fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 26 čer 2024 05:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Smrdí mi topení :cry:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2007 21:56 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 čer 2007 18:32
Příspěvky: 10
Bydliště: Ostrava
:roll: Mám diesel 1.8 D.
Po zapnutí topení je v autě cítit zatuchlý smrad :(
Něco jako když je ve vysavači starý pytlík.
Když je topení vypnuté, tak to cítit není....
Není někde nějaký filtr na topení?
Nemáte někdo zkušenost, jak toto odstranit? :lol:

_________________
Ford-Escort 1,8 D (1992)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2007 22:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
ohřej motor, a pak pust topení na plno bez ventilace....horký topení se "vypeče" od toho navlhlýho prachu co tam "hnije" a pak to provětrej ventilátorem a bude to... je to běžnej stav vlivem nepoužívání radiátoru topení...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2007 09:50 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
a ještě si radši vyčisti prostor pod mřížkou kapoty u stěračů - taky tam bývá pěkný humus

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 16:16 
Offline
Nováček

Registrován: 13 zář 2007 22:01
Příspěvky: 9
Bydliště: Žacléř
no ja jsem měnil tepení a nějak mi nepříde že by se dalo vypínat u 1,8 TD no a teď mi to taky pěkně smrdí.Na tom topení ,když je noví tak tam je nalepený po buku molitan a ja ho tam nechal protože u toho původního tam byl taky ale trošku jinak.No a to je asi ten problém měl jsem to možná odlepit benzínem vyčistit od lepidla a pak to tam teprv dát.No asi mě to čeká znova to celí rozdělat a to vám řeknu není to žádná prdel.Palubuvku ven,tunel mezi sedačkama ven,interkolektor,vypustit chladíci soustavu no a je to


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: smrad z ventilátoru
PříspěvekNapsal: 12 lis 2007 08:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
kamarádi se potýkají s jedním problémem, a to nepříjemný pach z větráků u Escortů. vždy když se zapne teplý vzduch a ventilátor, začne to smrdět. hodně by mohlo napovědět, že je to cítit jako maggi do polívky.

deje se to uz u 3. auta bez klimatizace a bez pylovych filtru, ktere navic smrdivaji jinak. u prvniho benzinoveho MK IV to vyresil pripravek na utesneni chlazeni, u dalsich dvou z konce 90.let to nepomohlo. u jednoho se zkouselo i vyčištění topení zvnějšku přípravkem pro desinfekci klimatizace-nepomohlo.

nejspíš to vypadá, že se někde na radiátoru topení odpařuje chladící kapalinu (byť únik není vidět ani v nádržce neubývá). ve fordu valoušek tradičně neporadili.

setkal /resil/ vyresil to uz nekdo? diky

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Naposledy upravil Belous dne 12 lis 2007 23:14, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2007 08:54 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
vypadá to jak kombinace chlad. kapalina + listí a bordel v sání. Mě pomohlo vyčištění ventilátoru a prostoru kolem něj. Pokud teče výměník a nepřestal ani po aplikaci těch přípravků pro utěsnění tak teda ovej....

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2007 19:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Pokud by ti byť jen lehce tekl radiátor,poznal by jsi to na čelním skle.Chytá se na něm fridex a za boha to nejde umýt.
Jinak výměna radiátoru zase tak hrozná není,pokud nemáš klimu.
Měl jsem to vyměněný asi za tři hodiny a to jsem to dělal poprvé a nemusel jsem demontovat ani tunel,ani palubku,jen cooler,vypustit vodu a povolit to kolem,pak trochu hrubé síly(ne moc,spíš fortel) a je to vyměněno.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2007 23:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Kamarad klimu ma (cimz se opravuji), nesmrdi to, kdyz je pustena klima, navic smrad je stejny i u zbylych 2 aut. Navic jsme nasli i podobne dotazy na nejakych net forech v USA (smrad jako po curry apod). Vsichni to tipujou na ten lehounce saknouci radiator topeni.

Nema prosim nekdo alespon hrube schema topiciho okruhu v benzin. Escu 98 s klimou? Diky.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2007 08:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tak si otevři nádržku s chladivem a čuchni k ní. Jestli to smrdí stejně, je to jasné. Jinak ale mrJekill má pravdu, prosakující radiátor by citelně zvyšoval vlhkost uvnitř auta a - záleží na náplni chladícího okruhu - chladivo by se usazovalo na skle a okolí.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2007 10:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Ja mu radil, at vypusti kapalinu a poradne to proplachne destilkou a pak s tim jezdi, zda to jeste bude smrdet. Ovsem to muze udelat nejdriv na jare, do te doby se udusi. Jinak, zadne louze ci zalepene sklo se nekona, v nadrzce voda viditelne neubyva. Jestli, tak to bude fakt nejaka mikro trhlina, ale zase natolik velka, ze to ty pripravky nezalepily.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Maggi smrad z radiatoru.
PříspěvekNapsal: 07 pro 2007 01:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Aby to melo nejaky zaver: cituji kamarada, cim to tedy bylo (radiator K.O. -viz fota) a jak na to:
"typický znak je za tepla zápach po maggi nebo dojem z chemické podstaty, aby nedošlo k záměně za problém s nečistotami v klima, či filtrech.
1)rozhodně to není operace pro amatéry( po celkové demontáži a pohledu na místo činu, přichází hluboká skepse).
2)maximální opatrnost při odpojování airbagů (vždy odpojit baterku a 15 min. počkat!).
3)pamatovat si polohu volantu.
4)opatrně a s rozvahou při odpojování konektorů.
5)velmi pečlivě třídit šroubky a případně si dělat schéma postupu demontáže.
6)radiátor je zcela dole za celkovým systémem rozvodu tepla a je důležité ho mít předem odpojený od přívodu!, jinak nepůjde vyndat z centrálního plastového boxu, který bez tohoto též nelze uvolnit.
7)k práci je dobré mít asistenci pro občasné přidržování a duševní klid.

