fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 13:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2009 21:50 
Caute,kam ide signal od čidla teploty chlad.kvapaliny,na teplomer a ešte?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 lis 2009 13:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Do riadiacej jednotky.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2010 10:47 
Offline
Nováček

Registrován: 13 led 2010 12:18
Příspěvky: 1
nedávno jsem měnil motor 1.8d za 1.8td z mondea do escorta motor byl potkanej takže sem dělal komplet generálku. Motor jsem koupil bez řj doted ji tam nemam a motor slape jak hodiny zadny egr ktery vlastně není egr v pravym slova smyslu slouzi jen k rychlejsimu zahřatí motoru stejně jako předehřev nafty. z vlastní zkusenosti vim ze dela akorat pěknej bordel kdyz je nefunkční zanášení saciho filtru atd. co se týče imobilizeru u nafty je to primitivní odpojuje se je stop ventil takze k nemu stačí přivest napětí a je to takhle to udelali i v autorizovaným servisu .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2010 18:47 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
faltusák píše:
nedávno jsem měnil motor 1.8d za 1.8td z mondea do escorta motor byl potkanej takže sem dělal komplet generálku. Motor jsem koupil bez řj doted ji tam nemam a motor slape jak hodiny zadny egr ktery vlastně není egr v pravym slova smyslu slouzi jen k rychlejsimu zahřatí motoru stejně jako předehřev nafty. z vlastní zkusenosti vim ze dela akorat pěknej bordel kdyz je nefunkční zanášení saciho filtru atd. co se týče imobilizeru u nafty je to primitivní odpojuje se je stop ventil takze k nemu stačí přivest napětí a je to takhle to udelali i v autorizovaným servisu .


asi tě trochu vyvedu z rovnováhy. Tatík si dovezl escorta 1,8td r.v. 96 .. mělo to předvstřik, hlídanou trysku, váhu vzduchu, solenoid a všechny tyhle krásný elektronický věcičky . .a jelikož jsme oba docela ostřílení forďáci, říkali sme si " dáme napětí na stopventil a je to .." ouha .. dali sme napětí, nic .. z čerpadla jsme nemohli dostat ani kapku nafty . .dokonce sme tam dávali jiný .. asi 5 sme jich vyzkoušeli .. pak už sme si nevěděli rady a pozvali si maníka s notebookem .. ten napíchnul kabel, něco zamumlal, něco odblokoval a motor naskočil na půl otáčky ... takže to asi tak jednoduchý nebude ;-)

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2010 20:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tam jde o imobilizér, kterej je přímo v čerpadle

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2010 23:00 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
no dyť to řikám ne ? ;-)

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 21:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
anthAn píše:
Tam jde o imobilizér, kterej je přímo v čerpadle

Ale i ten jde obejit. Ja uz mam cerpadlo bez imo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2010 19:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
jak si obešel imo?

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2010 20:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Delal mi to znamej takze presne nevim. Zkusim se ho zeptat jestli mi to prozradi:)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2010 22:29 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2009 16:29
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha
nevíte někdo co a jak když chci vyměnit motor a mam tam 51 kw a chci tam naprat 66 kw motor... jestli mi to pak projde technickou by mě zajímalo? dík za radu :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 dub 2010 21:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Důležitý je ten kód motoru a jelikož je jiný, tak to neprojde. :smt006

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 dub 2010 21:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
Leda motor bez příslušenství nechat svuj a navěšat tam 66 kw věci okolo

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 čer 2011 21:38 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2011 23:58
Příspěvky: 11
Zdarec nevíte někdo co je tohle??
Kód:
http://spip.rajce.idnes.cz/Auto#NEVIM.jpg


Sou vod toho 3 drátky a sou naprosto votřepaný, dělalo to problémy s otáčkama motoru. Sem to na sichr objel izolačkou ale jelikož nevím co to je a drátky se nedají vyměnit kvůly té spi..né V spojce tak nevim co koupit. Poraďte please. F.Escort 1994 1,8TD 66kw

_________________
Ford Escort 1.8i 77kw r.v.1994


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2011 20:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2011 23:58
Příspěvky: 11
Tak vám děkuju za odpovědi :evil: Tak mi aspoň někdo napište jestli se dá ten potenciometr škrtící klapky rozebrat a vyměnit drátky a jak na to. Páč 3litry za novej se mi dávat nechce. díkec

_________________
Ford Escort 1.8i 77kw r.v.1994


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2011 22:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Potenciometr škrtící klapky to neni, protože ropa nemá škrtící klapku :-D .. je to potenciometr polohy plynu. A rozebrat to mužeš zkusit, když už je to teď domrdaný, tak už neni co zkazit .... třeba by se nechalo do toho konektoru natvrdo napájet dráty, co říkáš?

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2011 19:44 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2011 23:58
Příspěvky: 11
To je ve své podstatě to samý, když se to dojebe tak už auto nejede :-D. No asi se na to vyjebu dokud to jede tak to nechám. Díkec

_________________
Ford Escort 1.8i 77kw r.v.1994


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 bře 2012 19:57 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
kto by mi vedel povedat v com je rozdielny motor TDDI od TD motora? SU tam rovnake napr bloky, piesty, atd teda spodok motora? je mi jasne, ze bude ina hlava,, a ostatne ustrojenstvo okolo hlavy,, a tiez by som chcel vediet v com je ina prevodovka na TDDI,, DIKI moc...

PS: nikde to tu nieje,, keby niekto chcel pisat, ze mam hladat :D

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 bře 2012 20:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Nikde to tu neni a asi to tu nebude ani nikdo vědět...

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2012 14:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
http://cs.autolexicon.net/articles/tddi ... injection/

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 srp 2012 17:09 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
mozno blba otazka,, ale na kerieho joba su v Escortoch dva TD motory, ktore sa lisia len tym, ze jeden ma elektroniky jak nasratej, a druhy zas nema nijaku,, oba maju zhodne vykony (66kW),, nechapem zmysel.. dalsia otazka ak RFS je motor s RJ, tak teoreticky je chipovatelny?

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz