fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.8D netáhne odspodu, je to normální?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=24996
Stránka 1 z 1

Autor:  manduss [ 13 srp 2009 09:14 ]
Předmět příspěvku:  1.8D netáhne odspodu, je to normální?

Zdravím,
každou chvíli tady čtu jak po té nebo té opravě zažalo auto líp táhnout odspodu. Začalo mi to vrtat hlavou, protože moje auto je strááášně líný v nízkejch otáčkách. Připisoval jsem to motoru, ale kdyby s tím šlo něco udělat, bylo by to super. Než se na dvojku rozjedu z 5km/hod na 30km/hod, tak je to hrozná doba. Otázka - je to normální? Jsem s tím smířenej, tak klidně napište že jo :)

Autor:  Becko [ 13 srp 2009 15:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tiez mam ten isty problem..presne na druhom prevodovom stupni..
Tak poradi nam niekto ? :D:D

Autor:  Tommy [ 13 srp 2009 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

No nevím jestli je to normální,ale mě to dělá takyKdyž jedu do kopce i mírného na jakoukoli rychlost pod 2100 otáček tak auto prostě zpomaluje. Navíc mě auto vůbec nekouří.V rodině máme Peugeot 405 1,8TD, hulí jak lokomotiva a proti mému Mondeu je to sporťák a to má najeto dvakrát tolik. O víkend se v tom mým motoru trochu pohrabu,zkusím jestli nemám pořád otevřený EGR ventil (je mi záhadou diesel co nekouří).

Autor:  nat [ 14 srp 2009 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

už jsem to někde psal...
egr mám trvale vyřazen, a výdech z vany a hlavy vyvedenej mimo, ne do turba. Když naložím, tak to čudí. Než jsem výše provedené úpravy udělal, auto ani nečoudlo. A nejradši bych vyhodil katalyzátor a dal místo něho trubku, to by byl mazec....

(ten výdech mimo má i AceMajky)

Autor:  manduss [ 14 srp 2009 11:36 ]
Předmět příspěvku: 

No jo,ale to uz sme zase utekli od 1.8D k TD.Ma 1.8D taky egr?

Autor:  Tommy [ 14 srp 2009 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

nat píše:
už jsem to někde psal...
egr mám trvale vyřazen, a výdech z vany a hlavy vyvedenej mimo, ne do turba. Když naložím, tak to čudí. Než jsem výše provedené úpravy udělal, auto ani nečoudlo. A nejradši bych vyhodil katalyzátor a dal místo něho trubku, to by byl mazec....

(ten výdech mimo má i AceMajky)

Autor:  manduss [ 14 srp 2009 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

No jo,ale to uz sme zase utekli od 1.8D k TD.Ma 1.8D taky egr?

Autor:  Tommy [ 14 srp 2009 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

No jistej si nejsem,ale pokud už má nějakou emisní normu třeba EURO II tak by měl mít EGR ventil i 1,8D.

Autor:  moto [ 14 srp 2009 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

Tommy píše:
No jistej si nejsem,ale pokud už má nějakou emisní normu třeba EURO II tak by měl mít EGR ventil i 1,8D.


Máš ho tam tiež, lenže keby ostal otvorený tak to by bolo lenivé aj za studena. A z komína čierny dym.

Autor:  Tommy [ 14 srp 2009 14:20 ]
Předmět příspěvku: 

"moto" Máš ho tam tiež, lenže keby ostal otvorený tak to by bolo lenivé aj za studena. A z komína čierny dym.

Nechci se hádat ,ale nemělo by to být tak že když je EGR otevřenej tak auto nekouří? Protože spaliny jdou zpět do sání,jistě že né všechny,ale vždyť je tam EGR právě proto aby to auto mělo lepší emise.

Autor:  nat [ 14 srp 2009 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

vždyť jo, mám EGR vyřazen, nevím jestli otevřený či zavřený :-D
...spaliny jdou hned všechny ven, proto to čoudí

Autor:  moto [ 14 srp 2009 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

Tommy" Nechci se hádat ,ale nemělo by to být tak že když je EGR otevřenej tak auto nekouří? Protože spaliny jdou zpět do sání,jistě že né všechny,ale vždyť je tam EGR právě proto aby to auto mělo lepší emise.

Pri otvorenom, alebo pootvorenom EGR sa takmer nič nedeje pri voľnobehu. Pri záťaži však práve pre tie prisávané spaliny nemá motor dostatok čistého vzduchu a spaľovanie je nedokonalé. A dymí ako fakľa :) .

Autor:  Walker [ 15 srp 2009 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlas s Motem....u 1,8D je mechanicky ovládanej podtlakem a už ze zapojení je jasná jeho funkce, přívod potlaku je blokovanej termospínačem a pak mechanickým spínačem na páce plynu...takže EGR nejde u studenýho motoru vůbec a za teplýho jen bez plynu....u TD s EEC V je řízenej podtlak do EGR elektroventilem a ŘJ bere hodnoty z čidla teploty a snímače polohy plynu...špatnou funkcí nebo nastavením některé z uvedených částí může způsobit otevření EGR i při zátěži a snížení výkonu motoru....

Autor:  Tommy [ 16 srp 2009 21:21 ]
Předmět příspěvku:  1,8 TD je netáhlo :)

No mě auto vůbec netahá, když je venku 30 stupňů a víc,tak je to fakt za trest,jinak to nekouří a spotřeba 6,5l,dobrý starty a motor jde i docela klidně, kašlu na to se v tom hrabat,akorát to rozes*r*. :-D

Autor:  nat [ 17 srp 2009 09:32 ]
Předmět příspěvku: 

tady asi žádný hrabání nepomůže. Zkontroluj si těsnost a průchodnost toho tunelu na kapotě, aby šlo na cooler co nejvíc náporovýho vzduchu. Ovšem při pomalé jízdě se s tím moc dělat nedá. Navíc pod coolerem topí výfuk, tak proto je to nejlínější při těch pocmrdech... :evil:

Autor:  Karel [ 17 srp 2009 18:17 ]
Předmět příspěvku: 

Ja ho obcas protahnu po dalnici k hranici otacek a zrejmne se profoukne kat.no a pak to jede o dost lip.Taky se trochu snizi hlucnost motoru.Porad jezdim cmrndacky po meste a blizkem okoli a semtam vyhnat pavouky je tedy potreba.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/