fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Debata o tom, jak je to s TDmotory v escortech
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=2290
Stránka 2 z 4

Autor:  Bendy&Macíček [ 07 lis 2005 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

co ze to jako s tou audi? o tom leonkovi jsem to tady cetl, to je moc skoda, jednoho jsem potkal v nedeli v Liberci, ale mel jinou SPZ... i kdyz tu vymění. to ja tam ale asi nejspiš pojedu s Escortem, i kdyz mohl bych s osahat i mondeo, ale s tim se nedá tolik řádit... ale zase ja asi nebudu menit gumy tak na letních by mohla bejt prdel ne :-)

Autor:  ACEMajky [ 07 lis 2005 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

Coto bude za 4 kolku nebudu prozrazovat, jeste si tak 14. dni pockejte....

Leona poznas nej podle zadnich cirejch lamp a napisu vzadu cervenym TDi a Cupra R


Uz se tesi na snih.. (ale to jsme v jiny sekci)

Autor:  bmw520i [ 19 čer 2007 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Čau děcka, když už tu rozebíráte tak ty TDčka, chtěl jsem se zeptat.. Jaký je rozdíl mezi jednotlivýma motorama (TDčkama) u escortů různých výkonnů? Abych byl konkrétní mám tu verzi 66KW (přestavba tak nevím přesně rok ale bude to asi 96) a zajímalo by mě co všechno je stejný s těma slabšíma modelama (tedy když se budem bavit pouze motorech a jejich elektrice) A pro upřesnění: jde mi o to, abych tak nějak předem věděl jestli můžu počítat s tím že většinu dílů koupím i z těch slabších verzí a bude to pasovat..., pač 66KWaťáků zas tak moc po vrakáčích není, žejo. Já si možná špatně?myslím, že je jiná pouze řídící jednotka snad? Nebo žeby i turbo, a vůbec i hlava motoru atd. či co? No něco mi tu prosím pisněte kdo víte. Moc dík (a snad se to tu už neřešilo, prolít jsem to a nic tak snad jsem první :shock: )

Autor:  Martin 1,6 [ 19 čer 2007 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to by mě taky zajímalo. Hlavně kolil toho mají společného motory 1,8TD v Mondeu a 1,8D ve Fiestě. Když na to jen tak mrknu, tak bloky a hlavy vypadají stejně. Ale jestli jsou stejné i uvnitř? Bylo by možné tento motor používat jako přeplňovaný? (Escort,Mondeo)

Autor:  Bendy&Macíček [ 20 čer 2007 08:03 ]
Předmět příspěvku: 

Mondeo Escort a snad i Fiesta mají TD motory stejné, alespoň co jsem měl možnost posoudit, tak rozvody startér, oil filtr vstřiky byli stejné.

Autor:  ACEMajky [ 20 čer 2007 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

Rozdil co sem vypozoroval mezi Escortem 1,8TD 51kW a 66kW je v intercooleru - 51kW verze nema chladic stlaceneho vzduchu (InterCooler)

1,8D nema turbo ani IC (tusim 44kW)

Jinak pro ty, kteri maji 1,8D a chteji si tam dat turbo, kdysi se tu resilo, ze ten motor to nevydrzi, ze 1,8D nema tusim ostrik kliky olejem, takze to pude do kopru, svara oddelal motor 1,8TD v mondeu (66kW) a koupil na vralaci jiny a typek co mu to ted prestavuje zjistil, ze to je 1,8D a ne TD - taze je potreba zajistit mazani turba,a le 1,8D ma dole, kde je vyvod oleje pro turbo jenom nejakou zaslepku, takze to pry neni takovy problem upravit a o zadny jiny zmene ten mechanik nemluvil, takze uvidime, jak dlouho to svagroj vydrzi jezdit....

+ nechaval si pred 2 roky repasovat turbo v turboservise a ted se mu komplet vysypalo - zacalo hazet brutalne olej do vyfuku, nevim ci je to chyba, zdali tam neco udelali spatne, nebo svara neco po..al, ale je fakt, ze jezdil tak dlouho, dokud to nekleklo - podle me musel videt, ze mu sviti olej, ale to je jina pohadla

Autor:  Bendy&Macíček [ 20 čer 2007 10:15 ]
Předmět příspěvku: 

Prosím tě jeden můj známý má Focuse 1,8TDDI tuším 01 a koupil to z De ojeté za super cenu, s autem jezdil dva roky a měnil motor, ted po dalších dvou letech zase mění motor, pořád říká, že je s tím naprosto spokojenej, ale já nechápu jak to dělá, prostě podle mně to nenechá zahřát a dupe tomu na krk a pak to nenecha vychladnout. Nevím, jak to takle oddělává.

Jo jeho soused koupil 99 která měla o 100tis víc a pořád jezdí s původním motorem a má prý přes 400tis.

Autor:  catrr [ 20 čer 2007 13:23 ]
Předmět příspěvku: 

už jsem to tu psal někde dieslové motory před jízdou nechat proklapat ,když je mráz nešlapat tomu hned na krk dále nejezdit do max otáček a za další když je turbo ve velkých vedrech po příjezdu nechat proklapat zchladit olej.Jinak jde motor do .... kdo nevěří časem pozná.

