Chlapi zakládám nové téma, protože jsi myslím, že je to docela zajímavé. Mě to vyřešilo všechny problémy se studenými starty v zimě a dlouhými starty vůbec.
Měl jsem to napíchnuté a počítač vyhodil problém se vzduchem.
Pokud jsi myslíte, že máte všechny díly ok např.-volnoběžný ventil(ten při žhavení bzučí),
-žhavení,
-svíčky,
-baterku,
-vyměněný palivový filtr,
-zkontrolované hadičky zda nejsou ucpané,
-váha vzduchu(po odpojení by měl motor běžet jinak),
-a čerpadlo(to zkontrolujete tak že odpojíte filtr, koupíte takovou menší náhradu filtru, ale pozor musí být naftový, kterou zapojíte na hadici, která povede z čepradla přímo do kanistru s naftou. Při startování jestli je čepradlo ok by měl motor chytnou v pohodě. Po nastartování zkuste povolit vstřiky jednu po druhé, mělo by to stříkat, je tam tlak okolo 18 atmosfér).
-Pumpa na odvzušnění paliva(kontrola tak že odmontujete, například při výměně filtru, a zkontrolujete podltak)
A NAKONEC ODPOJTE PŘEDEHŘEV PALIVA JE TAM ÚPLNĚ NA NIC !!!! (místo kde může nasávat vzduch, napojte z nádrže přímo do filtru.)
Měl jsem problém se špatnými starty, a nakonec mi to nestartovalo vůbec a když to chytlo tak skákaly otáčky.
VYŘEŠENO:
Přišel jsem na pár věcí co to aspoň u mě dělalo:-Na palivovém filtru je dole odkalovací nebo odvzušňovací šroubek. Ten je třeba dost dodáhnout. Tak samo dost dotáhnout palivový filtr.
-Na víku vzduchového filtru třeba zkontrolovat zda perfektně dosedá, aby neproníkal falešný vzduch, pak váha vzduchu špatně vyhodnocuje a odráží se to na otáčkách a na startu. Třeba dát nové šroubky, je to tam trošku amatérsky řešené
-No a jak jsem zmínil odpojit předehřev. práce 5 min.( nejlépe celogumovou hadičkou, ne oplétanou.!!!!!)
-no a já jsem ještě vyměnil všechy hadičky s palivem za ty celogumové a místo těch originálních svorek jsem koupil ty svorkovnice na to dotahování, aby to lépe těsnilo.
-Pak perfektně odvzdušnit tou odvzdušňovací pumpou až k čerpadlu, tady zjistíte zda pumpa je dobrá jinak třeba nová
DOUFÁM ŽE TO VĚTŠINĚ POMŮŽE.