fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

neskoro mi zapina turbo
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=23527
Stránka 1 z 2

Autor:  kaptos [ 13 kvě 2009 07:55 ]
Předmět příspěvku:  neskoro mi zapina turbo

Prosim vie niekto preco mi zapina turbo az pri 2500 otackach,pretim nema poriadny tach pozrel som hadice ale vypadaju dobre.

Autor:  Michal Ševeček [ 13 kvě 2009 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

a není to turbo přidřené? jakože potřebuje víc otáček= více výfukovích plynů? aby něco dělalo

Autor:  nat [ 13 kvě 2009 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

myslím, že jsem tu někde četl, že má začínat 2200-2500......ono je těžké to určit přesně, kdy začíná, protože to není záležitost skoku - jako teď nejde, a teď už jde.....prostě se rozbíhá postupně.....
a nemusí být na vině turbo, třeba čerpadlo musí taky reagovat a včas přidat naftu...

Autor:  Michal Ševeček [ 13 kvě 2009 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

no nám na TDDi to zhruba od 2300 ot docela kopne :-D a potom sviští až do 4 tisíííc stejně ale s čerpadlem je to pravda že taky muže být na vině

Autor:  kaptos [ 14 kvě 2009 08:52 ]
Předmět příspěvku:  turbo

H ale ked sa dostanem na 2500 tak to ide ok,len ked chcem sa pohnut tak niekedy sa pekne pohnem a niekedy,akokeby sa nechcelo pohnut idem pomalicky.Neda sa nekde nastavit aby skor zapinalo.

Autor:  Michal Ševeček [ 14 kvě 2009 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

no třebas na našem si to ihned po startu přitáhne podtlak ty lopatky a pustí je až v 4500 taakžeeeeee bych to viděl že bude možná trošínku přidřený

Autor:  BATMAN [ 14 kvě 2009 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Rict "na vine je cerpadlo" je velice osemetne.
Je dost rozdil resit cerpadlo jako takove (davkovani paliva) nebo jeho periferie (turbokorektor, selenoid, zpetny ventil atd).
Dal to muze byt porusena hadicka podtlaku, nefunkcni (stale otevreny EGR) a dalsi veci.
Ver mi ze resit to takhle sam je beh na dlouhou trat.
Zkus tak leda sam projit podtlakove vedeni ci profoukat ten zpetny ventil, ale jinak doporucuju obetovat par stovaku a zavezt to do nejakeho slusneho diesel-servisu kde s tim ti hosi delaj denne a vi kam sahnout.
Chybu ti najdou, nabidnou reseni a pak uz je na tobe zda ty prachy obetujes ci ne.....

Autor:  Michal Ševeček [ 14 kvě 2009 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

no pokud se bavíme o TDDi motoru na mondeo tak tam bych něco jako turbokolektor vubec nehledal to auto si snímá tlak a podle toho pracuje řj

Autor:  Michal Ševeček [ 14 kvě 2009 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

ale jinak má pravdu předseda s takovejma autama to bude chtít možná ten servis :(

Autor:  BATMAN [ 14 kvě 2009 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

AHA, sry. Nejak jsem si nevsiml ze jde o mondeo MK3..... :smt021

Autor:  nat [ 14 kvě 2009 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

já myslel, že jde o escorta....ale bylo mi divný, že MŠ píše TDDi......
...a psal jsem : ..... třeba čerpadlo :P

Autor:  ACEMajky [ 19 kvě 2009 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tam uz to muze byt ledacos, uz se do toho moc sere elektronika

Autor:  kaptos [ 22 kvě 2009 08:13 ]
Předmět příspěvku:  sprava

Tak som to dal na pocitac a tam zistili ze mam vadny eg ventil hh bude to stat okolo 400e. Mam radost.Inac dik za rady.

Autor:  BATMAN [ 22 kvě 2009 08:25 ]
Předmět příspěvku: 

To myslis EGR VENTIL?
Byl jsi s tim ve Fordu na VAGu nebo v nekde jinde.
Jinak 400Ecek v prdeli neni takova radost :-(

Autor:  mondeo [ 22 kvě 2009 10:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: sprava

kaptos píše:
Tak som to dal na pocitac a tam zistili ze mam vadny eg ventil hh bude to stat okolo 400e. Mam radost.Inac dik za rady.


Tak ten egr ventil zaslep, a máš to vyřešený. Já ho také zaslepil.

Autor:  BATMAN [ 22 kvě 2009 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

....jsem cekal jestli mi potvrdi ze to je EGR a taky bych mu dal stejnou radu...
Jen zajima kde mu to zjistili.

Autor:  nat [ 22 kvě 2009 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

už je to tu někde psáno.
vše rozebrat, vymýt, vyčistit, EGR vyřadit.

Autor:  BATMAN [ 22 kvě 2009 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

Je tu nekde podrobny navod nejlepe s fotkama???

Autor:  Michal Ševeček [ 22 kvě 2009 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

já sem to zaslepoval tak že sem na příruby dal plech a hotovo trubky a všecko tam mám

Autor:  Karel [ 22 kvě 2009 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud tesni ,tak staci jen kulicka do hadicky a zustane zavrenej.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/