fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Přestavba intercolleru turba
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=24531
Stránka 1 z 1

Autor:  kowmen [ 10 črc 2009 14:34 ]
Předmět příspěvku:  Přestavba intercolleru turba

je to sice u mondea ale escort ma stejny motor

http://fordwiki.co.uk/index.php/Interco ... _for_1.8TD

Autor:  ACEMajky [ 14 črc 2009 08:20 ]
Předmět příspěvku: 

Mozna ne, ale mam z tooh pocit, ze to musi mit turbodiru jako prase

Autor:  kowmen [ 19 črc 2009 00:41 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky píše:
Mozna ne, ale mam z tooh pocit, ze to musi mit turbodiru jako prase

přecti si to anglicky co tam o tom pise:)

Autor:  ACEMajky [ 20 črc 2009 08:41 ]
Předmět příspěvku: 

Nemam na to cas to cist

Autor:  Belous [ 20 črc 2009 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

"Velmi užitečné vylepšení, 1.8TD je tak mnohem rychlejší něž standardní. Je to prakticky stejné řešení jako na moderních 2.0TDCi mondeo. Délka hadic atd, vše je vyřešeno skoro stejně. Kromě toho, nedochází k prodlevě turba (někdo by si myslel, že ano, kvůli délce hadic", ale jak známo 2.0TDCi má stejně dlouhé hadice a k prodlevě nedochází). Běžná horní pozice IC na 1.8TD je mizerná a IC je v horkých měsících velmi horký. Tento "front mounted IC" eliminuje tento problém a celkově zlepšuje výkonnostní křivku."

Autor:  kowmen [ 21 črc 2009 23:22 ]
Předmět příspěvku: 

diky moc ze si to přelozil za me...nemel sem cas bejt vubec na netu...jen by me zajmalo kde sehnat tyto trubky vselijake....a to IC z toho renaultu na kolik by vyslo a jdu do toho

Autor:  Belous [ 21 črc 2009 23:40 ]
Předmět příspěvku: 

v tom obrazku je to detailne popsane, ale myslim, ze to neni treba presne dodrzet, v podstate je to asi co dum dal. jelikoz tam vsak neco pise o stelovani cerpadla ci ceho (nechce se mi to cist znova), tak si myslim, ze to je to co ma hlavni efekt na vykon, ne samotny vyhozeni ic pred motor. kazdopadne dej vedet, jak jsi dopad, kdybyses do toho pustil.

Autor:  kowmen [ 22 črc 2009 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

no jako zkusit to chci a to stelovani jsem tam cet a moc jsem z toho nepochopil :roll: jestli bys to dokazal poradne prelozit...jako anglina je jednoducha ale ty technicky terminy to je HC:D hehe....no pustim se do toho az zjistim za kolik sezenu to ic

Autor:  Belous [ 23 črc 2009 00:49 ]
Předmět příspěvku: 

ok snad me nekdo kdyztak opravi (je to volným verš):
----
Než začneme

-Na kapotě MK2 musíme odříznout kousek výztuhy v místě kde bude trubka z RS turba.
-Taky potřebujeme "bleed valve" (regulační ventil?) na turbo, nebo zesílení bude příliš veliké.
-Na "fuel pump" (asi vstřikovací čerpadlo?) je potřeba zvýšit přísun paliva, aby auto nebylo tak líné.
-Potřebujete i měřák k nastavení správného tlaku turba.
-Zvuková izolace haupny musí být odstraněna úplně, také spodní kryt motoru a černý plastový panel pod předním nárazníkem.

Postup

-IC drží ma dvou plastových držácích, s dírama v nich, které trčí ze spodku chladiče. Nemyslím, že to lze provést na autě s klimatizací.
-Všimněte si -mé auto má "alloy dump valve box" (odpadový ventil?) v místě kde je normálně černá U-trubka na konci IC.

