fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

startuje/nestartuje
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=22454
Stránka 1 z 2

Autor:  pbf9 [ 19 bře 2009 22:08 ]
Předmět příspěvku:  startuje/nestartuje

ahoj, prošel jsem hodně příspěvků, ale nenašel jsem nic :( co mě trápí... mám mondeo 1,8td z roku 1994, čerpadlo lucas, 65kW... krátce a jednoduše, někdy chytne na cvrnknutí a někdy vůbec... tak třeba dnes... od včera stojí venku u baráku, teplota ráno 2st., přes poledne 8st., večer 2st... asi ve tři nažhavím a chytlo hned, několikrát po sobě jsem to opakoval a žádnej problém. pak to zkouším v pět a nic, upně mrtvo, z výfuku nejde nic. teď jsem to zkoušel v osm a zase chytlo bez problémů. když chytne, běží perfektně, nekouří, má výkon... co jsem zkoušel: stop ventil, napětí na něj jde, cvaká, měl jsem ho i rozebranej, cívka je ok. filtr je nový, mezi filtrem a čerpadlem mám mám průhlednou hadičku, bublinky nejsou, nafta nikde neteče, pumpička jde ztuha, tedy asi žádnej problém... opravdu nevím co ještě může mít vliv na tuhle závadu, zkoušel jsem i povolit matici na trysce a pokud nechyta, nafta z trubky netece :( prosím pomoc... to auto už nemá skoro žádnou cenu, ale nechci se ho zbavit, mám pocit, že je to nějaká blbost...

Autor:  Wizzy [ 20 bře 2009 08:15 ]
Předmět příspěvku: 

Imobilizér?

Autor:  pbf9 [ 20 bře 2009 08:43 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Imobilizér?

Jestli se to pozná, že je na klíčku červená/modrá ploška, tak není, tak asi nemá... to mě také napadlo...

Autor:  pisty [ 20 bře 2009 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli máš DO na klíči, tak tam ploška být nemusí....

Autor:  pbf9 [ 20 bře 2009 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

pisty píše:
Jestli máš DO na klíči, tak tam ploška být nemusí....

Nemám DO :(

Autor:  nat [ 20 bře 2009 12:03 ]
Předmět příspěvku: 

pro vyzkoušení funkce immo se dá zabalit klíč do alobalu, ale ve chvíli, kdy to nejede.....je tento test k ničemu :(

Autor:  bobr [ 20 bře 2009 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud jde napeti na stop ventil a starter toci tak to nemuze bejt imobilizerem

Autor:  bobr [ 20 bře 2009 14:37 ]
Předmět příspěvku: 

Asi bych zkusil vyndat jeden vstrik pripojit ho k cerpadlu kdyz bude vyndanej z motoru a pres den to zas zkousel natocit at mas jistotu ze fakt jde o problem s dodavkou nafty. A pokud ses si jistej ze kdyz to nestartuje tak ta nafta ani nekapne z trubicky tak bude asi neco z cerpadlem pokud napeti na stop ventilu je a zavzdusneny to neni

Autor:  Wizzy [ 20 bře 2009 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo.

Autor:  pbf9 [ 20 bře 2009 16:23 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo.

Imobilizér tam není...
Je v čerpadle něco mechanického, co může způsobit, že to někdy naftu tlačí a někdy ne? Nemám tucha, jak to uvnitř vypadá...

Autor:  bobr [ 20 bře 2009 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo.


Jo ale stop ventil urcite otevrenej nebyl

Autor:  Wizzy [ 20 bře 2009 17:40 ]
Předmět příspěvku: 

To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám :-D

Autor:  Wawram [ 20 bře 2009 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

a co vzduchovy filtr to by taky nenastaroval, jen netusim jesli by sel nejaky kour z vyfuku ... je to jen napad :)

Autor:  Karel [ 21 bře 2009 12:32 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám :-D

A jak u toho Mondea vypnuls motor???
pbf9:A neseka se ti relatko zhaveni?Ale to by se ti asi kourilo z vyfuku, pokud by to bylo timhle.

Autor:  Wizzy [ 21 bře 2009 14:33 ]
Předmět příspěvku: 

Karel: No jak... vypnu zapalování :-D

Autor:  pbf9 [ 21 bře 2009 16:55 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Wizzy píše:
To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám :-D

A jak u toho Mondea vypnuls motor???
pbf9:A neseka se ti relatko zhaveni?Ale to by se ti asi kourilo z vyfuku, pokud by to bylo timhle.

Jak se to pozná, že se seká? Pořád pak svítí kontrolka žhavení? btw, dnes to chytlo jako prd... :shock: Já vůbec netuším, jak je to elektricky provázané... žhavení, stopventil a další... :(

Autor:  Karel [ 22 bře 2009 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

Ja vlastne nevim jestli sviti pri vypadku,staci ale zmerit jestli mas napeti na zhavicich pri zhaveni.Myslim teda pri spatnem startu.

Autor:  pbf9 [ 22 bře 2009 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Ja vlastne nevim jestli sviti pri vypadku,staci ale zmerit jestli mas napeti na zhavicich pri zhaveni.Myslim teda pri spatnem startu.

Myslíš, jakože kdyby se seklo relátko, tak by nežhavilo a pak to nechytalo? A není ta kontrolka paralelně ke žhavičkám? Takže kdyby nežhavilo, tak by nesvítila ani kontrolka.... já bych tak potřeboval el.šéma, nemá někdo??

Autor:  Walker [ 22 bře 2009 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

typickej originální imobilizér s načítáním čipu v klíči v tomhle ročníku mondea nebude, tenhle motor má ještě "malou" řj Lucas EDC a imobilizéry PATS fungujou až s řj EEC-V....takže pokud tam není nějaká univerzální dodělaná imobilizace, tak bych se ubíral jiným směrem...systém žhavení je tam vlastně identickej jako u všech atmosferickejch dieselů, a to autonomním žhavícím relé, které si samo řídí délku žhavení, kontrolka není paralelně spojená se žhavičkama(zhasíná dříve), doba žhavení je delší(závisí na teplotě snímače v relé žhavení)....

Autor:  pbf9 [ 22 bře 2009 23:13 ]
Předmět příspěvku: 

Walker píše:
typickej originální imobilizér s načítáním čipu v klíči v tomhle ročníku mondea nebude, tenhle motor má ještě "malou" řj Lucas EDC a imobilizéry PATS fungujou až s řj EEC-V....takže pokud tam není nějaká univerzální dodělaná imobilizace, tak bych se ubíral jiným směrem...systém žhavení je tam vlastně identickej jako u všech atmosferickejch dieselů, a to autonomním žhavícím relé, které si samo řídí délku žhavení, kontrolka není paralelně spojená se žhavičkama(zhasíná dříve), doba žhavení je delší(závisí na teplotě snímače v relé žhavení)....

Zítra to ještě všechno prověřím, stopventil, žhavení, zkusím jestli jde nafta z čerpadla a tak... :shock:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/