fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zvažuju 1,6TDCi, máte zkušenosti?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=22492
Stránka 1 z 2

Autor:  Leny [ 22 bře 2009 10:53 ]
Předmět příspěvku:  Zvažuju 1,6TDCi, máte zkušenosti?

Čau, co říkáte na motory tdci? Konkrétně mi jde o fiestu r. 2006 1,6tdci.. Najezdím tak 40tis. ročně, jde mi o poruchovost - nákladnost, jak dlouho třeba vydrží turbo atd.. Dík za vše. L.

Autor:  kadlo [ 22 bře 2009 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

Mám Focuse 1.6TDCi 80kW a naprostá spokojenost.. akorát mi odchází Dvouhmotový setrvačník (cena cca 15 tisíc), je to vina předchozího majitele, jezdil s tím tak, že ten motor asi dusil...

jinak paráda,

Co sem tam pozoroval, tak sehnat Fiestu v 1.6TDCi je dost problém... hledal sem našim Fusiona s 1.6TDCi a nic sem nenašel... skoro všechny tady ty malý auta mají "jen" 1.4 TDCi...

Autor:  Leny [ 22 bře 2009 17:23 ]
Předmět příspěvku: 

tohle by bylo 1,6tdci 66kW, teda turbo na pevno nastavené. Ta verze 80kW ve focusu už má snad naklápění lopatek.. Jinak já mám vyhlédnutou jednu konkrétní už s 1,6 :-) Tu 1,4tdci nechci, je to jen 8v a takový rozdíl v ceně to už není. dík

Autor:  kadlo [ 22 bře 2009 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

jj, 80kW má nastavitelnou geometrii lopatek... já bych do tý 1.4 nešel... 51 kw nebo 55 kw nebo kolik to vlastně má, mi přijde málo... občas je málo i těch 80kw... :( ale zas Fiesta je podstatně lehčí než Focus, tak tam bude 90 koní stačit...

taky záleží jak s ní budeš jezdit, pokud po městě a občas někam vyjet nebo jezdit vzdálenosti do 10 km... naftu bych si nekupoval... je jí škoda... pořád studenej motor a chudák turbo

Autor:  Leny [ 22 bře 2009 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Jezdím tak 40% město, 40% dálnice a zbytek jsou pojížďky atd, jak říkám, najezdím tak 40tis. za rok. Teď mám 75ti koňovou fiestu zetec, v benzínu a stačí to, ba spíš naopak, je to dobrý svezení. Proto si myslím že tahle nafta by yla dobrá, ale někdo tvrdí, že tdci nejsou dobrý motory.. no nevím. Jezdil jsem se služebním focusem 1,6tdci 66kW v kombajnu, v poho to jelo se čtyřma lidma 200 tachometrových a spotřeba byla tak do šesti, to se mi líbilo..

Autor:  kadlo [ 22 bře 2009 17:57 ]
Předmět příspěvku: 

Já si hlavně myslím, že v dnešních motorech nejsou rozdíly... liší se jen označením... technologie sou všude stejný...

40 tkm za rok to už je určo na naftu a vyplatí se... já teď ezdím hodně brno a nalítám taky těch 40 tkm... až tam za rok přestanu jezdit, asi bych zvážil benzín... uvidíme...a le s naftou se jede báječně... minule sem prohnal se svýma 80kW 92 kW benzinovou oktu, že se maník nestačil divit :-D

Autor:  Leny [ 22 bře 2009 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

No já pravě naftu moc nemusím, mám radši benzín, tohle se mi jen líbí jako celek.. Co turbo, kolik máš najeto?

Autor:  kadlo [ 22 bře 2009 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

včera sme překonali 140 tkm... my ho máme asi posledních 18 tkm... turbo je nesmrtelný při dobrým zacházení... po dojetí, minutky - 2 minutky vychladit a hlavně to nehonit studený... pak Turbo vydrží celou životnost auta... :-D snad teda

Autor:  Leny [ 22 bře 2009 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

hm tohle má najeto něco přes 30tis, tak to snad vydrží chvíli..

Autor:  kadlo [ 23 bře 2009 00:06 ]
Předmět příspěvku: 

jj, to určitě vydrží 8)

Autor:  mates.blue [ 23 bře 2009 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim jak je to teď, ale asi tak před rokem mi známej z Fordu říkal, že motory TDCi nechtěli papat naftu z některých nekvalitních benzínek, tak nevím jak je to teď. Takže pozor pozor :smt018 A jedině Shell - V Power Diesel :D

Autor:  kadlo [ 23 bře 2009 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

To není nešvar TDCi motorů, ale motorů se vstřikováním Common-Rail jako vůbec... A Shell V-Power diesel není žádnej zázrak... podle testů nafty je to obyč průměr... nejlíp z testu vyšla Benzina Verva Diesel...

Autor:  jozkablack [ 23 bře 2009 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

TDCi u Forda jsou vlastně HDi u Peugeota. Jinak s tou naftou souhlas ...v testech Shellka propadla. Jen jsem si myslel že cena vs. kvalita vyhrál Top Q 10 od Benziny.
Jinak ještě těch 66kW v TDCi budou na tu Fiestu super svezení.

Autor:  Leny [ 23 bře 2009 23:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jozkablack - jo jsem koukal že to je motor vymyšlený ve spolupráci s PSA.. Jinak bude to má první nafta, srdcem jsem spíš příznivcem benzinu, ale uvidíme.. Snad už ve čtvrtek poreferuju :-)

Autor:  jozkablack [ 23 bře 2009 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

Taky jsem kdysi hlásal...nafta jedině do kamen a teď bych se asi jen těžko k benzínu vracel.

Autor:  Karel [ 24 bře 2009 08:49 ]
Předmět příspěvku: 

jozkablack píše:
Taky jsem kdysi hlásal...nafta jedině do kamen a teď bych se asi jen těžko k benzínu vracel.

Presne tak, benzin patri do letlampy!!!! :twisted: :twisted:

Autor:  kadlo [ 24 bře 2009 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

nebo do sekačky :-D na normální jízdu bych benzina nechtěl 8) ale na blbnutí jo... jezdil sem s Focusem II ST a to bylo jinčí žrádlo :-D

Autor:  Leny [ 24 bře 2009 13:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ty jo benzín.. nemůžu si stěžovat. Pokud člověku nejde o spotřebu tak je to jasná volba :-) Ale mě jde teď o auto jako celek, má to tenhle motor a myslím, že to zkousnu. uvidíme, zítra už možná pro ni jedu.. :-)

Autor:  Leny [ 25 bře 2009 22:58 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem to dnes přivezl.. hmpff.. chrochták.. doufám, že se mi začne líbit trochu víc..

Autor:  kadlo [ 25 čer 2009 17:41 ]
Předmět příspěvku: 

hlavní výhody v naftě vidím v tom, že když vedle sebe postavíš 80kw v benzinu a 80kw v naftě a auta jsou cca stejně těžký, tak ten benzin nemá šanci :-D a přitom žere půlku... :twisted:

horší je to s lehkejma autama... kámoě má Hondu... cca 70 kw a dám ho tak tak... je hold o cca 350 kg lehčí

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/