fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Padání nafty
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=260
Stránka 1 z 3

Autor:  Zipík [ 29 dub 2004 15:24 ]
Předmět příspěvku:  Padání nafty

Chci se zeptat jetli má nějaký vliv zavírací ventil paliva na pokles nafty?Dlouho točí něž chytne.Motor 1,8D

Autor:  Návštěvník [ 01 kvě 2004 10:12 ]
Předmět příspěvku:  Padání nafty

Měl jsem podobný problém, ale nejednalo se o padání nafty. Zkus zkontrolovat v jakém stavu jsou žhaviče. Stačí, aby jeden nefungoval a už se to projeví dlouhým startováním a po naskočení jede motor škubavě a nepravidelně. Já mám sice TD, ale chovat by se to mělo obdobně. Teď, když je teplo, by to mělo startovat prakticky ihned. :)

Autor:  Návštěvník [ 15 kvě 2004 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tiež som mal problém zo štartovaním.Žhaviče boli na 100%,mam tam Bosch.Dal som vstreky prekontrolovať,aj tlaky,kúpil nový naftový filter,vyčistil,premazal štartér,dal nastaviť ventily,ale priaznivý výsledok nie sa dostaviť.Stále bolo treba dlho točiť motorom,pritom pri roztiahnutí chytil motor na šup.Chodím prevažne krátke trasy a nestačil dobíjať bateriu až som ju odpravil nadobro,skratoval článok.Mala dva a pol roka.To už bolo vonku pred zimou,kúpil novú Vartu 74Ah,ale všetko ostalo po starom.Stále sa mi zdali štartovacie otáčky malé,tak vytiahol zvezok káblov od baterky ku štartru a kostre motora.Všetky zalisované očká rozobral,obrúsil,nanovo pocinoval,zlisoval a vytvotil dobrý spoj medzi kablom a očkom.Po namontovaní sa nestačil diviť,motor točil ako divý a aj štartoval neporovnatelne lepšie.

_____________________

FORD ORION 1,8D rv.91

Autor:  Zipík [ 18 kvě 2004 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

Moc díky za radu.Nevím kdy se k tomu dostanu ale určite dám vědět jak jsem dopadl :)

Autor:  Návštěvník [ 08 čer 2004 08:13 ]
Předmět příspěvku: 

Mám 1.8d combi, taky se mi zdálo,že dlouho točí než chytne.proto jsem včera zkusil realizovat tvou radu.očistil jsem kontakty ukostření a kontakty na startéru.Musím potvrdit,že se to opravdu zlepšilo!! :wink:

Autor:  Návštěvník [ 13 čer 2004 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

Posledne my zas ten zazrak zacal strajkovat.Ked dlhsie postál,trebars z vecera do rana,len tocil a tocil a nie a nie chytit.Niekedy po dlhpom toceni chytil,ale vacsinou nie.Skontroloval som zhavice,dal mu novy filter,prezrel spoje palivoveho vedenia.Nepomohlo nic.Potom my známy,co sa venuje opravám cerpadiel poradil,ze to urcite pada nafta.Kazal my kupit rucnu medzihadicovu pumpu na palivo,taky cierny balonik.Ma to v sebe spatny ventil.Namontoval som ho na hadicu pred vstup do palivoveho filtra.Odvetedy uz nemam problem zo startami a motor chyta nasup.Ta pumpicka stala 360sk.Miesto nej by sa dal pouzit len spatny medzihadicovy ventil,ten je lacnejsi,290sk ale pumpa je lepsia,da sa po dlhom nejazdeni natahat a netrapit batariu.Vraj sa na tych cerpadlach opotrebí puzdro otocu plynu,potroche to chyta vzduch a po case padne nafta spat do nadrze,tak povedal znamy.

Autor:  ACEMajky [ 21 čer 2004 23:24 ]
Předmět příspěvku: 

Trochu si rejpnu, ti co vedi pochopi ti co nevedi, at to preskoci - zeby cerpadlo LUCAS? :lol: :lol: :lol:

Autor:  Zipík [ 19 bře 2005 13:02 ]
Předmět příspěvku:  Pro Tino

Jak se presne jmenuje ten balonek nebo jeho katalogove cisloa kde ho koupit?Nemuzu nic sehnat a kdyz uz jo tak chcou za to skoro 600kc :( To se mi zda moc.

Autor:  Tino [ 20 bře 2005 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

Zipík,neviem presný názov ani výrobcu.Na tej pumpičke nie je nič uvedené,len šípkami označený vstup a výstup.Kúpil som to u jedného súkromníka,čo predáva diely na rozne druhy a typy aut a stála 360Sk.Určite to nie je značkový výrobok.
Majky,mám tam čerpadlo bosch

Autor:  Zipík [ 21 bře 2005 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ty tlaky jsou od 26-31 pokud se nemylim.Tak si myslim,ze na to kolik motor ma je to tak v pulce coz je docela super.Pro TINO....Neni problem si pro to zajet pokud je to kousek od Breclavi.Vazne ti to pomohlo?

Autor:  ACEMajky [ 21 bře 2005 22:36 ]
Předmět příspěvku: 

Bohuzel to ze ma motor tolik najeto neospravedlnuje ty tlaky, nejde o to, zdali jsou dobry an to , kolik ma najeto,ale jsou maly a jeste hur, pokud je mas od 26 do 31 tak to je dalsi pruser - rozdil tlaku a to dost markantni, to dela taky desnou neplechu!!

Autor:  Zipík [ 22 bře 2005 00:01 ]
Předmět příspěvku: 

Ne my jsme si nerozumneli!Ve vsech valcich mam tlaky stejny jen nevim presnou hodnotu :? Vim jen to,ze v servisu rekli,ze je to dobry.Jen vazne nevim jestli jsou 28 nebo 29 :( .Tlaky bych asi vyloucil

Autor:  Tino [ 29 bře 2005 23:33 ]
Předmět příspěvku: 

Zipík,ja som zo Stredného SK,Handlová,Prievidza.Vlani som sa dva týždne a to už skoro leto bolo,trápil zo štartovaním.Večer som normálne ako vždy odparkoval auto a ráno nenaštartovalo,baterku som vybil a nič.Potom sme ho roztiahli a po chvíli chytilo a šlo normálne.Vypol som motor,skúsil zaštartovať a naskočil hneď.Toto sa opakovalo ešte niekolko krát počas týždna.Niekedy aj chytil,no po dlhom točení baterkou už z posledných síl.Niekedy stačilo,aby postál trebars hodinu,dve,tri hodiny a bol koniec,nenaštartoval ani za nič na svete.Len krútil a krútil až dokrútil a zas bolo treba roztiahnuť.Lano som nozil pod sedadlom a čakal kedy už pri rozťahovaní preskočí rozvoďák a auto zapálim, nech je trápeniu koniec.Potom mi jeden známy,čo opravuje čerpadlá poradil,nech tam skúsim dať tu pumpičku.Od jej namontovania,od tej minuty,ako som ju tam dal sa problém z predošlých dní záhadne stratil a do dnes sa neobjavil.Tak určite mojmu motoru pomohla.

Autor:  Návštěvník [ 09 úno 2006 00:03 ]
Předmět příspěvku: 

pocuj a aky typ toho ventilu tam sedi ? Da sa to dostat v beznej mototechne ?? aky maju priemer hadicky na Orione 91 1.8D ???? ....... mne uz sibeeee z toho jak to nechce startovat. Uz som mal 100 krat chut to poliat benzinom a zapalit, nech je od toho pokoj, ale zdravy rozum zvitazil...ci skorej prehral :D Plis helfni mi, lebo inak zosaliem

Autor:  Lancelote [ 09 úno 2006 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

no musim se také zapojit do diskuse, ráno za mrazů velmi dlouho točím, a jelikož mi to chytalo postupně, vydedukoval jsem že tam nejde nafta, takže ráno otevřu kapotu, pumpa na palivo je úplně měkká, 10x řádně zatlačím až je tvrdá a pak auto chytne i ve velkých mrazech (pod -15) na projistotu 2 žhavení nadrc. Zajímavé však je, že při vyšších teplotách (jako třeba dnes je kolem 0) startuje hned.Ale každopádně to každému kdo startuje ve velkých mrazech doporučuji, napumpovat až je pumpa tvrdá a nejde téměř zmáčknout a pokud jsou dobré žhaviče tak musí hned lapnout.

Autor:  Návštěvník [ 09 úno 2006 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

no a kde sa ta pumpa nachadza ? ja som si nic take v mojom motore nevsimol :D ak ju tam treba "dosadit", tak ake rozmery by mala mat ?? dik za odpoved

Autor:  Karel [ 09 úno 2006 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

Je do ni zespod nasazenej palivovej filtr.

Autor:  Návštěvník [ 09 úno 2006 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

takze vravis ze aj v Orione 91ke by ta pumpa mala byt ???

Autor:  Návštěvník [ 11 úno 2006 03:03 ]
Předmět příspěvku:  ani

Ani ve fieste 92 ji nemuzu najit filtr je sam jenom s hadickama

Autor:  Karel [ 11 úno 2006 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

Brkoliny:A jak nacerpas naftu po vymene filtru??Musi tam byt pumpa(cerpadlo)!Ikdys treba bokem.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/