výměnu však doporučuju, je to práce na jeden den a zbavíte se pachu, který je podle mě nejen nepříjemný, ale též jedovatý, zvláště, když kapalina obsahuje různé vytěsňovací přípravky, které jsem tam nalil a které mi nepomohly.radiátor mě v kelly přišel na devět stovek. čest"

Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Asi mám to samé
PříspěvekNapsal: 27 pro 2007 18:43 
Offline
Nováček

Registrován: 08 úno 2006 19:32
Příspěvky: 45
Bydliště: Libiš
Ahoj, to se musí opravdu rozebrat celá palubka? Ještě jsem to na Escu nedělal a přijde mi to jako pěkná pakárna! :roll:

_________________
1,8 Td 66 kW r.v. 3/98 combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2007 19:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Nemusí

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2007 00:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Ahoj, ja davam jen dal jak jsem nakoupil takze s tou palubkou nevim. Kazdopadne u toho byl poradce, ktery uz nejake to esco a mondeo rozebral, takze bych spis rekl, ze jo. Spis mi slo o to, dat info o pricine smradu, ktera se tezko hleda, je opakovatelna a dotazy na stejny prob bez odpovedi jsme nasli i na zahranicnich forech. Treba se nekdo konkretneji rozepise jak se k tomu radiatoru dostal lepe, ja bych to uz musel davat zprostredkovane. Jeste mi bylo kamosem receno, ze za stejnou operaci si ve Fordu uctuji kolem 5litru. Takze tak, pekny novy rok.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 19:46 
Offline
Nováček

Registrován: 12 říj 2007 21:21
Příspěvky: 9
Bydliště: Litomyšl
Taky jsem měl stejnej problém a byl to prosakující radiátor. Začalo to smradem a mlžením skla od fridexu, nakonec jsem měl i mokrej kobereček. Výměna radiátoru zabere tak dvě hodinky a palubovka se nemusí rozdělávat.

_________________
Ford Mondeo, 2.0TDCI, 96kw, r.v.2002, GHIA
Ford Escort combi, 1.8,TD 66kw, r.v. 1998, centrál, DO - RJ CZ KEY+, el.okna, 2x airbag, klima(pracovní)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 20:34 
Pidas píše:
Taky jsem měl stejnej problém a byl to prosakující radiátor. Začalo to smradem a mlžením skla od fridexu, nakonec jsem měl i mokrej kobereček. Výměna radiátoru zabere tak dvě hodinky a palubovka se nemusí rozdělávat.


Mam taky isty problem s radiatorom,mohol by si napisat strucny popis.dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 21:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Tak za dvě hodiny to myslím stihnout nejde,já se s tím drbal skoro celé odpoledne,ale palubka se fakt sundávat nemusí.
Stačí povolit plasty na tunelu,kolem topení a takový dvě tyče co vedou za palubkou nahoru.Pak oddělat v motorovým prostoru hadice z radiátoru,povolit radiátor z topení,celý topení přitáhnout do auta (já to podšprajcoval dřevěnými klíny) a radiátor vyměnit.
Je to sice fousovka a někdy je potřeba použít trochu víc síly,ale jde to celkem v pohodě.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 22:21 
Dik.Dufam ze nic neulomim.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 22:52 
Offline
Nováček

Registrován: 12 říj 2007 21:21
Příspěvky: 9
Bydliště: Litomyšl
Tak dělal jsem to s tátou a trvalo nám to kolem dvou hodin, možná dýl to nevím přesně no, ve dvou to jde rychleji to je pravda, jeden dělal pod palubovkou a druhej u motoru oddělával hadice. Cena radiatoru byla něco přes 900.

_________________
Ford Mondeo, 2.0TDCI, 96kw, r.v.2002, GHIA
Ford Escort combi, 1.8,TD 66kw, r.v. 1998, centrál, DO - RJ CZ KEY+, el.okna, 2x airbag, klima(pracovní)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2008 01:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Takze jsem se ptal kamarada a palubovka se skutecne pro vymenu radiatoru sundavat nemusi. Ted k tomu radiatoru lezl podruhe. Puvodne sundavali vsechno proto, ze vubec nemeli predstavu o co se jedna.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz