fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Po vyčištění menší výkon motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=2282
Stránka 1 z 1

Autor:  karner [ 21 dub 2005 14:41 ]
Předmět příspěvku:  Po vyčištění menší výkon motoru

Vážení,
na základě informací získaných na tomto webu jsem přistoupil k nástedujícím úkonům.
1) vyměnil jsem jetý filtr sání za nový
2) jemně jsem očistil štětečkem MAF, váhu vzduchu
3) vyčistil jsem InterCooler
4) celkově jsem vyčistil paroží sání od bordelu z EGR ventilu
5) odpojil jsem ten EGR ventil
6) nakonec jsem restartoval ŔJ

a od té doby to je strašně líný to auto, skoro se ani nerozjedu, připadá mi, že turbo zabírá až při vysokých otáčkách, nejde za plynem, celkově jsem nespokojen. Napadá vás, kde jsem udělal chybu? Nebo co mám teď dělat.

Autor:  Karel [ 21 dub 2005 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tesni ti vsechno?Zapoj znovu EGR.A znovu vsechno prekontroluj!Zapojil jsi vsehny konektory?Proste vylucovaci metoda.Jinak nevim ,chtelo by to videt.

Autor:  Michal-MS [ 22 dub 2005 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

zkus překontrolovat hadičku co vede od turba k čerpadlu, když tam není tak je to taky strašně zdechlé a nedá se s tím jezdit - rychle :P
Z turba vede část hadičky pak je trubka a pak u čerpadla zase nějaká hadička.

Autor:  karner [ 31 črc 2005 10:29 ]
Předmět příspěvku:  Nezabírající turbo

Vážení kolegové,
uběhly tři měsíce a mě to jede pořád stejně blbě, možná i hůř. Zkontroloval jsem těsnot za turbem, jestli to neufukuje (neufukuje), odpojit jsem MAF jesli nedává španý hodnoty (žádná změna). Podle mě už mi vůbec nezábírá turbo. Čím by to mohlo být? Prosím taky o radu, kde by mně to případně mohli zjistit v Brně a nejbližším okolí. Nechci naletět nějakýmu předraženýmu nemakačenkovi.

Autor:  ACEMajky [ 01 srp 2005 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem na to vcera po netu prisli, ma praskou hadicku mezi turbem a cerpadlem - se divim, ze s tim vydrzel 3 mesice jezdit

Autor:  Návštěvník [ 01 srp 2005 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

:smt038 :smt038 :smt038 :smt038 :smt038 :smt038

Autor:  karner [ 02 srp 2005 09:45 ]
Předmět příspěvku:  Je to tak

Dámy a pánové, přátelé... je to tak! :D
Všechny výše popsané problémy byly způsobeny prasklou, skoro až přetrženou, hadičkou řízení přetlakového přidávání nafty. Hadičku jsem vyměnit za tlakovou hadici (originál u forda by byla na objednávku a stojí 395 Kč :evil: ). Problém je v tom, že trubička má průměr cca 3 mm a na druhé straně čerpadlo tak 6-7 mm. Vyřešil jsem to silnější hadicí cca 6 mm a na straně trubičky jsem použil vložku z hadičky průměr 3 mm a stáhl objímkami. Jede to výborně. :twisted:

Autor:  Niraj [ 31 srp 2007 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové, plíííís.
Můžete mi poradit, kde bych našel a jak vypadají MAF a ERG. Potřeboval bych s tím taky něco udělat, ale to je asi nutný to nejdřív najít. :oops:
A kdyby byly fotečky .... :-D

Intercooler předpokládám se čistí jen stlačeným vzduchem.

Jsem nováček, prdlajs o tom vím, ale já vás doženu .... :lol:

Díky, Niraj

Autor:  ACEMajky [ 03 zář 2007 07:42 ]
Předmět příspěvku: 

Takze EGR (ne ERG) je zde - pod intercoolerem - ta mastna banka co do ni vee hadicka:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... er/05.html

MAF je hned za AIRBOXEM (tam kde mas vzduchovy filtr, tak za nim) - vede do nej kabel a konektorem:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... or/03.html
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... or/05.html

No a intercooler sem cistil technickym benzinem - vyplachnul sem ho,a le u me to nebylo potreba, zadny zazrak z tooh netekl

Autor:  nat [ 04 zář 2007 17:41 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem to poctivě rozebral - intercooler vymyl- jako AceM. pak jsem rozebral i potrubí k EGRu - vyčistil - http://www.nat.hu.cz/motor/dsc06219.jpg

taky nový kroužek mezi výfuk. paroží a intercooler

jestli to pak jelo líp, těžko říct, ale aspoň mám pocit, že jsem pro to všechno udělal

Autor:  Niraj [ 05 zář 2007 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

Díky chlapi.

Taky na ten EGR mrknu, mám to tam zahnojený celý od oleje.
A ten MAF já tam vůbec nemám. Z krabice vzd. filtru vede hned ta tlustá hadice vedení vzduchu. Bez mezikusu, tedy MAFu. Ani mi tam okolo nepřebývá nikde nezapojený konektor pro ten MAF. Taky mám jinej tym krabice vzd. filtru. Obdélníkový, ne jako ACEMajky. Je možné že byly i jiné typy motorů, tedy bez MAFu. Můj typ motoru je RFS.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/