---
Toť vše co o tom borec v textu píše, pro mě osobně je tam mnoho nezodpovězených otázek. Podstatné věci podle mě nepopisuje (mimo jiné obrázek se zabývá jen jak je vyřešeno připojení IC, ale neřeší ony zmíněné ventily) a jak jsem psal i dříve, zmiňuje i přidání paliva na čerpadle, což může být hlavní příčinou zvýšení výkonu. Tak nevím. Chtělo by to víc info-napiš mu.

Autor:  ACEMajky [ 23 črc 2009 08:31 ]
Předmět příspěvku: 

Osobne kdyz sem menil turbo za turbo s promenlivou geometrii lopatek, tak jak si prelozil - regulacni ventil mi pride jako zbytecnost, tlak muzes regulovat primo na turbu na accuratoru - i kdyz vlastne na originalu asi ne, ja si ho muzu stelovat do urcite miry delkou tycky co jde z accuratoru...

Kdyz bylo turbo instalovano, tak kamos blbe vyresil regulaci a cim vice turbo davalo, tak misto aby se tlak omezoval, tak turbo melo snahu jeste vice pridavat na tlaku, jelikoz origo zapojeni turba, ktere sem pouzil je ze je ovladano podtlakem, cili sem musel drzak accuratoru predelat na druhou stranu turba (u esca se ovlada obtok pretlakem)...

Takze sem s tim v tomto stavu najezdil asi 200km, jelo tojak z praku, tlacilo to asi 1,7atm (origo 0,9-1atm), ale cerpadlo ktere je asi z 1,6TD audiny uz nestihalo davat naftu - uz neslo vice pridat, ale musim rici ze to jelo jak z praku (na escorta),ale jelikoz sem mel motor po GO ktera me stala nemale penize, tak sem nechtel ten motor vykurvit, takze sem to cele predelal a ted tlacim 0,9-1atm (obcas kdyz chytnou saze, tak mi to vylitne na 1,2atm), mozna az bude na jine auto a esco nebude mit smysl prodavat (to uz nema dneska :) ), tak ze mu pridam na turbo, zase orostuju cerpadlo na max co to pude a budu ho honit, schvalne jak dlouho to pak vydrzi :)

Autor:  kowmen [ 27 črc 2009 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

tak na to kaslu je to slozity dneska jsem uzavřel EGR a vycistil IC a je to znat trosku......jeste premejslim zda tam mam dat kouzel na sani

Autor:  Belous [ 27 črc 2009 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

zbytecny (kuzel). spis by mohlo pomoci vycistit taky sani na motoru, urcite bude zasrany od egru. nevim jak na escu, ja musel sundat vejfuk, kat a pak teprv jde to vstupni potrubi.

Autor:  kowmen [ 28 črc 2009 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

kuzel ne e teda....no jak jako sani??? myslis jako od vzduchovyho filtru nebo jak???

Autor:  Belous [ 28 črc 2009 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

parozi sani a kam dosahnes v motoru. proste to co je za intercoolerem. ja tam mel hromadu mastnejch sazi. nevim, jestli to nejak pomohlo, ale mel jsem lepsi pocit. a hlavne jsem to mel uz sundany, tak preci to tam nevratim spinavy.

Autor:  kowmen [ 28 črc 2009 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

Belous píše:
parozi sani a kam dosahnes v motoru. proste to co je za intercoolerem. ja tam mel hromadu mastnejch sazi. nevim, jestli to nejak pomohlo, ale mel jsem lepsi pocit. a hlavne jsem to mel uz sundany, tak preci to tam nevratim spinavy.


no tak ted uz se mi to nechce rozebirat.....:(

Autor:  Karel [ 29 črc 2009 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

Panove pokud myslite kuzel jako filtr,tak je to podle me blbost.Normalni filtr v krabici nasava pred chladicem a tohle by bralo teplej vzduch z motor.prostoru.A preci u turba plati" cim chladnejsi tim lepsi" ne?To radsi jen tu vlozku do krabice.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/