fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
startuje/nestartuje http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=22454 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | pbf9 [ 19 bře 2009 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | startuje/nestartuje |
ahoj, prošel jsem hodně příspěvků, ale nenašel jsem nic ![]() ![]() |
Autor: | Wizzy [ 20 bře 2009 08:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Imobilizér? |
Autor: | pbf9 [ 20 bře 2009 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Imobilizér?
Jestli se to pozná, že je na klíčku červená/modrá ploška, tak není, tak asi nemá... to mě také napadlo... |
Autor: | pisty [ 20 bře 2009 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli máš DO na klíči, tak tam ploška být nemusí.... |
Autor: | pbf9 [ 20 bře 2009 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
pisty píše: Jestli máš DO na klíči, tak tam ploška být nemusí....
Nemám DO ![]() |
Autor: | nat [ 20 bře 2009 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
pro vyzkoušení funkce immo se dá zabalit klíč do alobalu, ale ve chvíli, kdy to nejede.....je tento test k ničemu ![]() |
Autor: | bobr [ 20 bře 2009 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud jde napeti na stop ventil a starter toci tak to nemuze bejt imobilizerem |
Autor: | bobr [ 20 bře 2009 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi bych zkusil vyndat jeden vstrik pripojit ho k cerpadlu kdyz bude vyndanej z motoru a pres den to zas zkousel natocit at mas jistotu ze fakt jde o problem s dodavkou nafty. A pokud ses si jistej ze kdyz to nestartuje tak ta nafta ani nekapne z trubicky tak bude asi neco z cerpadlem pokud napeti na stop ventilu je a zavzdusneny to neni |
Autor: | Wizzy [ 20 bře 2009 15:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo. |
Autor: | pbf9 [ 20 bře 2009 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo.
Imobilizér tam není... Je v čerpadle něco mechanického, co může způsobit, že to někdy naftu tlačí a někdy ne? Nemám tucha, jak to uvnitř vypadá... |
Autor: | bobr [ 20 bře 2009 17:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo.
Jo ale stop ventil urcite otevrenej nebyl |
Autor: | Wizzy [ 20 bře 2009 17:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám ![]() |
Autor: | Wawram [ 20 bře 2009 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co vzduchovy filtr to by taky nenastaroval, jen netusim jesli by sel nejaky kour z vyfuku ... je to jen napad ![]() |
Autor: | Karel [ 21 bře 2009 12:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám
![]() A jak u toho Mondea vypnuls motor??? pbf9:A neseka se ti relatko zhaveni?Ale to by se ti asi kourilo z vyfuku, pokud by to bylo timhle. |
Autor: | Wizzy [ 21 bře 2009 14:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel: No jak... vypnu zapalování ![]() |
Autor: | pbf9 [ 21 bře 2009 16:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: Wizzy píše: To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám ![]() A jak u toho Mondea vypnuls motor??? pbf9:A neseka se ti relatko zhaveni?Ale to by se ti asi kourilo z vyfuku, pokud by to bylo timhle. Jak se to pozná, že se seká? Pořád pak svítí kontrolka žhavení? btw, dnes to chytlo jako prd... ![]() ![]() |
Autor: | Karel [ 22 bře 2009 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja vlastne nevim jestli sviti pri vypadku,staci ale zmerit jestli mas napeti na zhavicich pri zhaveni.Myslim teda pri spatnem startu. |
Autor: | pbf9 [ 22 bře 2009 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: Ja vlastne nevim jestli sviti pri vypadku,staci ale zmerit jestli mas napeti na zhavicich pri zhaveni.Myslim teda pri spatnem startu.
Myslíš, jakože kdyby se seklo relátko, tak by nežhavilo a pak to nechytalo? A není ta kontrolka paralelně ke žhavičkám? Takže kdyby nežhavilo, tak by nesvítila ani kontrolka.... já bych tak potřeboval el.šéma, nemá někdo?? |
Autor: | Walker [ 22 bře 2009 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
typickej originální imobilizér s načítáním čipu v klíči v tomhle ročníku mondea nebude, tenhle motor má ještě "malou" řj Lucas EDC a imobilizéry PATS fungujou až s řj EEC-V....takže pokud tam není nějaká univerzální dodělaná imobilizace, tak bych se ubíral jiným směrem...systém žhavení je tam vlastně identickej jako u všech atmosferickejch dieselů, a to autonomním žhavícím relé, které si samo řídí délku žhavení, kontrolka není paralelně spojená se žhavičkama(zhasíná dříve), doba žhavení je delší(závisí na teplotě snímače v relé žhavení).... |
Autor: | pbf9 [ 22 bře 2009 23:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Walker píše: typickej originální imobilizér s načítáním čipu v klíči v tomhle ročníku mondea nebude, tenhle motor má ještě "malou" řj Lucas EDC a imobilizéry PATS fungujou až s řj EEC-V....takže pokud tam není nějaká univerzální dodělaná imobilizace, tak bych se ubíral jiným směrem...systém žhavení je tam vlastně identickej jako u všech atmosferickejch dieselů, a to autonomním žhavícím relé, které si samo řídí délku žhavení, kontrolka není paralelně spojená se žhavičkama(zhasíná dříve), doba žhavení je delší(závisí na teplotě snímače v relé žhavení)....
Zítra to ještě všechno prověřím, stopventil, žhavení, zkusím jestli jde nafta z čerpadla a tak... ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |