fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
topeni http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=27144 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | cachty [ 27 pro 2009 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | topeni |
Zdravim chci se zeptat jak vam topi nebo jak se vam zvedne rafika na teplota na budiku u miho to fokouka teple ale teplota na budiku je jen kousek nad bilim polem a mam novi termostat vubec nevim cim by to mohlo bit dik za rady |
Autor: | BATMAN [ 28 pro 2009 00:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni |
je to uplne normalni. Pokud topi a teplomer nezustane v bilym poli tak to neres. |
Autor: | deko [ 04 bře 2012 00:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni |
dobry den, ja mam problem, ze moje auto stale kuri (topi), aj ked regulacne kolecko v palubovke dam uplne do modreho (v minulosti reagovalo okamzite a zacal fukat studeny vzduch). nevie niekto cim to moze byt? poistky som kontroloval, vsetky su ok. dalsi problem (ktory s tymto moze ale nemusi suvisiet), ze v poslednom case ukazovatel teploty vylezie ledva nad biele pole, teplota dokonca vyssie nestupla ani ked auto 15 minut pred domom vrcalo na volnobehu (velka hadica medzi motorom a chladicom bola na dotyk takmer uplne studena, zato mensia hadica od motora do nadrzky bola zerava).4 druhy problem sa ale objavil iba dnes, to kurenie sa zblaznilo uz pred cca mesiacom (vtedy mi to ale nevadilo - boli velke mrazy ) Fiesta 1,8 D, 1998 vdaka |
Autor: | deko [ 04 bře 2012 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni |
tak som trochu laboroval a trochu som sa povozil. zistil som, ze do chladica po prejdeni par kilometrov voda ide. takze prvy problem je vyrieseny, resp. ani nebol. druhy problem asi spociva v cidle na termostate, ku ktoremu ide jeden kablik (zakoncene zavitom) - ked som kablik odpojil, teplota na palubovke spadla na nulu. takze to vidim tak, ze to cidlo je v haji. prva vec, ktoru donesiem z vrakoviska. no ale treti problem - neustaleho kurenia - je fakt zaujimavy. pred mesiacom som menil motor (kvoli debilnemu servisakovi praskla hlava, lacnejsie bolo vymenit cely motor) a pri tej prilezitosti som dal odstranit klimatizaciu (som astmatik a alergik, takze bola pre zbytocna zataz auta). no a v servise spolu s klimatizaciou odstranili aj ventil, ktory reguluje prietok vody do radiatora v palubovke. v priehradke medzi motorom a palubovkou su proste iba dve prepojene hadice a dva nevyuzite kable s dvojicou konektorov takze druha vec, ktoru prinesiem z vrakoviska. jeden z nevyuzitych konektorov je hranaty a jeden okruhly. mohol by prosim niekto pozriet, ktory z tych dvoch kablov ma ist do ventila? chcem totiz skontrolovat, ci nahodou nie je vadna aj regulacna elektronika v palubovke - aby som pripadne z vrakoviska doniesol a tu. dakujem |
Autor: | Antony [ 04 bře 2012 15:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni |
A je ten okrouhlý 4 pinový?Jinak ten obdélník by měl být k topení. |
Autor: | minisec [ 05 bře 2012 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni |
No mně to tak před cca 6-ti lety ukazovalo přesně do polovičky pole normal. Postupem času to klesalo a nyní ukazuje kousek nad bílé pole a dost mě to štve. Navíc to topí za dost dlouhou dobu a ještě se mi zdá, že poněkud vlažně. Když to srovnám s Peugeotem 405 1,9D, tak ten topí za chvilinku, po čase i dost hodně. Tak nevím. Vloni jsem dával nový termostat Wahler, ale výsledek žádný. Nedělali ty chladiče zbytečně moc velký? |
Autor: | carnet [ 11 dub 2012 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: topeni |
V chladiči to nebude. Chladič můžeš při velikých mrazech trochu přikrýt, ale skoro i zbytečné. Já to neudělal když jsem měl stejný problém. Ovšem mě k tomu později nešla ani kontrolka teploty (vyřešeno- přerušený kablík, zkoušel jsem i výměnu čidla) Musel jsem měnit celý radiátor. Byl zarostlý. CCa 1500 a topí zase jak čert. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |