fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

start pod minus pět st
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=27558
Stránka 1 z 1

Autor:  rotr [ 25 led 2010 12:48 ]
Předmět příspěvku:  start pod minus pět st

Mám Ford Escort 66KW. Startuje bezva za 2 sec. do minus 4 st. Jakmile je pod 5 st. nic. Zkouším dvakrát žhavit , nebo jednou žhavit a dlouze točit nic. Po deseti startování po 20 sec. se někdy uráčí. Byl v servisu u Forda. Jednou vyměnili baterku a údajně nastavili předepínač studeného startu.( nedozvěděl jsem se co to je.) Při druhé opravě, prý studeňák, (nebyl) ale zase nic .
Z výfuku je černý sníh-takže palivo jde. Divné je, že je to téměř skokové při těch -5st.
Četl jsem tady hodně příspěvků, ale nic se mi nehodí.
Díky za nějaké rady

Autor:  Frogyman [ 27 led 2010 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: start pod minus pět st

odhaduju že máš motor 1,8 TD .. už ale neodhadnu jaká verze :?: jestli tě zajímá co je to ten předpínač tak je to takový uděláýtko co tahá za lanko k čerpadlu, kde ti navyšuje volnoběžné otáčky a tím ti pomáhá udržet motor v chodu když je studený. jen se tak pitomě zeptám, zkoušel jsi nastartovat se sešlápnutým plynovým pedálem?? . .já mám starší verzi tohoto motoru, a když chci aby mi to nastartovalo i v mrazech tak musim dát alespoň půl plynu, pak to chytí nádherně .. a ještě bych to viděl na žhavící svíčky ... vyndej jednu po druhý a zkus jestli žhaví.. a taky zkus jestli do nich jde proud....

Autor:  Prsatej muž [ 28 led 2010 11:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: start pod minus pět st

Frogyman píše:
a ještě bych to viděl na žhavící svíčky ... vyndej jednu po druhý a zkus jestli žhaví.. a taky zkus jestli do nich jde proud....


Zdravim, já mám 1.8 TD 51 kw, rok 1997 a mám taky podobný problém... Zkouším to startovat s plynem a někdy se uráčí a někdy taky ne, jako včera ráno při -15 (musel jsem přes kabely). Kamarád mi říkal, že by to mohlo být těmi svíčkami (baterkou snad ne, mám novou od loňský zimy). Jenže já se v tom vůbec nevyznám, možná se mi vysmějete, ale co poradili byste mi jak ty svíčky vyndám (čím...) a jak poznám jestli žhaví???
Díky moc.

Autor:  Perňa [ 28 led 2010 11:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: start pod minus pět st

NÁVOD

Autor:  Prsatej muž [ 28 led 2010 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: start pod minus pět st

Perňa píše:

Díky moc! Přiznám se, že jsem na fóru moc nepátral... :P

Autor:  Perňa [ 28 led 2010 15:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: start pod minus pět st

Tak pátrej..než napíšeš.....jinak Tě budou kolegové bombardovat...a taky si napřed rozmysli kam do jaké sekce co píšeš :wink:

Autor:  Frogyman [ 28 led 2010 22:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: start pod minus pět st

to rotr : tak jestli jsou žhaviče, baterka a startér o.k., tak bych to viděl na vadný trysky, nebo špatný tlaky motoru... jak říkám, zkusil bych startovat se sešlápnutym pedálem ... na podlahu a když to chytí tak to malinko přidržet tak na 1000rpm než se to chytí a pude to samo ... teda když to chytne ... z tvého roku výroby odhaduju že máš na čerpadle selenoid a předstřik .. poslouchej jestli to zacvaká v motoru když zapneš klíček .. takový tttttt když ne, nejde ti předvstřik .. ale to by ti dělalo pokaždý problémy a ne jenom při studenym startu .. a do forda bych to moc nedával mam s nima mooooc špatný zkušenosti . .dycky opravujou něco úplně jinýho než kvůli čemu to tam přijelo ... napiš jak to startuje s tim sešlápnutym pedálem a pak se posunem ;-)

Autor:  rotr [ 29 led 2010 20:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: start pod minus pět st

Děkuji Frogymanovi,
Forda mi vrátili od Forda a řekli že vše je v pořádku a lepší to nebude. Ať si to dám na Malešické nám. tam dělají diesly. Takže v opravně jsem skončil. Dnes bylo kolem nuly st. tak jsem nic nezjistil, chytne za 2 sec. Nic jsem neslyšel budu poslouchat a startovat s plynem atd. Teď mám další dotaz. Chci vyndat žhaviče, ale pak chci ev. rychle koupit nové správné. A jsem opět v pytli. V opravně i v prodejně mi hledali v katalozích ( to jsem děla doma také) a ptali se mně jaké chci. No a to nevím.
Jsou tam cenové rozdíly(to je jasné) ale délka, dvouspirálové ,na 11V, /11,5V/
12V/ Ve Fordu už původní nemám tak komu věřit?
PORADÍTE??

Autor:  oli_2 [ 29 led 2010 21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: start pod minus pět st

tak cenovej rozdíl je asi na tobě,nicméně ve fordu by ti měly nabídnout jen ty které tym patří.podle jejich parametrů si pak eventuelně můžeš pořídit jiný.zkus tady pohledat je tu toho o žhavičkach taky dost.píše se tu o briskach,který taky postačujou a nejsou ani tak moc drahý

Autor:  Frogyman [ 29 led 2010 22:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: start pod minus pět st

jak říká oli ... stačí ty levnější .. kámoš před časem koupil ty nejdražší s vírou že vydrží co nejdýl a nevydržely ani 2 měsíce .. a s tim napětím to slyšim poprvý .. já přijdu do mototechny, řeknu co mam za auto, a daj mi žhaviče a seděj, myslim že nic nezkazíš na autokelly.cz .. tam zadáš typ auta a najdeš si ... maj to podle katalogů od výrobců...

Autor:  BERUSKA1.6D [ 29 led 2010 23:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: start pod minus pět st

nebo je dobrý http://www.automedik.cz/ tam se dá porovnat mezi prodejci :D

Autor:  Esner [ 30 led 2010 18:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: start pod minus pět st

rotr píše:
Děkuji Frogymanovi,
Forda mi vrátili od Forda a řekli že vše je v pořádku a lepší to nebude. Ať si to dám na Malešické nám. tam dělají diesly. Takže v opravně jsem skončil. Dnes bylo kolem nuly st. tak jsem nic nezjistil, chytne za 2 sec. Nic jsem neslyšel budu poslouchat a startovat s plynem atd. Teď mám další dotaz. Chci vyndat žhaviče, ale pak chci ev. rychle koupit nové správné. A jsem opět v pytli. V opravně i v prodejně mi hledali v katalozích ( to jsem děla doma také) a ptali se mně jaké chci. No a to nevím.
Jsou tam cenové rozdíly(to je jasné) ale délka, dvouspirálové ,na 11V, /11,5V/
12V/ Ve Fordu už původní nemám tak komu věřit?
PORADÍTE??

Hele s těma Briskama chybu neuděláš, mám je tam přes 5let a najeto na nich kolem 120 000, dražší jsou zbytečný... (Brisk 21s427)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/