fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 kvě 2024 12:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc
PříspěvekNapsal: 05 pro 2009 18:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Je někdo ochoten nastartovat své Esco 1,8 TD 51kW a odpojit konektor od 3. střiku - za studena a pak zahřátý a zkusit lehce sešlápnout plyn popřípadě projet
a pak napsat co to dělalo jestli to vůbec něco dělalo
Dík všem

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 pro 2009 20:20 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 2009 23:09
Příspěvky: 4
Bydliště: České Budějovice
Je to popisováno jako snímač vztlaku jehly vstřikovače, na chod motoru to má minimální vliv spíš žádný, hlavně v zátěži ať teplý nebo studený. Jinak zkouška klasicky ohmetrem při teplotě cca 20 stupňů je odpor 110 ohmů.

_________________
Esco Combi, 1997, 1,8 TD 66 Kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2009 10:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Na chod motoru a hlavně jeho kultivovanost to vliv má docela slušnej...nebo snad optimalizace časování vstřiku podle otáček a zatížení motoru je hovadina k ničemu?...pro kultivovanej chod motoru to leckdy dělá víc než to socialturbo...srovnal bych to vlivem k lambdě u benzínovejch motorů...takže pokud nikdy nejde nic znát tak je něco z trojice snímač vstřiku, čidlo na klice a potenciometr polohy plynu v háječku, nebo jde o osobu se sníženou rozpoznávací schopností.... ;-) :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 pro 2009 13:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
takové úvahy jsou na pováženou,napiš jaký máš konkrétní problém s motorem

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 pro 2009 21:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Takže nikdo nic - nezkoušel :x
nebo nikdo nemá Escorta 1,8 TD 51kW ?

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 pro 2009 00:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
odpojenej vstřik jsem nezkoušel, ale mam takový tušení že ten vstřik obstarává přidání plynu při volnoběhu na kvalt, jinak by ti to třeba do kopečka na dvojku volnoběh chcíplo. Já zkoušel odpojit váhu vzduchu a vyjet jeden kopec, kde jsem řadil ve stejnejch otáčkách s ní i bez ní a v obou případech měl escort nahoře stejnou rychlost...

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 pro 2009 08:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Já si teda myslím,že Pan Walker to napsal docela jasně.....

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 pro 2009 18:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Váhu mám taky vypojenou - vůbec jí tam teda nemám - nevejde se mi tam - ale mě hlavně zajímá co to udělá po odpojení toho konektoru a byl bych rád kdyby to udělalo více uživatelů

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 pro 2009 23:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Tak jsem to změřil ohmetrem a odpor - žádný - nekonečno - asi nebude v pořádku, budu schánět jiný

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 pro 2009 10:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Včera jsem nastartoval na první nahžavní (-2°C) motor se ale tak divně chvěl jako by vynechával jeden válec, auto jsem otočil na ulici a jěště jsem si odskočil a když přijdu k autu tak je jak dýmovnice (cca 2min nastartovaný) - bílý kouř - prošlápnu plyn a pořád bílý kouř. Tak jsem se rozjel a po 5OOm jsem zastalil a koukál do výfku a už žádnej kouř - má na to vliv ten řízenej vstřik a nebo je v háječku i solenoid - který cvrdliká

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 pro 2009 15:40 
Offline
Nováček

Registrován: 30 pro 2008 18:43
Příspěvky: 33
Bydliště: Pardubice
Taky jsem loni řešil starty u ségry forda 1.8td 51kw a nakonec jsem zjistil malé kompresní tlaky. Ale starty byly i v létě mizerné dlouhé točení a bílý kouř a letošní mrazy opět fordík nenastartoval. tak jsem se dal opět do bádání a zjistil jsem že vstřik se snímačem pohybu jehly nemá žádný odpor a jiný na vrakáči cca 100 ohmů (1000kč) a tak jsem ho tam namontoval a čekám na mrazy. Jinak během jízdy se nic nezměnilo ať se špatným vstřikem nebo s dobrým.

_________________
Ford Escort 1.8TD 51kw RVA r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2010 20:40 
Offline
Nováček

Registrován: 30 pro 2008 18:43
Příspěvky: 33
Bydliště: Pardubice
Tak švagr zatím startuje v poho jak studený tak teplý a bez žádného bílého kouře i když od poslední opravy má v nádrži VIF a 3l petroleje, ale zlepšení tu určitě je.

_________________
Ford Escort 1.8TD 51kw RVA r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 06:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Tak mi pšišel nový solenoid - výběr podle typu čerpadla
start perfekt, jede to v celým rozsahu otáček, jen to má traktorový zvuk, za jízdy to hulí barvu nevím za tmy to nepoznám
co teď?

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 11:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
traktorový zvuk by mohl delat prave ten nefumcni 3. vstrik resp. nefunkcni ta civka v nem.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 12:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
nevim jestli traktorovej,ale ně sem se dočet že takovej jakoby kovovej zvuk je zapříčiněnej špatnym předvstřikem a jednim z důvodů tohoto je to čidlo o kterim je řeč.může to taky dělat vzduch v naftě a další.něco sem dohledal u pana Etzolda zde http://www.fordclub.sk/index.php?go=download str.99
jinak to čidlo kdyžtak můžu zkusit odpojit,ale podle mě tim toho moc nezjistíme :smt102

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 12:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
presne tak jsem to myslel (s tim predvstrikem)

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 14:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Kovovej zvuk = traktorovej (např. zetor) :D
oli_2 - zkus ho odpojit a přidat plyn - kdyžtak ho i žměř měřákem jestli ti funguje
vzduch v naftě? Toť otázka - před 14-ti dny měněna naftová pumpička - údajně OK - namontuju zpět starou a uvidím

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 14:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Kovovej zvuk = traktorovej (např. zetor) :D tak to je ono
no mě zase při jízdě připadá zvuk jako v ávii,když nás vozily na stavbu furgonem :lol: ,ale nevim mam diesla poprví,tak se mi to třeba jenom zdá.
zkusil sem to odpojit.start podstatně delší,občas zakolísal volnoběh a řek bych že to nešlo za plynem jako s připojenym.nebyl to nějakej extrém,ale poznat to odpojení bylo.jízdu sem nezkoušel.ale nevim jestli sme tim něco dokázaly.samozřejmě pokud máš možnost výměny toho čidla bez investic(ovšem s jistotou funfčnosti měněného) tak by nebylo na škodu na zkoušku vyměnit.
údajně OK - be vo to co znamená údajně ;-) jestli to je sundaný z auta o kterym víš že bylo bez problémů nebo byla koupená od kohosi tvrdícího že je dobrá .jinak to nemusí bejt jen pumpičkou.může to bej netěsností vedení,dočetl sem se že může bejt nefunkční odvzdušňování nádrže(nějaký sítko) atd...

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 19:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Volnoběh mě dost kolísá -motor udržuje asi 900ot tak 5sec -cvrdliká solenoid -když přestane cvrdlikat přidá si asi skoro na 1000ot tak na 1sec opět spadne na 900ot - cvrdliká 5sec, necvrdliká zvíší na 1000ot a tak se to opakuje pořád dokola
Pumpička vyndaná z nepojízdnýho auta který šlo v poho nastartovat

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 19:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
tak to mě to kolísalo nepravidelně a řek bych že otáčky šly spíš dolu.cvrdlikání sem nepostřehl

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz