fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Hvízdnutí turba(vyřešeno)
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=22601
Stránka 1 z 2

Autor:  junior [ 27 bře 2009 09:53 ]
Předmět příspěvku:  Hvízdnutí turba(vyřešeno)

Předevčírem jsem si dotáhl z Belgie Ford Focus 1.6Tdci/66KW 06/2005 najeto 88000km, sám jsem s ním najel 2100km, bez závad až včera večer.... jen upřesním, jelikož nejsem žádnej závodník otáčky max do 4000 a řadím, ale právě při nástupu turba se mezi 3-3500 ozve hvízdnutí, jako by něco proklouzlo, nebo se přisál vzduch někam kam nemá, netušíte někdo co to může být???? díky za rady Mates

Autor:  BATMAN [ 27 bře 2009 12:09 ]
Předmět příspěvku: 

S dieselem tocis 3500 a prej nejsi zavodnik? :D
Tydle tocky odpovidaji cca 130km/h na 5ku ci ridice se sportovnim duchem.
Jinak nepopsal jsi co se sane. Spadne vykon?

Autor:  pbjun [ 27 bře 2009 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

Ty tocis naftaka jak ja benzina :D To ze se ozve hvizdnuti nemusi nic znamenat, je tam turbo a to je proste slyset - tozn pokud nemas jine potize krom zvuku tak by to melo byt zcela v poradku...

Autor:  junior [ 27 bře 2009 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

jak jsem to poslal, tak jsem si to uvědomil, není to tak vysoko, je to mezi 2-2500, mám vykoukanej posunutej ciferník z vochcávky :-) je to zvuk jako při čištění počítače vysavačem když se foukne do vrtule chlazení bohužel dycky když mi to udělalo, tak jsem podvědomně sundal nohu z plynu, tak nevím jestli potom spadne výkon :-(

Autor:  BATMAN [ 27 bře 2009 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus projit hadice od/k turbu jestli tam nekde neni prasklinka ikdyz vzhledem k rocniku by byt jeste nemela, ale cert vi. Jinak bych radeji zajel do odborneho servisu ford a pockal si co ti reknou. Shanet novy turbo asi nebude levna zalezitost.

Autor:  junior [ 27 bře 2009 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

no koukal jsem na to a hadice mezi filtrem vzduchu a turbem mi přijde povolená, jestli je naprasklá nevím, a hlavně je kolem ní olej (nevím, jestli to není špatně :-()

Autor:  BATMAN [ 27 bře 2009 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

Mno tak to muze byt pruser!!!
Casem se vzdy nejaky svincik od turba az k filtru dostane, ale jestli tam je spousta oleje tak propousti turbo = umira. Fakt bych hned zajel do forda ci dobreho servisu.

Autor:  pbjun [ 27 bře 2009 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

No asi bych to hned zacal resit... Buh vi kolik to ma skutecne najeto (ja sem po roce a pul zjistil ze mam skutecnych 320tis a ne jen 191) :D Takze asi ford servis a tam Ti reknou. Olej v hadici turba je pruser pokud je ho vic nez male mnozstvi - tezko rict ktere je male mnozstvi...

Autor:  junior [ 27 bře 2009 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

není to jako že by to teklo, nebo že by pod ním byla kaluž, je tam čas odčasu kapka oleje!! chlapi vy mě děsíte, spíš jsem doufal že mi řeknete že si mám jen někde něco dotáhnout :cry: :roll: třeba tu hadici od filtru nebo tak :cry:

Autor:  junior [ 27 bře 2009 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

a zapomněl jsem dodat že to dělá jen na trojku...při zmíněných otáčkách, fakt mi to přijde jako by někde ufoukl vzduch nebo tak něco...

Autor:  BATMAN [ 27 bře 2009 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

Mno tak jestli je to sem tam kapka tak by to melo byt ok.
Jinak hadici vyndej, dobre prohledni a pak fest dotahni a projed.
Ono takhle na dalku je tezko delat zavery....

Autor:  Freeman [ 27 bře 2009 14:50 ]
Předmět příspěvku: 

zatial jazdi ako doteraz a ked ti odíde turbo tak s tym uz nic neurobis jednoducho ho budeš musieť dat zrepasovat alebo najlepšie nove

Autor:  mondeo [ 27 bře 2009 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Nenech se vyplašit. jestli to máš mastný mezi filtrem a turbem, tak to dělá odvětrání z krytu ventilů na hlavě. Průser by byl, kdyby jsi měl velké množství oleje za turbem. Ubývá ti olej ?

Autor:  junior [ 27 bře 2009 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

to nevím, olej jsem měnil ve středu, takže úbytek není patrný :(

Autor:  jozkablack [ 27 bře 2009 23:42 ]
Předmět příspěvku: 

Z toho oleje nepanikař. Pokud neni větší úbytek oleje. To že se tam olej objevý, neni tak vzácný. I já ho tam mám. Je to nepatrný množství a na měrce neznatelný. Jinak vytáčíš ho jako pra*e. 4000 a řadíš :shock: ....130km/h´= 2900ot/min. tak se nediv že se ozve písknutí. Jinak pokud se Ti ta hadice zdá volná, tak jí prostě dotáhni....nic tim nezkazíš, ba naopak.

Autor:  junior [ 28 bře 2009 00:24 ]
Předmět příspěvku: 

jak říkám, pomíchaly se mi budíky, fakt nejsu žádnej magor :-) ikdyž je fakt, že jsem za něj párkrát vzal, ale to prohvízdnutí se objevilo při celkem klidné jízdě :-(

Autor:  pisty [ 29 bře 2009 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

Já se předem omlouvám jestli řeknu blbost - nevím jak je to u TDCi - Ale není normální, že si turbo hvízdne? dokonce někteří otuzeři si dělaj "píšťalky" do svodů, aby jim to hvízdlo jako "turbo" i když ho nemaj...
Jak říkám, nevím jestli Fofo TDCi má hvízdat, nebo ne - nikdy jsem v něm nejel... ALe mě mondík hvízdá a na 3ku je to nejzřetelnější...

Autor:  pbjun [ 29 bře 2009 12:58 ]
Předmět příspěvku: 

No ve skutecnosti by nemelo byt slyset teda dle toho co se rika o techto motorech.

Autor:  jozkablack [ 29 bře 2009 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Mám TDDi a když za něj vemu tak mi v největšim tahu hvízdne taky. Jinak u Ochcávek TDi je to zřetelný i když projede jen kolem a přidá plyn.

Autor:  Alexa [ 30 bře 2009 08:33 ]
Předmět příspěvku: 

Buď v klidu dotáhni hadice, malé množství oleje je v pohodě oni to na západ od našich hranic taky moc neprožívají, spíš úplná čistota by vypovídala o tom že se auto někdo pokoušel připravit na prodej, hvízdat by to moc nemělo nic méně mohl jsi protáhnout obtokový ventil ten při otevření dokáže divy, ty tvoje 4000 to je nářez tak netočím ani staříka natož ropáka

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/