fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Spravne nasazeni cerpadla
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=27039
Stránka 1 z 1

Autor:  cezet.487 [ 17 pro 2009 23:14 ]
Předmět příspěvku:  Spravne nasazeni cerpadla

Cau kluci potreboval bych radu. Menil jsem cerpadlo u escort 1.8 D. Po vymene mi auto chytne po strasne dlouhem startovani a ma tokovej nepravidelnej chod a zvuk. Je mozne ze by to dalalo presazene cerpadlo? Bojim se totiz ze jsem ho presadil o zub. Diky moc za rady

Autor:  Walker [ 17 pro 2009 23:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

Bosch nebo Lucas?...při kompletaci rozvodů si použil aretační trny klikovky, vačky a čerpadla?

Autor:  cezet.487 [ 17 pro 2009 23:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

Je to lukas. Vim vsechno jsem delal.

Autor:  Walker [ 17 pro 2009 23:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

Kolik to najelo od seskládání?....Lucas je někdy dost háklivej na odvdušnění...vstřiky jsou dobrý?....jakej to má průběh chodu, zvuk je tvrdej kovovej nebo měkkej a kolísá volnoběh, nebo něco jinýho? co vše se měnilo a za co?

Autor:  cezet.487 [ 17 pro 2009 23:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

Menil jsem ciste jemom cerpadlo lukas za lukas(akorat s jednim malim rozdilem co byl v cerpadlech. K tomu starimu vedlo lanko z termostatu a u toho noveho neni kam uchytit tam je serizeni pres sroub.) Ma to hodne kovovej zvuk a strasne divne to jde za plynem,oproti predtim a jeste docela kolicaji otacky. Vstriky by mely bejt ok. Diky za zajem

Autor:  Walker [ 17 pro 2009 23:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

hodně tvrdej kovově znějící mlátivej zvuk a neochota jít do otáček je zřejmě daná tím že to vstřikuje moc brzo...řekl bych že to i hulí štiplavej šedivej dým.....

Autor:  cezet.487 [ 17 pro 2009 23:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

Jojo,presne tak

Autor:  Walker [ 17 pro 2009 23:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

jestli máš ty tři šrouby co drží kolo čerpadla někde uprostřed těch oválných děr, tak to půjde seřídit tudy...

Autor:  cezet.487 [ 17 pro 2009 23:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

Jo jsou cca uprostred. Jako myslis kousek pootocit? Jak se serizuje cerpadlo bez pristroji(jde to vubec?).

Autor:  Walker [ 18 pro 2009 00:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

jde to....je to trošku o citu, ale jde to...jak už jse psal, vstřikuje to příliš brzy před ůvratí pístů a proto to tolik mlátí....proto budeš muset zkusmo posunout čerpadlo proti směru otáčení....natoč si motor do úvratě, až půjde zaaretovat vačka, nasaď si na středovej šroub hřídele čerpadla klíč (tuším 24) a přidrž si jím polohu čerpadla a současně povol ty tři šrouby na kole a posuň o cca 2stupně zpět, utáhni šrouby, natoč a pokud to bude stále málo, tak přidávej, dokud to nebude mít normální zvuk....pokud to přeženeš hodně, půjde to špatně nastartovat a pouze pod plynem, po uvolnění plynu začnou padat volnoběžný otáčky a může to i zhasínat a hlavně to začne hulit černě....ten rozdíl v kouři je proto, že nyní vstřikuješ do nižšího tlaku, páč je píst ještě dost dole, ale ještě nafta dohořívá při zdvihu a tlak se zvyšuje a to je ten šedivej štiplavej a když to hulí černě, tak to taky vstřikuje do nižšího tlaku ale za úvratí a tlak už jen klesá a nafta zcela nevyhoří...

Autor:  cezet.487 [ 18 pro 2009 00:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

Tak diky za radu a zitra jdu na to. Cus a diky moc snad pochodim dobre.

Autor:  Walker [ 18 pro 2009 00:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

optimum je najít tu správnou hranici, kdy motor už nemlátí a ještě to není příliš posunutý zpět, je to lepší na studený starty, pokud budeš mít ten pocit že už je to ono naprázdno i po přidání plynu, tak to nech zahřát na provozní teplotu a udělej test jízdou, nejlíp pěkně nechat vytočit trojku tak do 80km a motor musí mít pěknej zátah bez nějakejch hlučnejch projevů než je normál a neměl by ani viditelně hulit.....pokud se to zadaří, jsi zhruba tam kde by to mělo být... ;-)...asi se tu někdo najde kdo bude tvrdit že se tak dělat nemá, že od toho jsou přístroje atd....ale jelikož jsi v situaci že jakýkoliv jiný nastavení čerpadla je téměř vždy lepší než nynější stav, kterej by delším provozem byl o motor, tak se není moc čeho obávat...v nejhorším to jde vždy dát nazpátek... :D

Autor:  Karel [ 18 pro 2009 10:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spravne nasazeni cerpadla

Dodal bych at pouzije carky fixou ,proste to seznaci.Tak krasne uvidi kolik posouva,nebo kde se vratit.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/