fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

startovanie cez kable-vypol otackomer
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=27756
Stránka 1 z 1

Autor:  specmario [ 06 úno 2010 16:35 ]
Předmět příspěvku:  startovanie cez kable-vypol otackomer

Dnes som zo svojho Escortika startoval cez kable otcovu Kiu Ceed. Ked uz nastartoval, trochu mi klesli otacky. Tak som pridal. Ale za chvilu mi rucicka otackomera spadla na nulu. Po odpojeni startovacich kablov ukazuje otacky v poriadku. Co sa stalo?

Inak s tou baterkou u Kie su problemy uz dlhsie. Dnes som ju meral. Po cca 20min dobijania pri nastartovanom aute a naslednom vypnuti motora bolo na nej v klude cca 8V. Takze je asi totalne v pr... . Je problem zamknut auto. A ze kupte radsej nove auto. V servise uz to mal 3 krat.
Ten moj otackomer mohlo ovplyvnit napatie z otcovho auta? Napatie som mal stale 14-14,1V.

Autor:  Walker [ 06 úno 2010 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: startovanie cez kable-vypol otackomer

pokud nedoslo k nejakymu pretizeni na vystupu altiku, a altik dobiji po tomhle dobre, tak bych tipnul, ze se na chvilku zastavil na remenu...nebo uz je buzeni na hrane, a tou zatezi na chvilku vyplo...uhliky, regulator...

Autor:  specmario [ 06 úno 2010 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: startovanie cez kable-vypol otackomer

Vyzera, ze mi to dobija v pohode. Ale ked uvazim, ze ta druha baterka mala naprazdno 8V, tak to mohol byt dobry "zahul" na moj alternator.

Autor:  EwanS50 [ 06 úno 2010 21:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: startovanie cez kable-vypol otackomer

To se stává, když je ta druhá baterka uplně vyšťavená. Nevim odkud jde u diesela otáčkoměr, ale u benzína mi to dělá taky, když někoho startuju.

Autor:  Michal Ševeček [ 07 úno 2010 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: startovanie cez kable-vypol otackomer

u diesela jde z altíku vývod W

Autor:  Walker [ 08 úno 2010 09:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: startovanie cez kable-vypol otackomer

otáčkoměr u D a TD starší modely s řj Lucas EDC je branej z altíku a je konstruovanej na snímání frekvence střídavýho proudu vyrobenýho altíkem, TD s EEC V už maj otáčkoměr jako benzínový motory řízenej impulsem na otáčku motoru z řj a mají jako benzínový motory čidlo na klikovce....

Autor:  specmario [ 08 úno 2010 18:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: startovanie cez kable-vypol otackomer

Tak dakujem za info. Podla toho popisu mi to berie otacky podla alternatora.

Autor:  Walker [ 09 úno 2010 02:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: startovanie cez kable-vypol otackomer

to je mi vcelku jasny uz z popisu problemu, a proto kdyz nesel otackomer, tak nesel ani altik, jediny co opravdu nevim, zda proto ze se netocil, a klouzal na remenu, nebo se tocil, ale nebudil a nevyrabel stridavej proud, kterej ten otackomer snima...to uz musis zjistit sam...

Autor:  EwanS50 [ 09 úno 2010 03:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: startovanie cez kable-vypol otackomer

Tak při tom startování by bylo možný, že sice vyráběl, ale míň než je potřeba na otáčkoměr...
Je to moje domněnka.

Autor:  zde. [ 09 úno 2010 03:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: startovanie cez kable-vypol otackomer

Nebylo to prostě tím že ho málo tůroval když startovala Kia?

Autor:  Krtek-NA [ 09 úno 2010 15:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: startovanie cez kable-vypol otackomer

Walker píše:
pokud nedoslo k nejakymu pretizeni na vystupu altiku, a altik dobiji po tomhle dobre, tak bych tipnul, ze se na chvilku zastavil na remenu...nebo uz je buzeni na hrane, a tou zatezi na chvilku vyplo...uhliky, regulator...

Souhlas odběr byl takovej, že se zastavil altík - tzn malinko do budocna, napni si řemen, bude to nahraně. :!:

Autor:  specmario [ 25 úno 2010 11:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: startovanie cez kable-vypol otackomer

Tak kunem na ten remen. Dakujem.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/