fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=27779
Stránka 1 z 1

Autor:  kaki [ 07 úno 2010 20:08 ]
Předmět příspěvku:  Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

Mám 5dv. escorta 92r. a odešel mu motor(rozvody a vodní pumpa plus pár dalších věcí) mám možnost koupit ten samej motor, ale s 3dv. 91r. je vše stejné ? Pro znalce fordu, banalní otázka :) . díky za odpověď.

Autor:  zde. [ 07 úno 2010 20:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

Všechno.

Autor:  kaki [ 07 úno 2010 20:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

díky moc.

Autor:  Walker [ 09 úno 2010 02:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

zaklad motoru je stejnej urcite, lisit se muze vstrikovaci cerpadlo a veci kolem neho....pokud je stejny, tak je to bez problemu....pokud je jiny, tak se musi vse od cerpadla az po vstriky udrzet v jednom typu....nelze michat cerpadlo lucas a vstriky serizeny na bosch a opacne....i trubky jsou jiny...pokud bys menil puvodni bosch za lucas, je potreba i tam dat filtr nafty s pumpickou, jinak nastanou obtize pri odvzusnovani palivovyho systemu...drobny odchylky muzou byt v plastovym krytu rozvodu z duvodu mozny jiny vybavy motoru a pouzitych remenic na klikovce, jestli byl posilovac ci klima nebo ne....

Autor:  zde. [ 09 úno 2010 02:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

Eh :oops:

Autor:  jezy.. [ 10 úno 2010 21:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

chtel sem se zeptat mam podobny problem .... kape mi s motoru olej a zacina me to stvat ... jel sem s1.8td 66kw mojim autem a behem 5minut co sem prendal znacky a jel sem s 1.8D 44kw motorem a byl to uplne rozdil a chtel bych to vymnenit je to 97 rok vyroby kastle byl by v tom velky problem? kdyz je na 44 cerpadlo bosch a na 66 lucas a vsechna ta elektrika ktera neni na te 44 je to velky problem to predelat?

Autor:  bobr [ 11 úno 2010 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

jezy.. píše:
chtel sem se zeptat mam podobny problem .... kape mi s motoru olej a zacina me to stvat ... jel sem s1.8td 66kw mojim autem a behem 5minut co sem prendal znacky a jel sem s 1.8D 44kw motorem a byl to uplne rozdil a chtel bych to vymnenit je to 97 rok vyroby kastle byl by v tom velky problem? kdyz je na 44 cerpadlo bosch a na 66 lucas a vsechna ta elektrika ktera neni na te 44 je to velky problem to predelat?

Zalezi jak pro koho a co si predstavujes podjmem velky problem ? Pokud se rozhodnes pro prestavbu : Zaprve nejlepsi je motor RFK ktery se nachazi v escortech MK6 nema totiz vahu vzduchu snimac klepani a hlavne ridici jednotku ECC . Ale pouze jednoduchou ridici jednotku lucasu EDC - Tim odpada hrozne moc komplikaci .
Potom urcite doporucuju mit cele darcovske auto at mas odkud brat tu elektriku - nikdy nevis co budes potrebovat.
Potom musis prohodit celou predni napravnici u D chybi uchyceni jednoho silentbloku ktery ma u prevodovky TD navic.
Vejfuk taky komplet jinej - i uchyceni vejfuku je potreba na par mistech predelat.
Snad uz je to vsechno, delal sem to na 2 autech a kupodivu oba D byly rok 96 a elektrika byla o dost jina - je potreba se v elektrice vyznat je tam dost predelavani. Ja sem vzdycky zhruba 1 - 1.5dne delal mechaniku a celej dalsi dej jen elektriku takze zhruba prace 2 - 3 dny.

Autor:  jezy.. [ 11 úno 2010 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

to sem chtel vedet .... takze to jde ale je to hodne narocne jo ? :( zacinam s toho byt v pasti takze se do toho radeji nebudu poustet ale potreboval bych aby s tim sjel nekdo skuseny co ma forda uz njaky cas a rekne mi co s tim vsechno je protoze to neni mozne ...:(

Autor:  bobr [ 11 úno 2010 22:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

jezy.. píše:
to sem chtel vedet .... takze to jde ale je to hodne narocne jo ? :( zacinam s toho byt v pasti takze se do toho radeji nebudu poustet ale potreboval bych aby s tim sjel nekdo skuseny co ma forda uz njaky cas a rekne mi co s tim vsechno je protoze to neni mozne ...:(


Vsechno jde kdyz se chce ono by slo pouzit i ten novejsi TD s elektronikou jen by tam bylo daleko vic prace na ty elektrice.
A na otazku jestli je to hodne narocne nejsem schopen presneji odpovedet, co to obnasi o kolik casu jsem rek . Staci na to proste zakladni naradi gola kocka na vymenu toho motoru a vyznat se v elektrice .

Autor:  jezy.. [ 11 úno 2010 22:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

no jo ale ja prave potrebuju .....: mam bile auto s papirama a je v nem motor 66kw rok vyroby 97 je tam imobilizer ale teece s neho olej a vubec nejede tak sem skusil vytahnout ze stodoly druhe auto zlute 44kw rok vyroby 96 a tady neni imobilizer ....ktere sem si koupil na dily protoze nema nic najeto a jezdil sem s nim ... a jakoze perfektni svizna jizda fakt dobry motor a ten bych chtel dat do toho bíleho .... ale jako vubec na to nespecham mam na to spoustu casu ..... a naradi taky mam..... mel bych dokonce i zvedak s dilny ... ale bojim se toho zapojeni elektriky ..... :( menil sem na tom 66kw cerpadlo naftove a poradil sem si s tim bez toho abych musel precipovavat imobilizer ... normalne mi to startovalo na muj klicek ... bez problemu ....takze ani elektriky se moc nebojim ale sou tam tuny dratku ktere fakt nevim vubec k cemu patri a jakou maji vlastnost a co zpusobuji ....

Autor:  bobr [ 11 úno 2010 23:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

jezy.. píše:
no jo ale ja prave potrebuju .....: mam bile auto s papirama a je v nem motor 66kw rok vyroby 97 je tam imobilizer ale teece s neho olej a vubec nejede tak sem skusil vytahnout ze stodoly druhe auto zlute 44kw rok vyroby 96 a tady neni imobilizer ....ktere sem si koupil na dily protoze nema nic najeto a jezdil sem s nim ... a jakoze perfektni svizna jizda fakt dobry motor a ten bych chtel dat do toho bíleho .... ale jako vubec na to nespecham mam na to spoustu casu ..... a naradi taky mam..... mel bych dokonce i zvedak s dilny ... ale bojim se toho zapojeni elektriky ..... :( menil sem na tom 66kw cerpadlo naftove a poradil sem si s tim bez toho abych musel precipovavat imobilizer ... normalne mi to startovalo na muj klicek ... bez problemu ....takze ani elektriky se moc nebojim ale sou tam tuny dratku ktere fakt nevim vubec k cemu patri a jakou maji vlastnost a co zpusobuji ....

Tak ted uz to vubec nechapu ty mas 1.8TD 66kw a rikas ze nejede a chces ho predelat na 1.8D 44kw ?
To pak ztraci smysl...
Ja jsem teda podle predchozich prispevku pochopil ze chces predelat D na TD

Autor:  jezy.. [ 11 úno 2010 23:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

no prave ze naopak taky to nechapu ale proste ten obycejny motor oproti tomu td je doopravdy lepsi ....... to neni moje forum pouze sem se pripojil a je to presne tak .... jak to pisu .....

Autor:  bobr [ 11 úno 2010 23:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

jezy.. píše:
no prave ze naopak taky to nechapu ale proste ten obycejny motor oproti tomu td je doopravdy lepsi ....... to neni moje forum pouze sem se pripojil a je to presne tak .... jak to pisu .....


To ja vim ze todle tema si nezalozil ty ale podle toho popisu co si tady psal sem pochopil ze chces chces D na TD dokonce by me ani nenapadlo ze todle bude nekdo chtit . Samozrejme to jde taky ale je tu problem zaprve ten TD mas rok 97 = vcetne ECC rizeni motoru a vseho . V podstate by tam ten motor slo v pohode ten diesel potrebuje jen Jeden drat na stop ventil to si natahnes od spinacky pak je tu jeste problem s otackomerem ten TD to bere z RJ ktera ma cidlo na klice a ten diesel to bere z alternatoru to by taky problem bejt nemel . Ale vzhledem k tomu ze musis prohodit ten vejfuk a poloosy na ktery sem predtim zapomel a razeni tak se mi to zda jako nesmysl degradovat TD na D .
Takze muj zaver kterej bych spis doporucoval :
Zjistit proc ten TD jede hur jak D pricin muze byt nekolik turbo cerpadlo tlaky a dat ten TD radsi dohromady . I kdyby si mel pouzit ten tvuj blok a hlavu z D a nastrojit tam ty tvoje TD veci (cerpadlo,turbo,atd) podle toho co mas na tom tvim motoru v prdeli . Kazdopadne fakt radsi dej dohromady ten TD prijde mi zbytecny mit stim tolik prace abys z TD udelal D

Autor:  Michal Ševeček [ 11 úno 2010 23:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

souhlas s bovrem na TD změř tlaky a uvidíš potom by to mohlo bejt čerpadlo nebo turbo

Autor:  Karel [ 12 úno 2010 11:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

A odkud vlastne tece ten olej?Jinak myslim ze jit z 66kW na 44kW je trochu :smt017 .Me vadi rozdil 15kW ne tak 22kW.Zase ale zalezi kolik by ta oprava TD stala,jestli se to vyplati.

Autor:  skaldal [ 12 úno 2010 12:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

Já teda nevidím jediný důvod jak to myslíte, jít z 66kW na 44kW??? Jestli je ten 66kW motor v prdeli, nemá tlaky a chčije z něj olej (nevím odkud), tak může přehodit jen holej motor, nastrojit na něj věci z původního a je to, ne? Tím se snad výkon nesníží, ne?

Autor:  Karel [ 12 úno 2010 12:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

Samozrejmne mas pravdu,ale me slo o jeho puvodni myslenku"vydelat TD a dat D".

Autor:  bobr [ 12 úno 2010 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

Karel píše:
A odkud vlastne tece ten olej?Jinak myslim ze jit z 66kW na 44kW je trochu :smt017 .Me vadi rozdil 15kW ne tak 22kW.Zase ale zalezi kolik by ta oprava TD stala,jestli se to vyplati.


Kolik by oprava stala... oprava escorta je vzdicky za par korun zlvast kdyz si to udelas sam a pokud uvazuje o tom ze bude prehazovat motory tak by si to asi sam udelal . A pokud bude v prdeli cerpadlo nebo turbo oboji sezene kolem 2 - 3k a blok i hlavu ma.

Autor:  Walker [ 12 úno 2010 14:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna motoru escort 1.8D 44kw 92r.

Nechce se mi to tu cist cely od zacatku, ale jestli chce kolega vymenit motor D za zesnuly TD a ucinit z nej TD, tak se obavam ze podle roku vyroby tam ma rfs s EEC-V a tam bude treba blok upravit na cidlo klikovky a pak prehodit i setrvak...jinak nebude mit signal o poloze klikovky...coz se nejlip dela, kdyz jsou oba motory venku....poresit drzaky prislusenstvi a olejovy okruh turba jakbysmet...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/