fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=26868
Stránka 1 z 2

Autor:  milla1 [ 05 pro 2009 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Je někdo ochoten nastartovat své Esco 1,8 TD 51kW a odpojit konektor od 3. střiku - za studena a pak zahřátý a zkusit lehce sešlápnout plyn popřípadě projet
a pak napsat co to dělalo jestli to vůbec něco dělalo
Dík všem

Autor:  autochevy [ 05 pro 2009 20:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Je to popisováno jako snímač vztlaku jehly vstřikovače, na chod motoru to má minimální vliv spíš žádný, hlavně v zátěži ať teplý nebo studený. Jinak zkouška klasicky ohmetrem při teplotě cca 20 stupňů je odpor 110 ohmů.

Autor:  Walker [ 06 pro 2009 10:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Na chod motoru a hlavně jeho kultivovanost to vliv má docela slušnej...nebo snad optimalizace časování vstřiku podle otáček a zatížení motoru je hovadina k ničemu?...pro kultivovanej chod motoru to leckdy dělá víc než to socialturbo...srovnal bych to vlivem k lambdě u benzínovejch motorů...takže pokud nikdy nejde nic znát tak je něco z trojice snímač vstřiku, čidlo na klice a potenciometr polohy plynu v háječku, nebo jde o osobu se sníženou rozpoznávací schopností.... ;-) :D

Autor:  catrr [ 06 pro 2009 13:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

takové úvahy jsou na pováženou,napiš jaký máš konkrétní problém s motorem

Autor:  milla1 [ 09 pro 2009 21:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Takže nikdo nic - nezkoušel :x
nebo nikdo nemá Escorta 1,8 TD 51kW ?

Autor:  anthAn [ 10 pro 2009 00:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

odpojenej vstřik jsem nezkoušel, ale mam takový tušení že ten vstřik obstarává přidání plynu při volnoběhu na kvalt, jinak by ti to třeba do kopečka na dvojku volnoběh chcíplo. Já zkoušel odpojit váhu vzduchu a vyjet jeden kopec, kde jsem řadil ve stejnejch otáčkách s ní i bez ní a v obou případech měl escort nahoře stejnou rychlost...

Autor:  Perňa [ 10 pro 2009 08:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Já si teda myslím,že Pan Walker to napsal docela jasně.....

Autor:  milla1 [ 11 pro 2009 18:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Váhu mám taky vypojenou - vůbec jí tam teda nemám - nevejde se mi tam - ale mě hlavně zajímá co to udělá po odpojení toho konektoru a byl bych rád kdyby to udělalo více uživatelů

Autor:  milla1 [ 15 pro 2009 23:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Tak jsem to změřil ohmetrem a odpor - žádný - nekonečno - asi nebude v pořádku, budu schánět jiný

Autor:  milla1 [ 25 pro 2009 10:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Včera jsem nastartoval na první nahžavní (-2°C) motor se ale tak divně chvěl jako by vynechával jeden válec, auto jsem otočil na ulici a jěště jsem si odskočil a když přijdu k autu tak je jak dýmovnice (cca 2min nastartovaný) - bílý kouř - prošlápnu plyn a pořád bílý kouř. Tak jsem se rozjel a po 5OOm jsem zastalil a koukál do výfku a už žádnej kouř - má na to vliv ten řízenej vstřik a nebo je v háječku i solenoid - který cvrdliká

Autor:  malejmirda [ 25 pro 2009 15:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Taky jsem loni řešil starty u ségry forda 1.8td 51kw a nakonec jsem zjistil malé kompresní tlaky. Ale starty byly i v létě mizerné dlouhé točení a bílý kouř a letošní mrazy opět fordík nenastartoval. tak jsem se dal opět do bádání a zjistil jsem že vstřik se snímačem pohybu jehly nemá žádný odpor a jiný na vrakáči cca 100 ohmů (1000kč) a tak jsem ho tam namontoval a čekám na mrazy. Jinak během jízdy se nic nezměnilo ať se špatným vstřikem nebo s dobrým.

Autor:  malejmirda [ 05 led 2010 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Tak švagr zatím startuje v poho jak studený tak teplý a bez žádného bílého kouře i když od poslední opravy má v nádrži VIF a 3l petroleje, ale zlepšení tu určitě je.

Autor:  milla1 [ 16 led 2010 06:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Tak mi pšišel nový solenoid - výběr podle typu čerpadla
start perfekt, jede to v celým rozsahu otáček, jen to má traktorový zvuk, za jízdy to hulí barvu nevím za tmy to nepoznám
co teď?

Autor:  Belous [ 16 led 2010 11:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

traktorový zvuk by mohl delat prave ten nefumcni 3. vstrik resp. nefunkcni ta civka v nem.

Autor:  oli_2 [ 16 led 2010 12:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

nevim jestli traktorovej,ale ně sem se dočet že takovej jakoby kovovej zvuk je zapříčiněnej špatnym předvstřikem a jednim z důvodů tohoto je to čidlo o kterim je řeč.může to taky dělat vzduch v naftě a další.něco sem dohledal u pana Etzolda zde http://www.fordclub.sk/index.php?go=download str.99
jinak to čidlo kdyžtak můžu zkusit odpojit,ale podle mě tim toho moc nezjistíme :smt102

Autor:  Belous [ 16 led 2010 12:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

presne tak jsem to myslel (s tim predvstrikem)

Autor:  milla1 [ 16 led 2010 14:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Kovovej zvuk = traktorovej (např. zetor) :D
oli_2 - zkus ho odpojit a přidat plyn - kdyžtak ho i žměř měřákem jestli ti funguje
vzduch v naftě? Toť otázka - před 14-ti dny měněna naftová pumpička - údajně OK - namontuju zpět starou a uvidím

Autor:  oli_2 [ 16 led 2010 14:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Kovovej zvuk = traktorovej (např. zetor) :D tak to je ono
no mě zase při jízdě připadá zvuk jako v ávii,když nás vozily na stavbu furgonem :lol: ,ale nevim mam diesla poprví,tak se mi to třeba jenom zdá.
zkusil sem to odpojit.start podstatně delší,občas zakolísal volnoběh a řek bych že to nešlo za plynem jako s připojenym.nebyl to nějakej extrém,ale poznat to odpojení bylo.jízdu sem nezkoušel.ale nevim jestli sme tim něco dokázaly.samozřejmě pokud máš možnost výměny toho čidla bez investic(ovšem s jistotou funfčnosti měněného) tak by nebylo na škodu na zkoušku vyměnit.
údajně OK - be vo to co znamená údajně ;-) jestli to je sundaný z auta o kterym víš že bylo bez problémů nebo byla koupená od kohosi tvrdícího že je dobrá .jinak to nemusí bejt jen pumpičkou.může to bej netěsností vedení,dočetl sem se že může bejt nefunkční odvzdušňování nádrže(nějaký sítko) atd...

Autor:  milla1 [ 16 led 2010 19:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

Volnoběh mě dost kolísá -motor udržuje asi 900ot tak 5sec -cvrdliká solenoid -když přestane cvrdlikat přidá si asi skoro na 1000ot tak na 1sec opět spadne na 900ot - cvrdliká 5sec, necvrdliká zvíší na 1000ot a tak se to opakuje pořád dokola
Pumpička vyndaná z nepojízdnýho auta který šlo v poho nastartovat

Autor:  oli_2 [ 16 led 2010 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Majitelé Escorta 1,8 TD 51kW - pomoc

tak to mě to kolísalo nepravidelně a řek bych že otáčky šly spíš dolu.cvrdlikání sem nepostřehl

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/