fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Debata o tom, jak je to s TDmotory v escortech
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=2290
Stránka 4 z 4

Autor:  Walker [ 21 srp 2012 13:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Debata o tom, jak je to s TDmotory v escortech

myslím že o tom už jsem tu psal dostkrát, takže jen skratkovitě escort dostal nejdřív RFD, pak RFK (to jsou ty téměř neelektrifikovaný, respektive tam byl jednoduchý systém Lucas EDC) a následovala evoluce RFS (RFN u Mondea) ze tří důvodů, zaprvé bylo nutno motor protlačit emisní normou Euro II, zadruhé auto vybavit "povinnou" pasivní ochranou proti krádeži a zatřetí zvýšit "uživatelskej" komfort...tedy eliminovat všechny nepříjemný projevy naftovýho motoru (vibrace a kolísání otáček vlivem sepnutí klimy nebo zatížení servem)...takže toliko k tomu jak to s motorama je...čipovat mechanický rotační čerpadlo s pomocnou EEC-V samozřejmě lze...pro základní tunning doporučuju do řj nasypat Bohemia chips solené (pro ty kdo to potřebuje trošku "vosolit") a pro ty co to chtěj mít fakt vostrý doporučuju vlnkovaný s příchutí Wasabi... :lol:

Autor:  Malfis [ 21 srp 2012 14:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Debata o tom, jak je to s TDmotory v escortech

:D :D :D :D :D :D

Autor:  Karel [ 21 srp 2012 19:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Debata o tom, jak je to s TDmotory v escortech

Myslim ze o zvysovani vykonu je toho zde na foru dost a dost a Walkerovi se to uz nechce znovu a znovu psat, ze to u tohoto motoru nema smysl. :-D Za ta leta byl, co si pamatuju, nejdal Acemajky svym dodelanym turbem s prom.geometrii lopatek a stejne skoncil na stejnem tlaku co orig.turbo. Osobne je podle me lepsi, mit radsi motor serizenej a vse funkcni, jak se snazit dolovat koniky. Ono i tech 66kW docela staci diky kroutaku. Pri cene auta a uprav se to opravdu nevyplati.

Stránka 4 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/