fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=24598
Stránka 1 z 1

Autor:  Archer111 [ 14 črc 2009 23:37 ]
Předmět příspěvku:  Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

Ahojte,
Ako som cital, tak viac ludi ma podobny problem ako ja a to vibrace od motoru pri 2000 otakach. Na jednotke je to skoro necitelne a na petke, pripadne do kopca, tak je to dost neprijemne.

Prisiel niekto na to, co tomu je a podarilo sa to odstranit?
Ja to odhadujem na Silentblok motora, lebo bez zaradenej rychlosti to nerobi, ale neviem, ktory by to mohol byt... .

Je niekto mudrejsi?

Miro

Autor:  Wizzy [ 15 črc 2009 07:31 ]
Předmět příspěvku: 

Co jsem tak četl v TISu, tak se u těchto problémů doporučuje vyměnit silentblok motoru a dát tam ze Zetecu. Pokud by to někdo myslel vážně, tak to vyhledám, ale jinak se s tím crcat nebudu.

Autor:  stevosq [ 23 srp 2009 13:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

je to zla lamela,treba ju vymenit da sa zohnat aj za 100E,ja som to tiez dost dlho riesil,mal som dole tri krat prevodovku dokonca som ju aj rozobral kym som na to prisiel. motor pri tych otackach ma velke rezonancie a starsia lamela potom vydava taky zvuk,ale ked ti to nevadi kludne stym mozes jazdit.poznam x ludi co tak jazdia.inak ta stara lamela by najazdila este aj 100000km bolo mi jej luto,no co uz.hlavne ze to pomohlo,

Autor:  tn056cd [ 24 srp 2009 13:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

Myslim ze s lamelou a so spojkou to nema nic spolocne.(Aj ked mnohy pisu ze po vymene lamely to prestalo.Ja menil celu spojku-komlet a nic sa nezmenilo.)Ja mam ten isty problem,ale zatial neriesim aj ked to je total extrem.Mne pri plnom zatazeni auta pri 70-90km/h tak trasie so vsetkym ze si myslim ze utrhne spolujazdcovu sedacku.Budem velmi rad ked to niekto vyriesi....

Autor:  nat [ 25 srp 2009 09:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

pokud se to projevuje jen v tahu, mohl by to dělat homokinet. kloub, případně poloosa. Ale pak by to nezáviselo na otáčkách motoru, ale na rychlosti dle tacho..... (Nevím zpaměti, jestli má escort na poloose takový vyvažovací závaží)

Autor:  Karel [ 25 srp 2009 09:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

Resilo se to tu v prubehu let uz mockrat(i ja) a zatim to nikdo neodstranil uplne.Jde to trochu omezit vhodnym nastavenim silenbloků.Pochybuju ze ty vibrace x kg motoru udela spojka nebo poloosa.Je to jen v urcitych otackach a nezalezi to na prev.stupnich.Podle me je to konstrukcni chyba a po letech unavene silenbloky.

Autor:  vita_k [ 26 srp 2009 14:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

viděl bych to podobně - konstrukční vada. když jedu, lidem v autě trochu jakoby "drnčí hlas". Je to někde rozvážené - kde to netuším. Když vyřadím, tak to přestane... Je to nepříjemné, ale co už. Nevím, jestli kdyz pomalu zakladateli tématu upadají sedačky, tak jestli je to tento případ. Možná, že má s tím něco horšího.

Karel píše:
Resilo se to tu v prubehu let uz mockrat(i ja) a zatim to nikdo neodstranil uplne.Jde to trochu omezit vhodnym nastavenim silenbloků.Pochybuju ze ty vibrace x kg motoru udela spojka nebo

Autor:  nat [ 26 srp 2009 15:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

je třeba jednoznačně určit, zda se vibrace objevují v určitých otáčkách - jak psal Karel - to je častý problém a skutečně bych šel do těch silentbloků...
pokud se vibrace objevují jen v tahu a jsou závislé spíš na rychlosti vozu, tedy na otáčkách kola, je podezřelým č.1 nevyvážené/povolené/ kolo, vnitřní kloub, poloosa, vnější kloub

Autor:  tn056cd [ 27 srp 2009 07:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

Opakujem ze v mojom pripade je to cititelne len pri nalozeni auta v spominanych otackach a rychloti a len na 5 prev.stupny.Ked uz veziem dve osoby je to citit,a ako som uz hore pisal nehovoriac o plnom nalozeni auta co to vsetko stvara s interierom.Zdoraznim ze tato zavada sa NEPREJAVUJE ked jazdim v aute sam.Takze neriesim.Je to pravdepodobne vada silentblokov.

Autor:  vita_k [ 27 srp 2009 09:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

hm, každýmu trochu jinak. Asi ty vibrace nemám tak silné, jak ty. Ale ve 4 lidech naložený mě to dělá taky na 5 z kopce. Zkusim až pojedu sám, jestli to taky dělá. Rozdíl u tebe - naložený a prázdný je poměrně zvláštní...

Autor:  tn056cd [ 09 dub 2010 20:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

Zavada odstranena!!!!! :lol: Uz ma to po par rokoch zacalo riadne stvat kedze som chodieval na montaze s chalanmi na dlhe trate a nedalo sa to chvenie uz nadalej prekusavat.Navstivil som teda servis u znameho.BOL VYMENENY SILENTBLOK PREVODOVKY,PRI LAVOM SVETLE.TEN VELKY ZALIATY V DOMCEKU.Cena silentbloku so zlavou 79,70€ :shock: (skoro som omdlel).Praca 10€.Konecne je to tak ako to ma byt.Stary silentblok som videl.Ziadna znamka poskodenia.Asi bol unaveny...Dufam ze som niekomu pomohol.Caute fordaci.PS:(Myslel som ze to bude motorovy silentblok na pravej strane.Mechanik povedal ze ten nema s chvenim nic spolocneho,motor je na nom vraj len zaveseny)

Autor:  Belous [ 10 dub 2010 14:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

obavam se, ze to neni prenositelna informace. rekl bych, ze jsi mel stesti a padnul na tu spravnou soucast na 1. pokus. jinak je normalne moznosti x, jak pisou kluci vyse. ja to taky resil na starem escu a mel jsem ohnutou stabilizacni tyc, takze jedno kolo bylo posunute dozadu. nez jsem si to vsiml, vymenil jsem kde co. v kazdem pripade, gratuluji

Autor:  milla1 [ 20 kvě 2010 03:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace auta od motoru mezi 1800 - 2000 otackami

Taky mě to vybruje a do kokpitu se line nepříjemný hukot, ale když tam dám místo 16" kol 14" tak mi to nedělá
Hlavně na volnoběch mi motor houpe celým autem. Teď budu dávat nový stabililizační tyčky, měnit silenbloky a vyměním tyč od řadící páky - je nějak ohnutá

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/