Autor:  ACEMajky [ 20 čer 2007 14:14 ]
Předmět příspěvku: 

catrr - presne takhle ot delam, kdyz je studenej, rozjizdim se jak starej duchodce a kdyz dojizdim, nez zajedu do garaze, tak to je tak na 2 min, to se motor (olej) vychladi + kdyz je to jinde, tak nechavam taky, nebo ke konci to nehonim - nejhorsi jsou benzinky u dalnice, dostava to ceres, pak clovek prijede na benzinku a chcipne to, olej se priskvari k osicce a je to...

Jinak to ze je tepla voda jeste neznamena,ze je motor ohratej, olej potrebuje uplne jiny provozni teploty, ale to uz se na to da trochu slapnout pri teple vode,a le nemelo by se uplne naplno

Autor:  catrr [ 20 čer 2007 15:18 ]
Předmět příspěvku: 

sic k benzince nejezdím ale i v takovém případě na každého kašlu a nechám to schladit .je jasné že po delší jízdě ne ve městě při popojíždění

Autor:  Martin 1,6 [ 20 čer 2007 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to Mondeo TD mého otce bude asi nějaká rarita. V životě to auto nezahříval, neochlazoval, na oleji nezřídka najede klidně i 18 tis.km a není to nic moc extra olej. Má to od novoty, najeto 200tis. a pořád jede perfektně. Dokonce bych řekl, že mu jde motor tišeji a líp než mě. :( Tak mi nad tím už někdy rozum zůstává stát.

Autor:  ACEMajky [ 20 čer 2007 23:25 ]
Předmět příspěvku: 

Mozna otmu neslape na krk studenymu - proste normalne jezdi - ja osobne miluju kroutak TDcka, ale az po zadrati

Autor:  ACEMajky [ 21 čer 2007 07:38 ]
Předmět příspěvku: 

Prevzato z dieselpower.cz fora, autor dvorky 1:

tak jsem rozebíral motor ze svýho Forda TD a hned vedle obyč. 1,8D a musím konstatovat, že v nich není žádný rozdíl. Někdo mluvil o ostřiku dna pístů u TD - tak nic takovýho tam není. Porovnával jsem 93 D a 96 TD. Písty mají po boku vybrání u obyč D a TD jsou kulatý a pouze otvor pro čep. Krožky jsou stejně silný. První jsou stejně vysoko, jen 2 a stírací má obyč asi o 2 mm níž oproti TD, nebo obráceně to už nevím. Uložení kliky je taky stejný. takže bych řekl že jedinej rozdíl je pouze v kodu motoru a to RT ( 1,8 D ) a RF ( 1,8 TD ) byl trochu rozdíl ve stěracích kroužcích, ale to může být rokem výroby. Každopádně žral mi olej a to protože byla na stšracích kroužkách vůle kolem 1 cm. První měl taky vůli a druhej o něco větší.

Autor:  moto [ 08 zář 2007 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Ostrek dna piestov tam je, a u oboch. Zle si sa díval. Sú to nenápadné mosadzné trisky umiestnené v bloku, mierne šikmo, na hlavných ložiskách kľuky.

Autor:  megina [ 21 led 2009 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, můžete mě někdo napsat, jaký je rozdíl mezi motorem z Escorta 1,8 td-66kw a motorem z Mondea 1,8 td-66kw. Prosím ale podrobně, mám u Mondea motor rozbytý a mám možnost,dát tam z escorta...a prý je stejný,ale chci znát názory někoho,kdo to ví na 100% ? Tak moc díky,jestli se nějaký dobrý rádce najde....

Autor:  Michal99 [ 21 led 2009 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

Žádnej sou stejný

Autor:  megina [ 21 led 2009 23:22 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc......

Autor:  ACEMajky [ 22 led 2009 08:12 ]
Předmět příspěvku: 

De o to jak moc konkretne to chces, ale sou to vesmes drobnosti, ten z mondea ma drzak u starteru, ale tusim ze neni problem drzak presroubovat na ten z escorta, ten z mondea ma jinak reseny intercooler - jinak hadice, poloha v aute je stejna (samotny IC je taky jinej diky tem hadicim), ten z mondea ma trochu jiny cerpadlo - trochu jiny model, nebo je aspon doplnene o tlumic na tahlu planu (mam jiny cerpadlo, takze uz presne nevim, jak to na escu vypada,a le tusim ze to na mondeu je trochu jinaci), ale motor jako takovej je stejnej sh*t :)

Autor:  megina [ 22 led 2009 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

No tak díky, dnes jsem ho přivezl, tak uvidíme, co tomu řeknou v servisu....,pak samozřejmě napíšu,jak to dopadlo.... Jo a mě se zdá skoro všechno jiné.... :D Díky ahoj...

Autor:  Karel [ 23 led 2009 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Pri dnesnim otevreni vicka nadrze me to udelalo "paf"a tak jsem premyslel ze ten podtlak by teoreticky mohl sat naftu zpatky do nadrze.Samozrejmne pri nefunkcnosti tech gumicek(zpetnych klapek)u filtru.Pada me nafta,tak premyslim cim vsim co je zname i nezname by to mohlo byt. :smt017

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/