fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
startuje/nestartuje http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=22454 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | pbf9 [ 19 bře 2009 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | startuje/nestartuje |
ahoj, prošel jsem hodně příspěvků, ale nenašel jsem nic co mě trápí... mám mondeo 1,8td z roku 1994, čerpadlo lucas, 65kW... krátce a jednoduše, někdy chytne na cvrnknutí a někdy vůbec... tak třeba dnes... od včera stojí venku u baráku, teplota ráno 2st., přes poledne 8st., večer 2st... asi ve tři nažhavím a chytlo hned, několikrát po sobě jsem to opakoval a žádnej problém. pak to zkouším v pět a nic, upně mrtvo, z výfuku nejde nic. teď jsem to zkoušel v osm a zase chytlo bez problémů. když chytne, běží perfektně, nekouří, má výkon... co jsem zkoušel: stop ventil, napětí na něj jde, cvaká, měl jsem ho i rozebranej, cívka je ok. filtr je nový, mezi filtrem a čerpadlem mám mám průhlednou hadičku, bublinky nejsou, nafta nikde neteče, pumpička jde ztuha, tedy asi žádnej problém... opravdu nevím co ještě může mít vliv na tuhle závadu, zkoušel jsem i povolit matici na trysce a pokud nechyta, nafta z trubky netece prosím pomoc... to auto už nemá skoro žádnou cenu, ale nechci se ho zbavit, mám pocit, že je to nějaká blbost... |
Autor: | Wizzy [ 20 bře 2009 08:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Imobilizér? |
Autor: | pbf9 [ 20 bře 2009 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Imobilizér?
Jestli se to pozná, že je na klíčku červená/modrá ploška, tak není, tak asi nemá... to mě také napadlo... |
Autor: | pisty [ 20 bře 2009 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli máš DO na klíči, tak tam ploška být nemusí.... |
Autor: | pbf9 [ 20 bře 2009 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
pisty píše: Jestli máš DO na klíči, tak tam ploška být nemusí....
Nemám DO |
Autor: | nat [ 20 bře 2009 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
pro vyzkoušení funkce immo se dá zabalit klíč do alobalu, ale ve chvíli, kdy to nejede.....je tento test k ničemu |
Autor: | bobr [ 20 bře 2009 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud jde napeti na stop ventil a starter toci tak to nemuze bejt imobilizerem |
Autor: | bobr [ 20 bře 2009 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi bych zkusil vyndat jeden vstrik pripojit ho k cerpadlu kdyz bude vyndanej z motoru a pres den to zas zkousel natocit at mas jistotu ze fakt jde o problem s dodavkou nafty. A pokud ses si jistej ze kdyz to nestartuje tak ta nafta ani nekapne z trubicky tak bude asi neco z cerpadlem pokud napeti na stop ventilu je a zavzdusneny to neni |
Autor: | Wizzy [ 20 bře 2009 15:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo. |
Autor: | pbf9 [ 20 bře 2009 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo.
Imobilizér tam není... Je v čerpadle něco mechanického, co může způsobit, že to někdy naftu tlačí a někdy ne? Nemám tucha, jak to uvnitř vypadá... |
Autor: | bobr [ 20 bře 2009 17:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo.
Jo ale stop ventil urcite otevrenej nebyl |
Autor: | Wizzy [ 20 bře 2009 17:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám |
Autor: | Wawram [ 20 bře 2009 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co vzduchovy filtr to by taky nenastaroval, jen netusim jesli by sel nejaky kour z vyfuku ... je to jen napad |
Autor: | Karel [ 21 bře 2009 12:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám
A jak u toho Mondea vypnuls motor??? pbf9:A neseka se ti relatko zhaveni?Ale to by se ti asi kourilo z vyfuku, pokud by to bylo timhle. |
Autor: | Wizzy [ 21 bře 2009 14:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel: No jak... vypnu zapalování |
Autor: | pbf9 [ 21 bře 2009 16:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: Wizzy píše: To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám A jak u toho Mondea vypnuls motor??? pbf9:A neseka se ti relatko zhaveni?Ale to by se ti asi kourilo z vyfuku, pokud by to bylo timhle. Jak se to pozná, že se seká? Pořád pak svítí kontrolka žhavení? btw, dnes to chytlo jako prd... Já vůbec netuším, jak je to elektricky provázané... žhavení, stopventil a další... |
Autor: | Karel [ 22 bře 2009 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja vlastne nevim jestli sviti pri vypadku,staci ale zmerit jestli mas napeti na zhavicich pri zhaveni.Myslim teda pri spatnem startu. |
Autor: | pbf9 [ 22 bře 2009 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: Ja vlastne nevim jestli sviti pri vypadku,staci ale zmerit jestli mas napeti na zhavicich pri zhaveni.Myslim teda pri spatnem startu.
Myslíš, jakože kdyby se seklo relátko, tak by nežhavilo a pak to nechytalo? A není ta kontrolka paralelně ke žhavičkám? Takže kdyby nežhavilo, tak by nesvítila ani kontrolka.... já bych tak potřeboval el.šéma, nemá někdo?? |
Autor: | Walker [ 22 bře 2009 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
typickej originální imobilizér s načítáním čipu v klíči v tomhle ročníku mondea nebude, tenhle motor má ještě "malou" řj Lucas EDC a imobilizéry PATS fungujou až s řj EEC-V....takže pokud tam není nějaká univerzální dodělaná imobilizace, tak bych se ubíral jiným směrem...systém žhavení je tam vlastně identickej jako u všech atmosferickejch dieselů, a to autonomním žhavícím relé, které si samo řídí délku žhavení, kontrolka není paralelně spojená se žhavičkama(zhasíná dříve), doba žhavení je delší(závisí na teplotě snímače v relé žhavení).... |
Autor: | pbf9 [ 22 bře 2009 23:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Walker píše: typickej originální imobilizér s načítáním čipu v klíči v tomhle ročníku mondea nebude, tenhle motor má ještě "malou" řj Lucas EDC a imobilizéry PATS fungujou až s řj EEC-V....takže pokud tam není nějaká univerzální dodělaná imobilizace, tak bych se ubíral jiným směrem...systém žhavení je tam vlastně identickej jako u všech atmosferickejch dieselů, a to autonomním žhavícím relé, které si samo řídí délku žhavení, kontrolka není paralelně spojená se žhavičkama(zhasíná dříve), doba žhavení je delší(závisí na teplotě snímače v relé žhavení)....
Zítra to ještě všechno prověřím, stopventil, žhavení, zkusím jestli jde nafta z čerpadla a tak... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |