo vodu ven ale auto se nepřehřálo pěkně to drželo teplotu a topilo to,když jedu jen do 130km/h tak to neudělá jsem stoho v šoku když jedu 120km/h tak i když ujedu 300km tak se voda nestratí nejde mi to ani do oleje ani do motoru auto vubec nehulí ani ráno a olej mám bez vody to je masakr co?tak ted porad |
Autor: | skaldal [ 03 bře 2009 09:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prasklá hlava tipuju. |
Autor: | Perňa [ 03 bře 2009 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
...a já jsem nečekal,že budeš zakládat tři vlákna!!!! TADY TADY No taky to vidím na něco v palici.... |
Autor: | frudy1 [ 03 bře 2009 09:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
ještě udělám tlakovou skoušku ale jestly tam budou nějaký mikroskopický netěsnoti tak mi to bude stejně prd platný pak to pujdu rozkuchat ale vubec se mi do toho nechce před tim jsem měr ropáčka escortíka bez turba tam to byla sranda,jinak dík a at vám to jezdí |
Autor: | Micko [ 05 bře 2009 22:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
no mě to dělalo to samý, s tím že mi při tom neotevřel termostat a vařil jsem. ted sjem to zase rozebral celý a to zúžení 1mm jsem pěkně uřízl na celý průměr té trubky...nikdo mi neodkázal vysvetlit k čemu to tam je, tak jsem to prostě uříz...no a zatím dobrý...ujel jsem 500km, z toho 100km v horách a ručička se drží mírně nad polovinou...sem tam si zakolísá, ale drží...jo a taky topí...tak uvidím co to udělá do budoucna... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |