fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
tekoucí nafta od čerpadla ?? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=2487 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | herma [ 13 kvě 2005 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | tekoucí nafta od čerpadla ?? |
lidičky, problém... od včerejška mi teče někde (asi) čerpadla nafta. někdy více, někdy méně. ale furt. nenapadá vás někoho co by mohlo být s největší pravděpodobností v háji? dík |
Autor: | Karel [ 13 kvě 2005 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Konkretne od kud? Nafot,auto jede,nebo k vuli tomu nejede? |
Autor: | lubo [ 14 kvě 2005 07:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak víš, že ti teče nafta, když nevíš odkud? Máš někde kolem čerpadla vlhko? Nejlepší by bylo, umýt motor a potom hledet! |
Autor: | herma [ 14 kvě 2005 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Auto jede, bez problémů. Ale dokud se nezahřeje tak z něj teče nafta. Je to z paliv čerpadla, ale zrovna z oblasti kde je přední rám kastle a není tam vidět. 100%pro to teče z čerpadla. Z vrchu není vidět vůbec nic, zespodu de vidět že to teče ze přední části. |
Autor: | lubo [ 14 kvě 2005 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže teď jsem se byl podívat na čerpadlo, co mám doma na stole a jediné místo podle mě je korektor turba. Vede do něj hadička od přepadu z čerpadla(myslím, že je to přepad) a na konci je kovová sponka. Podle mě máš ztyřelou tu hadičku. Ale je to jen má doměnka. Zkus se mrknout k majkymy na web. Má tam nějaké fotky čerpadla. Jo a ten můj postřeh je z Lucase. Nevím, jak to má Bosch |
Autor: | Slow D [ 14 kvě 2005 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na přední části čerpadla (Lucas) je magnetický ventil předvstřiku. Někde jsem četl, že díky netěsnosti v tom ventilu z něj prosakovala nafta. Ten ventil je utěsněn přes gumový o-kroužek. Dále také v místě, kam je ten ventil zašroubován, vystupuje z čerpadla hadička či trubička. Ta vede na přepadový šroub nahoře na čerpadle. Třeba by problém mohl být v jedné z těchto věcí. |
Autor: | herma [ 14 kvě 2005 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
no mrknu se na to ještě. Auto ted mám asi 15km od domova u práce. ACE má fotky jen BOSCHe, já mám LUCASe. Ale je pravda že kdž se na čerpadlo podívám z vrchu, tak to teče někde pod těma vrchníma trubičkama. Ale de tam houby vidět. A mám strach cokoliv odmontovat. Netuším jestli pokud se tam někde po odpojení dostane vzduch jestli se čerpadlo nepoškodí?? Byl bych moc rád kdyby to byla jen blbá hadička. dík za rady a uklidnění(nerad bych kupoval nové čerpadlo) |
Autor: | herma [ 14 kvě 2005 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
mj, ta nafta po nastartování teče asi tak, že za 30sec mi nateče celá dvoudlaň nafty |
Autor: | lubo [ 15 kvě 2005 10:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
podle tvých postřehů by to měla být jedna z těch hadiček. Klidně je sundej, nic se nestane. 4erpadlo se zavzdušní jen když s ním protočíš bez nafty |
Autor: | herma [ 15 kvě 2005 13:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak s asistencí tchána jsme zjistili že to budou ty gumičky na tom magnetickém ventilu. S kámošem jsme to rozdělali a přetěsnili. teď čekám až auto pořádně vychladne a pak uvidím. zatím čus dík |
Autor: | herma [ 22 kvě 2005 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Slow D píše: Na přední části čerpadla (Lucas) je magnetický ventil předvstřiku. Někde jsem četl, že díky netěsnosti v tom ventilu z něj prosakovala nafta. Ten ventil je utěsněn přes gumový o-kroužek. Dále také v místě, kam je ten ventil zašroubován, vystupuje z čerpadla hadička či trubička. Ta vede na přepadový šroub nahoře na čerpadle. Třeba by problém mohl být v jedné z těchto věcí.
hele hele. Až ted sem pochopil jak si to asi myslel. Když ten ventil vyšroubuji tak jsou tam vlastně dve cca 2cm gumky(podložkovložky) a zhruba v polovině šroubu(ventilu) je jedna gumová(asi ten tvůj O kroužek) A ten asi bude teda vadnej že???? lebo ty dvě gumky jsou po asi už desátém přešroubování dobře utěsněné. a nic jiného mi nezbývá vyměnit. |
Autor: | Slow D [ 23 kvě 2005 00:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano, měl jsem na mysli ten větší gumový těsnící kroužek, který je umístěn v rozšiřujícím se místě toho ventilu (zhruba v polovině jeho délky). Ten druhý (menší) na to vytékání nafty nemůže mít vliv. Pak je tu ale ještě možnost, že ti nafta protéká skrze ten ventil, prostorem kde je umístěna cívka. Cívka je na plastové kostřičce, která je do kovové části zalisována. Mezi ní a kovovou částí ventilu je další (třetí) gumový o-kroužek. Buďto je to špatně zalisováno nebo mohla třeba prasknout ta umělá hmota uvnitř. Pokud z ventilu sundáš tu gumovou krytku, mělo by být vidět, odkud to vlastně teče. Třeba bude vidět, že to je kolem těch vodičů, které z něj vystupují. |
Autor: | herma [ 23 kvě 2005 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
no rávě že se mi zdá že to asi teče spíše uvnitř ventilu a ven se to dostává přes ten kablík. Ovšem sehnat ty gumky je nadliský výkon. všude mě vyhazují ( |
Autor: | Pines [ 23 kvě 2005 14:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
herma píše: no rávě že se mi zdá že to asi teče spíše uvnitř ventilu a ven se to dostává přes ten kablík. Ovšem sehnat ty gumky je nadliský výkon. všude mě vyhazují (
No mě vyhazovali taky než mi kamarád co dělá Fordy už dost dlouho poradil ať koupím gumky do vodovodu....perfektně pasují nejsou drahý a vydržejí pomalu co originál.... |
Autor: | herma [ 23 kvě 2005 17:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmmm... já už to dnes nervově nevydržel a nechal jsem objednat celej ten ventil. 3 a půl litru v háji. |
Autor: | Karel [ 23 kvě 2005 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jde koupit sada, kde si udelas(slepis) jak velkej chces o-krouzek.A do nafty bych dal silikonovej O-krouzek,nebo se ti rozpusti, postupne. |
Autor: | Návštěvník [ 24 kvě 2005 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | netěsný elektroventil |
Taky mě ten ventil na čerpadle LUCAS chcal, ale přímo v tom vrchním zalisovaném plastu. Tady mě "servisáci" strašili tisícema Kč a v Polsku (pár km od baráku), mě ho maník v Diesel-servisu vyndal z pod pultu, nasadil do auta, zaplatil jsem 900,-Kč komplet a mám pokoj !!! |
Autor: | herma [ 24 kvě 2005 22:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: netěsný elektroventil |
Jirka H píše: Taky mě ten ventil na čerpadle LUCAS chcal, ale přímo v tom vrchním zalisovaném plastu. Tady mě "servisáci" strašili tisícema Kč a v Polsku (pár km od baráku), mě ho maník v Diesel-servisu vyndal z pod pultu, nasadil do auta, zaplatil jsem 900,-Kč komplet a mám pokoj !!!
néééé... já sem za to dnes uvalil 3725kč. sakra, sem nečekal že to bude v PL tak levné |
Autor: | Tom69 [ 25 kvě 2005 07:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: netěsný elektroventil |
Jirka H píše: Taky mě ten ventil na čerpadle LUCAS chcal, ale přímo v tom vrchním zalisovaném plastu. Tady mě "servisáci" strašili tisícema Kč a v Polsku (pár km od baráku), mě ho maník v Diesel-servisu vyndal z pod pultu, nasadil do auta, zaplatil jsem 900,-Kč komplet a mám pokoj !!!
Kde je ten Diesel-servis v PL už sem o něm někde čet že ten maník umí perfektně seštelovat motor. Jsem přes týden v LB tak bych tam mohl zajet |
Autor: | Návštěvník [ 30 kvě 2005 14:38 ] |
Předmět příspěvku: | Diesel servis v PL |
Diesel-servis kousek za CZ hranicemi u přechodu Královec (ca. 15 km nad Trutnovem). Z Liberce se tam dá jet i vrchem přes Jeleni Goru, odhadem ca. 90 km). Je to těsně u Kamenni Gory obec Pisarzowice www.dieselserwis.pl Ale doporučuji objednat, je to jistější, ikdyž já tam byl vždy na blind a vzal mě, jenže to mám do 20 km... jak jsem psal : levný, rychlý, bez keců že něco "nejde"... nemachrujou a uměj. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |