fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Tlak ve vodě a kouř z výfuku
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=22762
Stránka 1 z 1

Autor:  hiphoper123 [ 04 dub 2009 17:50 ]
Předmět příspěvku:  Tlak ve vodě a kouř z výfuku

Zdravim,potřeboval bych poradit.Mám Escorta 1.8td (to slabší). Když je motor v chodu a mám zavřené víčko nádobky na vodu,tak se tam dělá tlak a začne se z výfuku docela dost kouřit ( bílý až šedý kouř ) .Když víčko z nádobky vyndám,tak se přestane kouřit z výfuku.Tak jsem sundal hlavu. těsnění i hlava vypadají v pořádku. Tak mě napadá,že by musela být hlava prasklá někde vevnitř. Pokud to je tedy hlavou,nevíte někdo o nějaké?Půjde i hlava z 1.8D ,nebo musí být TD ?

Děkuji za rady.

Autor:  Chuck [ 06 dub 2009 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

A voda ti ubejvala? Jinak na TD pasuje hlava z D. Ja mam taky Escorta 51kW a nedavno jsem na nem tu hlavu menil z nakyho starsiho diesela.
EDIT: viz zde http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=22604

Autor:  wendull [ 30 dub 2009 05:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tlak ve vodě a kouř z výfuku

hiphoper123 píše:
Zdravim,potřeboval bych poradit.Mám Escorta 1.8td (to slabší). Když je motor v chodu a mám zavřené víčko nádobky na vodu,tak se tam dělá tlak a začne se z výfuku docela dost kouřit ( bílý až šedý kouř ) .Když víčko z nádobky vyndám,tak se přestane kouřit z výfuku.Tak jsem sundal hlavu. těsnění i hlava vypadají v pořádku. Tak mě napadá,že by musela být hlava prasklá někde vevnitř. Pokud to je tedy hlavou,nevíte někdo o nějaké?Půjde i hlava z 1.8D ,nebo musí být TD ?

Děkuji za rady.


Kolik ma nalitano? je to vic jak 180 tis? jestli ma kolem 200-250tis, bude to z 50% tesneni. to je unikum FORD :-).
Nechal bych si natlakovat hlavu nez bych ji tam daval zpet nebo udelal neco jako rengen na plyn(je to nedestrukcni zkouska, dela se treba na turbinach).
Ale jeste nez ji das na prezkouseni bych vzal nejaky ocelovy pravitko a zkontroloval vsemi smery rovninnost. pokud neni skrivena(prohnuta - konkavní :-) z matiky), tak to bude nejspis jen tesnenim , staci jen malinka skulinka a cestu si to najde. Jinak je to praskly u voditka na vyfuk, potrubi, oba pripady jsem zazil.
A ted mam 3, ze mi voda doslova fouka do oleje. dnes sundam konecne hlavu , tak jsem zvedavej co to bude, zda hlava nebo jen tesneni. Ale pocitej s tim ze eskortacky TD hlavy rado praskaly. Takze tohle jsou jen samy dohady, hlavni je to natlakovani.
Pic a pak napis , jsem zvedavej

Autor:  manduss [ 30 dub 2009 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

Hlásím se do klubu. Mám naprosto stejný problém až na to, že je to 1.8D. Taky na volnoběh čudí, v nádržce je tlak. Hladina je pod minimem. Otevřu víčko, do nádržky se nahrne voda a přestane čudit.
Chci se zeptat. Zatím mi to nedělá nějaký problémy, ani voda se při běžný jízdě neztrácí. Když na to šlápnu, tak se ztratí, ale není v oleji. Dá se s tím normálně jezdit aniž bych něco oddělal úplně a oprava pak přišla na dalších x tisíc? Kdysi jsem měnil těsnění pod hlavou na dvojkovým golfu. Tam jsem musel koupit těsnění a šrouby. Předpokládám, že to tady je stejný. Asi za 10 tisísc km mě čekaj rozvody. Měl bych to vyměnit rovnou taky? Moc se mi do toho nechce vrážet peníze, tak jestli se s tím dá normálně jezdit, bych to nechal bejt.

Autor:  wendull [ 30 dub 2009 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

manduss píše:
Hlásím se do klubu. Mám naprosto stejný problém až na to, že je to 1.8D. Taky na volnoběh čudí, v nádržce je tlak. Hladina je pod minimem. Otevřu víčko, do nádržky se nahrne voda a přestane čudit.
Chci se zeptat. Zatím mi to nedělá nějaký problémy, ani voda se při běžný jízdě neztrácí. Když na to šlápnu, tak se ztratí, ale není v oleji. Dá se s tím normálně jezdit aniž bych něco oddělal úplně a oprava pak přišla na dalších x tisíc? Kdysi jsem měnil těsnění pod hlavou na dvojkovým golfu. Tam jsem musel koupit těsnění a šrouby. Předpokládám, že to tady je stejný. Asi za 10 tisísc km mě čekaj rozvody. Měl bych to vyměnit rovnou taky? Moc se mi do toho nechce vrážet peníze, tak jestli se s tím dá normálně jezdit, bych to nechal bejt.


Chces pravdu nebo lez? Po pravde nouzove s tim jde jezdit, ale jen na kratky vzdalenosti. Jinak je to casovana bomba, a nehlede na to, ze voda je pekny svinstvo a ve valcich se chova kadetivne pri techto tlacich, takte pokud mas aspon trochu casu a nejaky ten peniz ale i chit zachranit motor, udelej to hned. Jinak pujde motor do kytek do cca 2 tis km nebo s fouklyho tesneni se muze stta ze praskne hlava diky tepelnym dilatacim.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/