fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Volnobezne otacky Escort 1.8 td 66 kw rok 98
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=23122
Stránka 1 z 2

Autor:  erik1112 [ 22 dub 2009 23:30 ]
Předmět příspěvku:  Volnobezne otacky Escort 1.8 td 66 kw rok 98

Caute Fordaci. Prosim o radu mam problem s volnobehom. Po nastartovani mi kolisaju otacky zhruba od 500 po 900 uz sa stalo ze aj zdochol. Ked sa motor zohreje vsetko je ok ma aj tah aj volnobeh je ustaleny. Problem pretrvava asi dva tyzdne. Poradte kde by som mal zacat a opiste kde sa co nachadza. Vopred dik dufam ze to spolu odstranime lebo mi to uz lezie na nervy. Dik za kazdu pomoc a radu

Autor:  Karel [ 23 dub 2009 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud mas na 3. vstriku 2 draty, tak tam musis mit i elektricke rizeni volnobehu.Je to motorek co je na levem podbehu a od neho vede lanko na paku na vstrikovacim cerpadle.Pokud pridas plyn, tak se ta paka pohne,dale to poznas (jestli to funguje)tak, ze se rozjedes , das dvojku a pustis plyn a auto jede porad dal,nezdechne,ten motorek ti bude porad drzet plyn na volnobehu,pokud ne ,tak ti to zdechne.Jinak pouzij funkci hledat,je tu toho dost a vetcina problemu tu uz probehla.

Autor:  erik1112 [ 23 dub 2009 15:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ten motorcek je funkcny lebo ked pridam tak sa to pohybuje. Precital som si uz cele dieslove forum ale tento problem som u nikoho nenasiel. Kazdy ma nieco ine. Poradte ak by stacilo nieco precistit alebo som tu este cital ze to moze robit odvetranie klukovky. Ma to aj moj Ford?

Autor:  Karel [ 23 dub 2009 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

Po nastartovani ti to blbne jak dlouho?Dela to i za studena po opetovnem nastartovani?Kdys nastartujes studenej a blbne to ,pak pridas plyn a hned to zdechnes a znovu nastartujes tak to blbne znova?

Autor:  erik1112 [ 23 dub 2009 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

Blbne to da sa povedat pokial je studeny motor ked sa zohreje je vsetko ok. Mozem nastartovat aj 5x za studena a zakazdym to blbne. Ked potom asi hodinu postojim motor je este teply ale uz to znova zacina robit ale kolise to len trochu asi 100 az 150 ot. Potom znova po prejdeni par km je vsetko ok. Este skusim vymenit palivovy filter a uvidim. Niekde som tu cital ze aj skrtiaca klapka zvykne robit problem. Este som si vsimol ked nastartujem s vymacknutou spojkou chvilu ide dobre asi 10 sek. a potom to zacne. Asi ho spustim z velkeho kopca a bude pokoj

Autor:  Karel [ 23 dub 2009 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych to videl na vstrik.Zkus koupit nejakej cistic palivove soustavy a procistit to a pak pouzivej VIF aditiv nejlepe porad zimni.Me to obcas udelalo to co tobe(zezacatku co jsem to koupil) tak jsem to procistil a pouzivam ten VIF a par let mam pokoj.

Autor:  Ultrafan [ 23 dub 2009 22:36 ]
Předmět příspěvku: 

Je normalni volnobeh u 1.8D cca 900ot?jen se ptam nemam ho ani tejden:)

Autor:  Karel [ 24 dub 2009 07:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ja ho tak mam.

Autor:  milcesk [ 24 dub 2009 12:16 ]
Předmět příspěvku: 

na Slovensku tankujem Shell naftu V-power ta uz ma v sebe aditiva ako VIFko a nie je vyrbana z ropy ale z plynu.Je citit rozdiel aj v tahu na tejto nafte.Ono mozno s tym VIFom mas o nieco vyssie otacky a mozno ze preto sa ti to az tak neprejavy :(

Autor:  JaneCk [ 24 dub 2009 12:50 ]
Předmět příspěvku: 

Ale noo. Zas to nepřeháněj, dyť ten power od shellu je placebo. Nemá v sobě nic extra. Na západě možná, ale u nás určitě ne

Autor:  erik1112 [ 24 dub 2009 16:41 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze bude nieco upchate lebo to zacalo robit postupne a nie zrazu. Ok skusim ten pripravok na precistenie sustavy uz mam aj palivovy filter tak ked to porobim ozvem sa a dam vediet. Zatial dik

Autor:  erik1112 [ 25 dub 2009 16:47 ]
Předmět příspěvku: 

Palivovy filter je uz vymeneny cistic sustavy som tiez nalial tak zostava len cakat. Ak by chcel niekto este poradit tak skuste nieco dik.

Autor:  erik1112 [ 25 dub 2009 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Teraz som si na nom chvilu pojazdil a je to este horsie ako doteraz. A to som len vymenil palivovy, prestrekol a precistil el. kontakty. Zacalo to castejsie zhasinat uz ma to vobec nebavi. Poradte

Autor:  Karel [ 26 dub 2009 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus rano pred studenym startem rucne dotlakovat naftu,kolikrat to tlacitko musis zmacknout.Pokud je tlacitko na pumpe hned tvrde ,tak ti vsechno tesni.Ja to porad ale vidim na nejakej spatnej vstrik,Kdyby to byl solenoid(trci z boku cerpadla a je na nem gum.cepicka)tak to blbne vic a porad,nejen pri stud.motoru.Vyjed nadrz s cisticem pal.soustavy a uvidime a zkus to pri tom protahnout treba na dalnici ve velkych otackach.Jo a koukni na zhavice,pokud ti ukapuje nafta ,tak by mel byt zhavic jakoby upalenej.

Autor:  erik1112 [ 26 dub 2009 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

Pumpu som stlacil 1x a na druhy bola tvrda tam chybu nevidim. Dnes som prisiel na to ze ked stlacim plynovy pedal uplne jemne kym sa ani nezvysia otacky tak mi to nerobi tak som presroboval doraz plynoveho lanka a nerobi mi to ibaze ked pustim plynovy pedal motor nema taku kompresiu ako doteraz. Ale otacky uz nekolisu a nie som na nervy z toho auta. Este neviem ako to bude rano.

Autor:  jozkablack [ 18 kvě 2009 22:08 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mám stejnej problem. Je to ale na 51kW. Ráno když nastaruju studený auto, tak si na volnoběh zakolísaj otáčky. Dělá to jen na studenym motoru. Stačí aby sem ujel cca 2km a je po houpání otáček. Ještě dodám že Solenoid byl na podzim měněn, naftový filtr je měněn před cca rokem a auto chytá jak nový. Čudl na naftu je po cca 2 až 3 zmáčknutích tvrdej a drží. Auto jede dobře a nekouří. Možná jen trošičku když to zakolísá. Zátah je v pohodě.

Autor:  Karel [ 19 kvě 2009 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

Ono neni kolisani jako kolisani.Zmeni se jen otacky a zvuk zustane stejnej nebo ten zvuk dostane nadech jakoby traktorovej?Ten traktorovej muze delat tryska.

Autor:  BATMAN [ 19 kvě 2009 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

Koukam ze tu sice par lidi spravne napadl vzduch v nafte ale testovat to jen zmacknutim cudliku nestaci.
Ja jsem si tam kdysi namontoval pruhledne hadice a tam bylo krasne videt jak to v urcitem spoji prisavalo naftu a to JEN ZA BEHU MOTORU!
To znamena ze nafta nepadala ale pri jizde se ten vzduch prisaval.
Doporucuju teda za 100kc koupit metr gumove hadice a hromadu rychlospojek (na kazdy spoj pro zychr 2) a myslim ze ti to na 80% pomuze.
Druha vec co bych zkusil tak normalne pridat naftu sroubem na cerpadle.
Taky se mi pred 2mi lety stalo ze mi najednou volnobezne otacky spadly mezi 500-600ot a aj mi to 2x za jizdy zdechlo coz neni nic prijemneho.
Zajel jsem do diesel servisu, zkama vybehl manik s klicem, parkrat pritahl onen sroubek a najednou byl volnobeh ucebnicovych 850. Od te doby volnobeh drzi a to mam ono servo volnobehu nefunkcni.


Jinak jeste k te vasi debate o nafte, zkusil jsem ted nabrat plnou nove aditivovane nafty od AGIPu a hned po par km jsem citil rozdil! Takze doporucuju.

Autor:  jozkablack [ 19 kvě 2009 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

Jasně, ale pokud by mi to přisávalo vzduch do nafty. Nekolísalo by mi to náhodou i při zahřátym motoru? Při zahřátym motoru to jde nádherně kulatě. A i když to zakolísá tak motor má zvuk ok, takže nevylučuju vstřik, ale ten by byl snad slyšet. Prostě to musí mít něco s teplotou.

Autor:  erik1112 [ 19 kvě 2009 23:18 ]
Předmět příspěvku: 

chybu som asi neodstranil ale pomohlo toto: na cerpadle som nadstavil doraz plynoveho pedalu na max ako sa dalo aby som nezvisil otacky a je po probleme otacky uz neklesnu nizszie ako je doraz takze nekolisu a nemusel som nic menit

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/