fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 zář 2005 01:18 
Ahoj lidi Fordem posedli, jelikoz mame v praci Tranzita, tak se zeptam tady.

Jde o startovani: studeny motor startuje bezvadne, skoro se ani nemusi zhavit, ale jakmile se ohreje, tak jsou starty utrpenim: toci a toci a ne a ne chytnout. Casto pomuze proslapnuti plynu behem toceni starterem, ale ne vzdy. Pokud uz pak chytne, tak se to par vterin trosku hada a ma tendence opet chcipnout. Proslapnuti plynu tohleto vyresi.
Taktez se obcas stava, ze se pri startovani 2x 3x motor protoci, ale pak prestane starter tocit i kdyz drzim klcek stale v poloze startovani.

Ciste dedukci jsem usoudil, z eby to mohlo byt nejake teplotni cidlo, ale nejsem v naftacich vubec zbehlej, takze opravdu jen odhaduju.

Divny je, ze studenej naskoci na drc a teplej stavkuje.

Mate nekdo napad, cim to muze byt? Pripadne vlastni zkusenost?

Diky za kazdy napad.

Honza


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 07:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2004 16:37
Příspěvky: 274
Bydliště: Český Těšín
Zdravíčko.
Tak mě jenom napadá, v jakém stavu je kostra na baterce??? Není zaoxidovaná koncovka na kabelu? Nehřeje se ten kabel? :?:

_________________
BMW 523i Combi 125 kw, steptronic
Předchozí:FORD MONDEO TD GHIA r.v. 1998, 2x airbag, alu kola, rádio 6000 CD
Předchozí: FORD ESCORT 1.6 66 kw, r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 08:18 
Mylsíš, že tohle má vliv na to, že se to hádá? Já ti nevim :(

Ale i tak díky, mrknu se na to.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 09:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2004 16:37
Příspěvky: 274
Bydliště: Český Těšín
No, asi to tím nebude. Máš pravdu. My jsme měli v práci částečně podobný problém, kdy motor studený točil dobře, teplý udělal tak 2 otáčky a kostra u baterky zahřátá.
Jenom ve starším tranzitu není DuraTorq a Ty popisuješ více problémů. Nevím no. Víc Ti neporadím jako laik. Sorry. :oops:

_________________
BMW 523i Combi 125 kw, steptronic
Předchozí:FORD MONDEO TD GHIA r.v. 1998, 2x airbag, alu kola, rádio 6000 CD
Předchozí: FORD ESCORT 1.6 66 kw, r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 09:44 
Ale co by ne, je to mozna tim. Nebo je to mozna jedna z pricin proc se to deje, ale co dal?
Mozna ze je ten motor f pytli, sic po 145tkm by asi byt nemel, ale cert vi. Servis ( Valoušek) se k tomu stavi tak, ze to hadani je uplne normalni a ten motor ma tu vlastnost "vrozenou" a musi se tocit tak dlouho, dokud se neroztoci. Podle me je to nesmysl, zvlaste kdyz se to projevilo asi az po vymene plynoveho pedalu (elektronickej). Proste "super pece" znackovyho servisu. Hrajou mrchy o zaruku - uz jen 2 mesice no.......


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz