fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Za jízdy chcíplo a už nenastartovalo - pomoc http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=22891 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | rolfovo [ 10 dub 2009 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | Za jízdy chcíplo a už nenastartovalo - pomoc |
Hezký den, tak jsem dneska jel z práce, auto (Ford Fiesta TDi, r.v. 1999) jsem jako vždycky bez problémů nastartoval a nebyl žádný problém. Ujel jsem asi 15 km a při jednom z rozjíždění na semaforu mi auto chcíplo (těžko říct jestli to byla moje vina - málo plynu nebo tak něco), každopádně chtěl jsem znova nastartovat a pokračovat v jízdě, ale už se mi to nepodařilo. Motor se normálně protáčel, žádné zvláštní doprovodné zvuky se nekonaly, ale motor už prostě nenaskočil, musel jsem potupně z křižovatky tlačit ručně na chodník... Znovu bych rád zdůraznil že motor byl zahřátý a problémy se starty jsem nikdy neměl ani u studeného motoru. Ještě jsem doufal že je motor třeba přehřátý a chytne až zchladne, ale nestalo se tak Máte někdo nějaký tip čím by to tak mohlo být? Předem děkuju... |
Autor: | KKKuba [ 10 dub 2009 23:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
čidlo polohy klikovky?Kdyz odejde tak motor bezi dal ale potom uz nenaskoci... |
Autor: | rolfovo [ 15 dub 2009 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem se dozvěděl krutou pravdu - diagnostika hlásí poruchu vstřikovacího čerpadla. Je to 1.8 TDi z roku 2000 a má najeto cca 200 tisíc km. Co myslíte, má cenu to opravovat, nebo se to už s ohledem na kupní cenu nevyplatí a bude lépe to rozebrat, rozprodat na ND a koupit něco jiného? Díky moc za rady... |
Autor: | Karel [ 15 dub 2009 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud mas jinak auto OK ,tak bych vrazil prachy do repase a mel pokoj.Vzdyt je to srdce auta a potom bys mel na dlouho pokoj.Samozrejmne zalezi na cene.Pokud ale uz jsi chtel novejsi auto tak je to tezka volba. |
Autor: | Marpie [ 16 dub 2009 07:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
rolfovo píše: Tak jsem se dozvěděl krutou pravdu - diagnostika hlásí poruchu vstřikovacího čerpadla. Je to 1.8 TDi z roku 2000 a má najeto cca 200 tisíc km. Co myslíte, má cenu to opravovat, nebo se to už s ohledem na kupní cenu nevyplatí a bude lépe to rozebrat, rozprodat na ND a koupit něco jiného? Díky moc za rady...
No pokud se nepletu a máš motor TDDi nebo Di tak tam máš čerpadlo Bosch VP44, které je svou náhlou smrtí pověstné. A právě do motorů TDDi a Di je Ford z počátku výroby do cca 2001 dával. Nejvíc odchází asi v Oplech 2,0 Di a 2,0 DTi ale i v náklaďácích, a jiných autech a právě i ve Fordech z počátku výroby. A jak píše Karel - pokud Ti na autě záleží tak čerpadlo nech zrepasovat mělo by to stát cca 20-25 tis, pokud ale uvažuješ o něčem novějším tak neopravovat. Je to ale hlavně o Tvé volbě prostě jestli do toho ty prachy vrazit chceš tak je vraz a jestli nechceš tak to neopravuj. |
Autor: | rolfovo [ 16 dub 2009 09:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky vám za rady. Psal jsem do diesel servisu a zjišťoval cenu opravy a prý od 5.000 do 20.000 podle typu závady. Nabízeli, že čerpadlo připojí na diagnostiku, která ukáže co s ním přesně je a podle toho mi tak nějak odhadnou cenu. Jen ještě nevím, jestli se bude muset čerpadlo vyndat nebo jsou schopni to nějak připojit bez toho, aby se muselo vyndavat... |
Autor: | Marpie [ 30 dub 2009 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jak jsi dopadl? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |